Што ако работеле? Кога една плата стигнувала колку градинка за две деца да се плати, многу се мислеле дали не е боље да напушти жената и да ги чува децата дома поради скапата градинка. Што кога работеле кога било и тогаш тешко?
Анчо убаво си кажа како било пред да пукне инфлацијата во Југославија, дека многу тешко на крај да излезеш и со исплаќање на кредитот.
Се возеле коли во 1980 дизајнирани во 1950.
И тие пари што ги имало какви такви биле за локалната продавница каде имаш една марка на зејтин, една врста на леб (фамозното редење и чекање на ред за леб), една врста на пиво (во некои немало друго освен скопско) од се по едно пошто немало други продавници наоколу. За многумина и застава 101 било лукзуз, сведок за тоа е многубројните фиќиња кои се тркалаа до крајот на 2000 година.
Што ако биле вработени и им давале некоја вреќа брашно, зејтин и парче месо?
Погледни ги сликите од тоа време, 90% од луѓето се коски и кожа, за разлика од денес кога секој втор има вишок на килограми.
Ти имаше 5-6 години кога се распадна СФРЈ. Не си ни осетил како било 60 сети 70 десети 80 десети. Значи не збораш од свое искуство туку од шо ти кажал некој кој живеел и работел тоа време. Јас ти кажувам дека било подобро од сега, Анчо ти кажува дека било подобро од сега уште неколку овде ти кажуваат дека било подобро од колку сега, анкетите спроведувани низ републиките од поранешна СФРЈ - кажуваат дека било подобро тогаш, податоците за број на невработени број на иселени лица задолженост на граѓаните - кажуваат дека било подобро тогаш/
Јас можам да ти кажам пример следен, во 80 десети јас живеев и работев во Охрид, работев во ЕМО и жената ми работеше во Охрид и имавме дете. Живеевме под кирија, плаќавме сите сметки и најмалце 3 пати неделно ручавме во рибниот ресторан.
Имаше многу поголем избор на роба од колку што велиш ти, и масло и брашно и чоколада и сладоледи. Али не го знаеш ти се вадиш на кризи кои ги фаќаат сите држави во свет во некој период. Америка 70 десети немаше бензин по бензиските, америка последни 10 години ја погоди криза кога стотици иљади изгубија работи куќи и имоти во крахот на банките, грција, италија шпанија португалија.... се длабоко погодени од економската криза, таква криза имаше во југославија на самиот крај на 70 десети и почеток на 80 десети. Нема земја која на некој начин не помина низ некој тежок период.
Лажиш и за возила и за пакетите од синдикат. Се лажеш себеси и можеби некое дете ко тебе кое не се сеќава на СФРЈ, но не можеш да ме излажеш мена и наша генерација која живееше тогаш во тоа време, пакет од синдикат од она јас шо се сеќавам имаше пита кашкавал и до 7-8 кила, полутка свинско, можеби 15 килограми сувомеснати производи, 1-2 пакети сокови, пакет вино имам добивано, имам добивано мед, мармалад..... тоа беа производи кои ги имаше и во продавници, квалитетни и убави. Денес ни една паштета или сувомеснато кое овде ни ги нудат некои новоотворени фирми, не може да го достигне вкусот на Карнекс, Гавриловиќ или 29 новембар од време на СФРЈ. Конзерва грав од војничко следување од ЈНА или овошна коцка немаш пробано таков квалитет.
Застава 101 е всушност e всушност Фиат 128. Фиат 128 е произведуван од 1969 а Застава 101 - 1971, 2 години после прво проиѕводство во Италија - почна да се произведува во во СФРЈ, Фиќо или Застава 750 почна да се проиѕведува во СФРЈ во истата година кога и во Италија, во 1955, Голф во Германија почна да се произведува во 1974 а во ТАС во Сараево во 1976 таму е правена и Џета и Кади и Буба...Во ФАП се правени лиценцирани камиони и автобуси на Мерцедес и тоа во исто време кога и во Германија, TAM правеше камиони од сопствено производство како и лиценци на Маргиоус (Германија) и чешка Прага, ИДА имаше потпишан договор со Опел и произведуваше од 1977 модели на Опел и тоа Кадет, Сенатор, Вектра, Аскона, Рекорд, Корса и Омега, Во Копар во Словенија се склопувани и делумно и правени компоненти за Ситроен и тоа Спачек, ДС (славната Ајкула) Ами 8, Дијана АХ, DX, Visa, CX, BW.... Во ИМВ се склопуванеи и делумно правени модели на АУСТИН меѓу кои и мини морис, алии Рено и то Рено 4, 12, 16, 18.... Значи во Југославија се или правени по лиценца или склопувани модели на Мерцедес, Опел, Рено, Ситроен, Фиат, и тоа модели кои беа нови и на европски пазар и тие и се продаваа овде, имаше и преставништва на други светски автомобилски компании и нивни салони
И сега излегва дека лажеш. Затоа и те прашав дали си се пишал Бугарин по националност и зел Бугарски пасош искрено оти си се чуствувал како Бугарин или си лажел?