И што треба да заклучиш од ова?
Секој што има полагано за возачка, и излегува со велосипед на автопат, заслужува да му биде одземена возачката доживотно!
Тоа што нема каде да возите, не е оправдание да се пикате на места каде ви е забрането. Налет што ризикувате ваш живот, ќе му го заебете и на тој што ќе ве изгази.
Петиција, и барајте државата да си инвестира во велосипедски патеки, дотогаш вртете дома на статичен.
Ваљда имаш полагано за возачка. На лентата за запирање е забрането движење од било какво возило. Ако се движи кола (без да има намера да застане), прави прекршок исто како и велосипедистот. Кој дел не е јасен?
Ваљда имаш полагано за возачка. На лентата за запирање е забрането движење од било какво возило. Ако се движи кола (без да има намера да застане), прави прекршок исто како и велосипедистот. Кој дел не е јасен?
Баш затоа и ти кажувам дека експлицитно е забрането да стапнеш со велосипед, или мотор со мала кубикажа.
Во ниту една ситуација таа лента не е предвидена за велосипеди, и со самото излегување ја загрозуваш својата, и безбедноста на останатите.
Бев на истиот став пред да станам велосипедист, верувај. Повеќето велосипедисти (99%) немаат што да докажат на автопат, едноставно бараат начин како безбедно да ја извозат рутата од X до Y, без да бидат свирани и загрозени од агресивни шофери.
Да имаме подобра инфраструктура со доволно широки регионални патишта + подобра сообраќајна култура, ни под разно нема да ни текне да возиме по автопат. Да бидам реален, имбецилите со иста брзина се движат на автопат и на регионален пат, а на регионалниот пат доволно е дел од стотинката за да те потбере поради тесниот простор.
Ама ДА ИМАМЕ подобра инфраструктура, што значи дека немаме моментално. И во некој имагинарен свет ние може да бидеме и најкултурните луѓе во светот, и секаде да се почитуваат знаците, определената брзина и сите во Македонија да ја користат најдесната лента само за застанување, пак нема да го смени фактот дека на велосипедисти не им е местото на автопат.
Јас ве поддржувам, треба да има многу подобра инфраструктура со подобра состојба на алтернативните патишта, но не е таков случајот во нашата држава. До тогаш треба да ги одбегнувате автопатите, и да возите на места каде што ќе можете, тоа е.
Свесно си го загрозувате животот само поради тоа дека државава немала инфраструктура, нема ни да има и во наредни 50 години. Помирете се.
И што треба да заклучиш од ова?
Секој што има полагано за возачка, и излегува со велосипед на автопат, заслужува да му биде одземена возачката доживотно!
Тоа што нема каде да возите, не е оправдание да се пикате на места каде ви е забрането. Налет што ризикувате ваш живот, ќе му го заебете и на тој што ќе ве изгази.
Петиција, и барајте државата да си инвестира во велосипедски патеки, дотогаш вртете дома на статичен.
Море све роботи станавте, те закони, те правила, те дрн дрн јариња и на крај пак офкате. Заборавивме да бидеме луѓе, без дух и душа, едноставно како животни.
Ако на помошната лента дојде до судар, каде што е за застанување, не за возење, виновен е тој што возел и не внимавал, најверојатно зјапал во мобилниот.
Обиколницата Скопје сум возел, но секогаш во спротивен правец од движењето на возилата, баш за да имам прегледност, ако некоја кола налета во крајната лента. Случката кај обиколницата или шоферот сакал да ги избегне "тумби румбите" што се, или зјапал во мобилен, а велосипедистите најверојатно немале никакво осветлување и си ја платиле цената за грешката.
За велосипедските патеки, можам да кажам дека исто се небезбедни, од аспект што насоката на движење е иста со колите. Кога има место за колата да се исклучи, шоферите често не внимаваат дали точак се движи по патеката и дека му го пресекуваат патот. Затоа возам во обратен правец означен на патеката, бар имам прегледност ако некоја кола се исклучува од патот и ја сече мојата патека на движење.
Ама ДА ИМАМЕ подобра инфраструктура, што значи дека немаме моментално. И во некој имагинарен свет ние може да бидеме и најкултурните луѓе во светот, и секаде да се почитуваат знаците, определената брзина и сите во Македонија да ја користат најдесната лента само за застанување, пак нема да го смени фактот дека на велосипедисти не им е местото на автопат.
Јас ве поддржувам, треба да има многу подобра инфраструктура со подобра состојба на алтернативните патишта, но не е таков случајот во нашата држава. До тогаш треба да ги одбегнувате автопатите, и да возите на места каде што ќе можете, тоа е.
Свесно си го загрозувате животот само поради тоа дека државава немала инфраструктура, нема ни да има и во наредни 50 години. Помирете се.
Баш затоа и ти кажувам дека експлицитно е забрането да стапнеш со велосипед, или мотор со мала кубикажа.
Во ниту една ситуација таа лента не е предвидена за велосипеди, и со самото излегување ја загрозуваш својата, и безбедноста на останатите.
Со ваква логика, испаѓа дека ако точак удри во кола, тој во колата ќе заврши во болница.
Не се секирај, доколку се случи инцидент на автопат, тој што прекршил (во случај точакот), ќе го носи товарот (дали со живот, дали со парична казна). Доколу колата го прегази на лента каде и е дозволено движење, ти гарантирам дека нема да одговара кривично. Тоа ти е исто како животно да згазиш.
Ако инцидентот се случи на лентата за запирање, кривицата ти е 50/50.
Море све роботи станавте, те закони, те правила, те дрн дрн јариња и на крај пак офкате. Заборавивме да бидеме луѓе, без дух и душа, едноставно како животни.
Ако на помошната лента дојде до судар, каде што е за застанување, не за возење, виновен е тој што возел и не внимавал, најверојатно зјапал во мобилниот.
Обиколницата Скопје сум возел, но секогаш во спротивен правец од движењето на возилата, баш за да имам прегледност, ако некоја кола налета во крајната лента. Случката кај обиколницата или шоферот сакал да ги избегне "тумби румбите" што се, или зјапал во мобилен, а велосипедистите најверојатно немале никакво осветлување и си ја платиле цената за грешката.
За велосипедските патеки, можам да кажам дека исто се небезбедни, од аспект што насоката на движење е иста со колите. Кога има место за колата да се исклучи, шоферите често не внимаваат дали точак се движи по патеката и дека му го пресекуваат патот. Затоа возам во обратен правец означен на патеката, бар имам прегледност ако некоја кола се исклучува од патот и ја сече мојата патека на движење.
Баш дека сме луѓе го пишувам ова, тие што се нелуѓе излегуваат и го загрозуваат и својот живот, а ги ставаат и возачите во позиција да си го заебат нивниот. Ако пишуваше дека не треба да те одговарам пред законот, терај колку сакаш на автопат, ако се деси срање знам дека нема да заглавам јас апсаана.
И јас сум возел како детиште и тоа стотици пати на магистралниот Прилеп-Битола, и имало неколку ситуации кога ветерот од тешките возила ме заносувал речиси до ситуација да летнам под него, така да зборувам од искуство дека е лудост да се излегува со велосипед на такви локации (батали законот).
На Плетвар ми се има случено на третата лента буквално да влетам во небрано, од лева страна да ме претекнува возило, позади мене друг залепен на 10-15 метри, а јас со 60-70 на бавна лента налетувам на велосипедисти. Ако закочиш голема веројатност е да те удри тој од позади, ако тргнеш лево се удираш во тој што те претекнува, и имаш избор или тој со велосипедот или во карпите. Кривини се, и да сакаш да го пазиш нема како. Исти курац се и тие со трактори и земјоделска механизација кај Росоман, ми беше одмилено возење поради тие неколку делници, за глупост ќе си го зацрниш својот живот.
Правец на хиподромот Скопје на кривината каде што се дели за Велес, дозволено е 80, наредени тројца паралелно еден до друг ја фатиле цела лента, мотаат и си муабетат, ќе ги собереш на хауба и после Цацко ќе е крив.
Просто и едноставно е, забрането е за возење, и на страна од законот, НЕБЕЗБЕДНО Е и за тој што е со велосипед, а и за тој што е со моторно возило.
Дури и во „западниве“ земји немаат секаде велосипедски патеки, па еве во година дена не сум видел ниту еден да излезе со велосипед ниту на автопат, ниту пак на патишта каде се вози троа побрзо.
Со ваква логика, испаѓа дека ако точак удри во кола, тој во колата ќе заврши во болница.
Не се секирај, доколку се случи инцидент на автопат, тој што прекршил (во случај точакот), ќе го носи товарот (дали со живот, дали со парична казна). Доколу колата го прегази на лента каде и е дозволено движење, ти гарантирам дека нема да одговара кривично. Тоа ти е исто како животно да згазиш.
Ако инцидентот се случи на лентата за запирање, кривицата ти е 50/50.
Абе затвор ќе заврши и со доживотен стрес, не е муабетот за на болница.
Абе пука гума, каде да застанам ако не бавна лента?
На превоите, бавната лента е секогаш зафатена, и таму се пикате, дали човек да пази на одрони од карпи, дали да пази на тешките возила, дали и вас да ве мисли.
Не е муабетот за инает, сериозна заебанција е, велосипедистот најчесто ќе заврши под земја, а другиот затвор и му го ебаваш и неговиот живот.
Оди купи си вакво, и врти колку сакаш дома.
Дури и во „западниве“ земји немаат секаде велосипедски патеки, па еве во година дена не сум видел ниту еден да излезе со велосипед ниту на автопат, ниту пак на патишта каде се вози троа побрзо.
Автоматски споено мислење:
Само на ова ке ти одговорам, во западните земји имаш добри споредни патишта, за разлика кај нас и друга ствар немаш месно население кое е во камено доба и може да те загрози.
Друга работа имаш сообраќајна култура која овде за жал ја нема.
Трета работа во Шпанија возачите ги почитуваат велосипедистите, пример камион да вози позади тебе ке вози со иста брзина и ке те заобиколи на првата кривина.
Само овде кенакте против велосипедистите, а сакате чиста околина, ебаве.
Сеа муабетот е за автопатите, случаката со дечкото од Тетово што загина е на автопат, јас за таму зборам. А за тоа каде е дозволено да се движат велосипедистите, дозволено е и на десната страна од коловозот низ град да се движат, па затоа прочитај ја случката од мојот прв пост што ја опишав, кога еден таков велосипедист што често го среќавам по пат од работа накај дома тераше правдини и се објаснуваше нешто со еден возач на камион па секунда фалеше да влезе под тркало.
На велосипедисите може да им биде дозволено по закон да се движат и по железничка пруга, само твое е да процениш дали вреди по цена на твојот живот да се движиш таму или не.
Баш дека сме луѓе го пишувам ова, тие што се нелуѓе излегуваат и го загрозуваат и својот живот, а ги ставаат и возачите во позиција да си го заебат нивниот. Ако пишуваше дека не треба да те одговарам пред законот, терај колку сакаш на автопат, ако се деси срање знам дека нема да заглавам јас апсаана.
И јас сум возел како детиште и тоа стотици пати на магистралниот Прилеп-Битола, и имало неколку ситуации кога ветерот од тешките возила ме заносувал речиси до ситуација да летнам под него, така да зборувам од искуство дека е лудост да се излегува со велосипед на такви локации (батали законот).
На Плетвар ми се има случено на третата лента буквално да влетам во небрано, од лева страна да ме претекнува возило, позади мене друг залепен на 10-15 метри, а јас со 60-70 на бавна лента налетувам на велосипедисти. Ако закочиш голема веројатност е да те удри тој од позади, ако тргнеш лево се удираш во тој што те претекнува, и имаш избор или тој со велосипедот или во карпите. Кривини се, и да сакаш да го пазиш нема како. Исти курац се и тие со трактори и земјоделска механизација кај Росоман, ми беше одмилено возење поради тие неколку делници, за глупост ќе си го зацрниш својот живот.
Правец на хиподромот Скопје на кривината каде што се дели за Велес, дозволено е 80, наредени тројца паралелно еден до друг ја фатиле цела лента, мотаат и си муабетат, ќе ги собереш на хауба и после Цацко ќе е крив.
Просто и едноставно е, забрането е за возење, и на страна од законот, НЕБЕЗБЕДНО Е и за тој што е со велосипед, а и за тој што е со моторно возило.
Дури и во „западниве“ земји немаат секаде велосипедски патеки, па еве во година дена не сум видел ниту еден да излезе со велосипед ниту на автопат, ниту пак на патишта каде се вози троа побрзо.
Автоматски споено мислење:
Абе затвор ќе заврши и со доживотен стрес, не е муабетот за на болница.
Абе пука гума, каде да застанам ако не бавна лента?
На превоите, бавната лента е секогаш зафатена, и таму се пикате, дали човек да пази на одрони од карпи, дали да пази на тешките возила, дали и вас да ве мисли.
Не е муабетот за инает, сериозна заебанција е, велосипедистот најчесто ќе заврши под земја, а другиот затвор и му го ебаваш и неговиот живот.
Оди купи си вакво, и врти колку сакаш дома.
Бавна лента?????? Не знаев дека постои вакво нешто на автопат.
По закон, ако се случи дефект на возилото, должен е да се движи со брзина не повеќе од 40кмх по лентата каде е дозволено да се движи, а не "бавната" и на првата излезна точка да се исклучи од автопатот.
Гумата ако ти пукне, ќе ја решаваш на лентата за запирање каде законот ти гарантира дека колите не се движат. Освен некој велосипедист ако не те загрози.
Баш дека сме луѓе го пишувам ова, тие што се нелуѓе излегуваат и го загрозуваат и својот живот, а ги ставаат и возачите во позиција да си го заебат нивниот. Ако пишуваше дека не треба да те одговарам пред законот, терај колку сакаш на автопат, ако се деси срање знам дека нема да заглавам јас апсаана.
И јас сум возел како детиште и тоа стотици пати на магистралниот Прилеп-Битола, и имало неколку ситуации кога ветерот од тешките возила ме заносувал речиси до ситуација да летнам под него, така да зборувам од искуство дека е лудост да се излегува со велосипед на такви локации (батали законот).
На Плетвар ми се има случено на третата лента буквално да влетам во небрано, од лева страна да ме претекнува возило, позади мене друг залепен на 10-15 метри, а јас со 60-70 на бавна лента налетувам на велосипедисти. Ако закочиш голема веројатност е да те удри тој од позади, ако тргнеш лево се удираш во тој што те претекнува, и имаш избор или тој со велосипедот или во карпите. Кривини се, и да сакаш да го пазиш нема како. Исти курац се и тие со трактори и земјоделска механизација кај Росоман, ми беше одмилено возење поради тие неколку делници, за глупост ќе си го зацрниш својот живот.
Правец на хиподромот Скопје на кривината каде што се дели за Велес, дозволено е 80, наредени тројца паралелно еден до друг ја фатиле цела лента, мотаат и си муабетат, ќе ги собереш на хауба и после Цацко ќе е крив.
Просто и едноставно е, забрането е за возење, и на страна од законот, НЕБЕЗБЕДНО Е и за тој што е со велосипед, а и за тој што е со моторно возило.
Дури и во „западниве“ земји немаат секаде велосипедски патеки, па еве во година дена не сум видел ниту еден да излезе со велосипед ниту на автопат, ниту пак на патишта каде се вози троа побрзо.
Затоа напишав сите треба да се трудиме да бидеме совесни и внимателни ЛУЃЕ. Тоа што сме влегле во автомобил, не значи да сме роботи без мозок. Правилата и законите донесени од луѓето, се за да има одреден ред, а не дека се божји.
Затоа сите треба да си внимаваме и со господ да не чува, оти секакви не има.
Ти и Вардарски кажувате какви ретардирани шофери има, ама другите треба да седат дома. Така не иде.
Знам 1 шофер што згази бремена жена и пак лета со колата.
На Партизанска често ми се случува на не обележано место да поминуваат луѓе или на црвено за пешаци, ниту им свирам ниту се расправам, благодарен сум што Бог ми ги отворил очите и спасил некој на душа да не го носам.
Автоматски споено мислење:
Немаме никаква култура, тоа е основата на сите пиздарии.
Затоа напишав сите треба да се трудиме да бидеме совесни и внимателни ЛУЃЕ. Тоа што сме влегле во автомобил, не значи да сме роботи без мозок. Правилата и законите донесени од луѓето, се за да има одреден ред, а не дека се божји.
Затоа сите треба да си внимаваме и со господ да не чува, оти секакви не има.
Ти и Вардарски кажувате какви ретардирани шофери има, ама другите треба да седат дома. Така не иде.
Знам 1 шофер што згази бремена жена и пак лета со колата.
На Партизанска често ми се случува на не обележано место да поминуваат луѓе или на црвено за пешаци, ниту им свирам ниту се расправам, благодарен сум што Бог ми ги отворил очите и спасил некој на душа да не го носам.
@Partizanen banditen
Кумановац, ама се заебаваш ти со мене. Викаш со тоа што возите точак за викенд, или после работа, го чистите воздухот?
Да одевте од Куманово до Скопје со точак на работа, ќе ти поверував
Епа ете, секогаш е полесно ти да отидеш до Шпанија, отколку да промениш неколку стотини илјади луѓе да ја донесат Шпанија таму
Бавна лента?????? Не знаев дека постои вакво нешто на автопат.
По закон, ако се случи дефект на возилото, должен е да се движи со брзина не повеќе од 40кмх по лентата каде е дозволено да се движи, а не "бавната" и на првата излезна точка да се исклучи од автопатот.
Гумата ако ти пукне, ќе ја решаваш на лентата за запирање каде законот ти гарантира дека колите не се движат. Освен некој велосипедист ако не те загрози.
Затоа напишав сите треба да се трудиме да бидеме совесни и внимателни ЛУЃЕ. Тоа што сме влегле во автомобил, не значи да сме роботи без мозок. Правилата и законите донесени од луѓето, се за да има одреден ред, а не дека се божји.
Затоа сите треба да си внимаваме и со господ да не чува, оти секакви не има.
Ти и Вардарски кажувате какви ретардирани шофери има, ама другите треба да седат дома. Така не иде.
Знам 1 шофер што згази бремена жена и пак лета со колата.
На Партизанска често ми се случува на не обележано место да поминуваат луѓе или на црвено за пешаци, ниту им свирам ниту се расправам, благодарен сум што Бог ми ги отворил очите и спасил некој на душа да не го носам.
Автоматски споено мислење:
Немаме никаква култура, тоа е основата на сите пиздарии.
Абе се видело чување од госпо, затоа секој месец по некој завршува под кола.
Треба пазење и од двете страни, ако возачите треба да возат според закон, и вие може да го почитувате и да не излегувате каде што не е дозволено.
Од една страна се жалите зошто некој не почитува закон, од друга страна насила се пикате каде што не ви е местото.
Јасно де, те сфативме.
Зашто да не им е местото, кога автопатот бар е доволно широк... Затоа што има секакви шофери така? Епа дај да пробаме како шофери да се оправиме, а не ко роботи (знам досаден сум со ова, ама јбг тука е проблемот). Луѓето во кола, а и на точак си мислиме во тоа тимбите дека од А до Б мора без застанување и што најбрзо да стигнеме, ко претседател на САД кога иде од А до Б.
Шофер треба да е свесен дека управува со потенцијално смртоносно оружје и мора 4 очи отворени, сепак тој го управува.
Јасно де, те сфативме.
Зашто да не им е местото, кога автопатот бар е доволно широк... Затоа што има секакви шофери така? Епа дај да пробаме како шофери да се оправиме, а не ко роботи (знам досаден сум со ова, ама јбг тука е проблемот). Луѓето во кола, а и на точак си мислиме во тоа тимбите дека од А до Б мора без застанување и што најбрзо да стигнеме, ко претседател на САД кога иде од А до Б.
Шофер треба да е свесен дека управува со потенцијално смртоносно оружје и мора 4 очи отворени, сепак тој го управува.
Јас не се жалам за непочитување закони, туку кажувам дека НЕ се почитуваме како луѓе и сме невнимателни.
Абе човек, еве колку и да те пази некој ќе се случи срање, дали тоа што ќе се случува на суд после тоа е човечки?
Дали е човечки затоа што тебе ти се возело велосипед на автопат, да заглави некој со години апсаана, и додека е жив да плаќа оштета?
Заради што не може човечки се измислени тие законите, некој попаметен од мене и тебе пробал одамна и сфатил дека не бива без нив.
Сите што не убедувате дека автопатот не ни е место за движење, се цитирате со велосипедисти што вртат 5000+км годишно и речиси секојдневно се соочуваат со сообраќајната некултура. Од лично искуство, не можам ниту една непријатна ситуација да потенцирам на автопат, а од друга страна на дозволен пат најмалку 100 пати ми бил животот загрозен доколку не сум изреагирал во стотинката.
Најмалку ни значи што вие мислете за нас, бидејќи самите знаеме каде имаме најмногу стресни ситуации.
Еве на форумот ве поканувам да се дружиме со точак кога ќе се подобри времето и да ве соочам со предизвикот наречен "регионален пат", а исто така и неколку пати на автопат да се извозиме. Во клубот каде членувам, сите почетници одбегнуваат автопат, но еднаш кога ќе стапнат, почнуваат редовно да го користат.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.