- Член од
- 24 ноември 2005
- Мислења
- 3.233
- Поени од реакции
- 391
Не е стандардизација туку е кодификација. И не ни ја направи СФРЈ туку Блаже Конески!Знаеш ли во која година е конечната стандардизација на македонскиот јазик?
И каква врска има тоа со МПЦ и нејзиното самостојно претходно делување како Охридска Архиепископија и СФРЈ?[DOUBLEPOST=1437381790][/DOUBLEPOST]
„Во втората половина на X век, во рамките на Самуиловата држава е организирана Охридската автокефална Архиепископија, во достоинство на патријаршија, а подоцна, по паѓањето на Самуиловото Царство, повторно е сведена на степен на архиепископија и како таква постои цели осум века, се до 1767 година кога е укината од страна на турскиот султан Мустафа III, а нејзините епархии се присоединети кон Цариградската патријаршија.Еми сега ако тргнеме наназат кон далечната историја, во последни 2500 години освен Александар Македонски и Тито, никогаш Македонецот немал слобода да се нарекува Македонец, пишува зборува учи.. на македонски јазик.
А веќе ко толку ја знаеш историјата на МПЦ, да ни кажеше вака сите нам кога во историјата постоела Македонска Православна Црква?
Нејзините епархии смениле неколку јурисдикции од соседните православни цркви. Особено жестоки борби биле водени по средата на XIX век за создавање на Бугарска Егзархија, во кои учествувале деjци како Браќа Миладинови, Григор Прличев, Кузман Шапкарев. Таа била афирмирана со султански ферман во 1870 со центар во Цариград и до Балканските воjни ги вклучувала епархиите Битолска, Велешка, Дебарска, Охридска, Скопска, Струмишка, Неврокопска и имала обласни претставители во Леринско (Магленско), Воденско, Солунско, Поленинско (Кукушко), Серско, Мелнишко, Драмско. Во 1912 имала 1,373 егзархиски училишта со 2,266 учители и 78,854 ученици во Македониjа. Денес неjзина наследница е Бугарската Патриаршиjа. По Балканските и Првата светска воjна и укинувањето на Бугарската Егзархиjа во Вардарска Македониjа таа беше насилно потчинета на Обединетата Православна Црква на Србите, Хрватите и Словенците. Во текот на Бугарската окупацијана Македонија (1941-1945) црквата во Македонија повторно била под управа на тогаш непризнаената Бугарска Православна Црква. Услови за враќање на самостојноста се создаваат дури кон крајот на Втората светска војна.“[DOUBLEPOST=1437382634][/DOUBLEPOST]
Е па за тоа постои поговорката „Кој за што учел“, или ако сакаш, секој кај што му е местото. Не може бе батка сите исто да бидат рангирани во општеството. Тоа општество кое сите исто ги рангира, пропаѓа. За тоа и СФРЈ пропадна.Ај ти сега објасни од кого се полни кафаните. Ај вечерва да ги поминеме сите кафани,или ај само Дебар мало.
И ќе правиме анкета кој лица седат таму. Колку од нив ќе најдеме градежни работници,колку бравари,колку шнајдерки.
0000000000000000000000000000000000000000000000...нула бате, не им дошло ним до кафана од премореност едвај чекат да го фатат креветот ама и поради парите кој во оваа Фиром М. не им се доволни,не им дозволува кафана на работниците.
Кафаните се брат полни од лица што цел ден легачат по министерствата,општините и канцеларииите и мал број други.
Ете и за грцка и АГ песоците,дали ќе најдеш таму патници,градежни работници,рудари,бравари и шнајдери
000000000000000000000000000000000000000000000...нула бате,не им дошло ним до сонце и жежок песок во Фиром М.
Но во ЈУГОСЛАВИЈА не беше така,работникот одеше и во кафеана и на одмор во грцка,јас сум сведок за тоа.
Знаеш ли брат каде е 3 шарени птици кафаната, богу иза леџа, ама не можеше да се најде слободна столица таму. И што скоро сите посетители беа работници не дека немало и други,ама кого не се сум сретнал таму каде често сум одел и не повеќе од КВ.... и младеж се разбира.
Последно уредено: