Воени авиони

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Мора да се признае, Сухоиве се страва!

Ме интересира, колку е цената на овој горе Su-47 ?
 
Член од
15 септември 2008
Мислења
1.957
Поени од реакции
337
Според мене "B2" е најдобар авион
 
Член од
18 февруари 2008
Мислења
2.201
Поени од реакции
86
ПАК-ФА.Интересно ке биде кога ке излезе финалниот производ...
 

^X^

Член од
22 декември 2007
Мислења
1.457
Поени од реакции
376
Истите овие маневри "кобра", "ѕвоно" и слично ги изведуваше и американско-германскиот експериментален авион X31 пред 20-тина години.
X31:

Сепак Американската ловечка авијација се развиваше во сосема друг правец. Кај современите авиони многу е поважен радарот како и целокупната електроника, паметните самонаведувани ракети и.т.н. Треба да се има во предвид дека во позадина се наоѓаат Аваксите, така да во современото војување битно е прв да го откриеш непријателот и прв да стрелаш. Пресвртна точка мислам дека беше почетокот на развојот на F-22. Предност е дадена на stelt карактеристиките на авионот, но не е запоставена ни неговата подвижност и способноста за маневри. (Очигледно дека ја научија лекцијата со F117 кој што може да лета само со подзвучна брзина. За некаква способност за маневри кај F 117 и да не зборуваме.)
Од F 22 е развиен и новиот F 35 кој што наскоро ќе влезе во сериско производство (Ќе го замени F 16).
F 22:

F 35:

F 117:
 
R

RAYTHEON23

Гостин
Имајки слободно време решив да го потрошам(а ме инспирирасе e-mailot od defence-industry) за несто што може да се нареше скоро најдобар борбен авион(СУ-35-БМ)...имено Ф-22 во носивост на орузје е како авион од втора светска војна две ракети за борба во воздух и плус две бомби тоа е смесно ама тоа е цената на невидливоста а и намерата на авионот за превласт врз воздусниот простор не е оправдано бидејки не мозат да постојат повеке варијации на вооружување.

На СУ35 всушност корените му се усте од 2003 година и авионот е развиван на база на су27(60%од градбата потекнува на су-27) произведен е во кнААПО КОМСОМОЛСК и првпат претставен на саемот МАКС 2007 иако не станува збор за сосема нов авион ниту пак за модификација на постар тип....јас би рекол дека станува збор за интеграција и оптимизација ,имајки предвид дека целата опрема е петта генерација западните експерти тврдат дека е 4 генерација а додека еурофајтерот пак повекемина го сметаат за петта генерација-смешно-али то се вика фиросуванје на одредена технологија се со цел друг да кари(еве продазбата на апаци нагло се крена после заливската војна...унисти многу оклопни возила-но на многумина не им е јасно ДЕКА ИРАЦКАТА ПРОТИВВОЗДУСНА одбрана бесе скоро унистена,дел во ирак и кина..како и помодерните верзии на мираж и сукхој беа во кина-знаци кој владее со воздусниот простор,тој владее со фронтот па така апацхе си леткасе слободно и унистувасе тенкови).
Да нема забуни ознаката БМ е дека се работи за тотално нов авион оти веке во руската армија има авион СУ-35 кој е за извоз а има и разлицна авионика и голема прецизност во воздух-воздух борбите-потоцно СУ-35 е верзија на СУ-27М(т-10м),а исто така има планови и двата модела да бидат понудени за продазба а да се започне со масовно производство на терминатор-СУ-37..но едно е сигурно засега СУ-35 БМ останува топ руски модел се до појавата на ПАК-ФА(Перспетивњи авиациони комплекс-фронтовној авиации)или на насе напреден такктичко-ловечки авион-доминатор.конструкцијата на авионот е карбонско-зелезно јадро кое имаособина да ги апсорбира радарските бранови.

Забелезливи се огромните всмукуваци на воздух,всусност името на моторот е љуљка АЛ-41Ф1 ток посеува суперсонични и крстосувацки карактеристики-производител е НПОсатурн а потисокот е околу 30 тони моторот е проиизведен и за друга намена станува збор за МИГ-1.42МФИ,СУ-37 потоа СУ-47 беркут и секако ПАК-ФА .
Покрај погонот вазна одлука е и радарскиот систем тука конкурираат фазотрон(сокол)-Н031 И ирбис-Е н035 првиот е тестиран и доказан но срамно е за модерен авион да има хоризонтално видно поле од 45 степени-а според плановите треба 70.едно ресение е фазотрон-от да биде поврзан со сервоуред кој ке мозе да го двизи радарот дури и 360 степени сто секако не е добра опција како за невидливоста така и ке нема потреба од додатни сензори...па на крај краеви и незбориме за АВАКС.
Но најверојатно ке биде радарот тихомирив или фазотрон кој детектира воздухоплов на далечина о дури 170км,а морска цел на 300км. Но и ИРБИС-Е има своја позитивна страна-мозе симултано да следи 30 мети истовремено.ако станува збор за симултан напад на радарски наведувани ракети авионот може да испали 8 и притоа прави “д скенирање на теренот и картографиранје на целите и заканите приоритетни...ако се зголемимокноста за 20Кw дометот на ирбис ке биде 400км а додека успесно со фазотрон имаа доста прилики да детектираат стелт авиони на одалеценост од 90 километри..па затоа русите наблљудуваа а повеке учеа-за време на НАТО кампанјите.Исто така авионот и во опашниот дел на авионот сто указува дека руските не веруваат толку наивно во размената на информации помегу авионите..фирмата РАМЕНСКОЕ-пкб која ја произведува електрониката за ПАК-ФА ја произведува иза овој модел НЕМА ДА ИМА НИСТО ДИГИТАЛНО.

Воорузуванјето кај овој авион еслицно и како кај СУ27см ке имакомплетна гама на А2Г прецизните бомби а со самиот факт сто е повекенаменски ловец покрај воздух воздух ракети р-73 краток дострел р-27 среден и р-73 за голем дострел,потоа тука еКЦ172Ц како и страв и трепет за секој морнар-противбродските ракети јакхонт,оникс и брамос.

Повеке од јасно е дека станува збор за авион кој е најсовремено опремен има добра мозност за борба со цели на земја и небо а првиот сериски модел ке излезе од погон 2010-СИГУРНО руското ВВ ке го купи.
 
Член од
26 август 2008
Мислења
2.165
Поени од реакции
58
Истите овие маневри "кобра", "ѕвоно" и слично ги изведуваше и американско-германскиот експериментален авион X31 пред 20-тина години.
X31:

Сепак Американската ловечка авијација се развиваше во сосема друг правец. Кај современите авиони многу е поважен радарот како и целокупната електроника, паметните самонаведувани ракети и.т.н. Треба да се има во предвид дека во позадина се наоѓаат Аваксите, така да во современото војување битно е прв да го откриеш непријателот и прв да стрелаш. Пресвртна точка мислам дека беше почетокот на развојот на F-22. Предност е дадена на stelt карактеристиките на авионот, но не е запоставена ни неговата подвижност и способноста за маневри. (Очигледно дека ја научија лекцијата со F117 кој што може да лета само со подзвучна брзина. За некаква способност за маневри кај F 117 и да не зборуваме.)
Од F 22 е развиен и новиот F 35 кој што наскоро ќе влезе во сериско производство (Ќе го замени F 16).
F 22:

F 35:

F 117:
a koj go tvrdi toa?
 
R

RAYTHEON23

Гостин
navistina me cudi sporedbata na nekoi koi f-22 i f35 gi sporeduvaat demek ovoj e 80% onoj a ko prvo 35-kata e ednomotoren i e namenet voglavno za celi na zemja i vozduh i za sreka na amerite greskata F-22 vo smisol na nosivost e popravena-so f35
 
R

RAYTHEON23

Гостин
Мора да се признае, Сухоиве се страва!

Ме интересира, колку е цената на овој горе Su-47 ?
70-75 милиони долари чини производството.

еххх приказна за себе и директен противник на Ф-22 па и 35.

концептот со обратно поставени крилја го започнаа со нивниот бомбардер ју-287(негде 44 или 45 не сум сигурен која год. е) потоа има ф-131 во 47 година...но овој концепт до скоро беше контрадикторен и најчесто скептичен,америте успејаа донекаде со својот X-29(на ејс комбат ама го вриев ејјј:tv:) и на тој начин се смени мислењето донекаде но сеуште има скептици.

ај за су-47...кога русите сватија дека Ф-15 всушност има соборено околу 100 летала без ниту една загуба решија конечно да му најдат достоен конкурент па дури и подобар МИГ-29 и покрај исклучителните маневарски способности најблагоречено е разочарување во однос на Ф-15-делумно бидејки зависи до верзија и опрема.....но русите поради фактот што мораа да се подноват решија дека им треба ново летало кое ке владее буквално..па решиле но тука е интересно што поради како што напоменав контрадикторниот дизајн сепак во 1986 парите одат кај миг за проектот 1.42.

но дизајнерите од сухој а воглавно михаил симонов ја увиде предноста на овој концепт и притоа забележал дека баш радарската видливост ке се намали со обратно поставените крилја а и ке се зголеми маневарската способност исто така предност е и зголемениот долет при подзвучни брзини.

не ме факајте за збор ама мислам во 1997 година за првпат излезе во јавност 47-цата на аеродромот жуковски-и тука лицата од руското воено воздухоплпвство биле фасцинирани.....но руска работа поради немање пари проектот бе прекинат и се што им фалеше на русите беше искра па да се запали оган-таа искра е американскиот Ф-22 кој ги загрижи русите па потоа иницираа неколку проекти за авионо 5-та генерација.

основа на оваа зверка да ја наречам се екстремните маневарски можности при подзвучни и надзвучни брзини а за тоа баш дизајнот е важен,имено конструкцијата е трокрилна има три групи крила предкрилца(канарди) крила како и опашни висински стабилизатори.ова е авион од 5-та генерација исто како Ф-22 европејците тврдат и дека ЕФ-2000 еурофајтер е пета ама скептик сум:raz::raz:.

сепак нешто што импресионира кај су-47 е фактот што моѓе да издржи оптоварување и до 12г. а пилотите со посебно одело не може повеке од 9.
но тоа што ме импресионира е дека и овој проблем русите успејаа да горешат имено при најголемите оптопарувања-пилотското седиште се навалува наназад и зазема мположба како пилот на спејс шатл,за подоцна кога ке се намали оптоварувањето пилотското седиште се врака во основната положба при која мисслам дека е околу 25-30 степени наназад......ова го немаат сеуште никој(мислам дека има планови кај Ф-35 и Ф-22 да се вгради оваа опција).

за да биде 5-та генерација треба да е стелт а тоа е овозможено од конструкцијатаод мал број површински плочи,користи специфични материјали а и сите отвори се сведени на минимум а и цената за невидливоста е оружјето да биде внатре во трупот-но кога не е потребна нхевидливоста сепак може да носи оруѓје и на крилата.максималната брзина му е 2,2 маха а оптимална негде 1,3 маха.

маестрален е радарот на овој авион тоа е радар со фазно скенирање исто ко кај миг1.44-а работата на овие радари тешко се детектира...или прерано за реалција...БУМ...единствено штета е што нема HUD-head up display....но генерално станува збор за вракање на руската конкуренција....а којзнае можеби и доминација во воздухот....барем за мене ова е подобро летало од Ф-22 кој освен 2 противавионски ракети и две бомби не може да носи повеке:pos2::pos2:
 

Eisenhorn

Lord Inquisitor
Член од
6 мај 2009
Мислења
4.099
Поени од реакции
9.424
BWR е супер концепт и функционира кога јако воздухопловство се бори со послабо опремен противник.

Али ако противникот е горе-доле исто опремен ке мора да се дог-фајтаат евентулно. 96 бев во УСА и мојот газда како ветеран од Виетнам ме запозна со негов пријател кој бил пилот на Ф4, али само фрлал бомби, и тој ми кажа (подоцна и прочитав) дека во почеток Ф4 немале топови ниту ракети за блиску, бидеејќи концептот за ракетна борба BWR постои од 60 година и функционира супер на папир (и против Арапски пилоти, најлоши пилоти на светот дефинитивно) но во Виетнам многу брзо морале да мењаат тактика бидеејќи сепак доаѓало редовно до догфајт и по маневарски способните миг17 и подоцна 21 правеле проблем.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nguyễn_Văn_Cốc

Али да бидеме реални, во скоро време нема да се борат два еднакви противника и концептот на BWR ке функционира супер.

Ако имаш сателити и авакси а непријателот нема, неговите авиони нема ни да те видат. Сателитот и аваксот ке ги обележат целите, ти ке испалиш ракета и они ке ја водат до целта.

Ако непријателот има авакс и сателит, нема да се тепате и фер ке си поделите што е чиво и кој што ке експлоатира.
 
R

RAYTHEON23

Гостин
BWR е супер концепт и функционира кога јако воздухопловство се бори со послабо опремен противник.

Али ако противникот е горе-доле исто опремен ке мора да се дог-фајтаат евентулно. 96 бев во УСА и мојот газда како ветеран од Виетнам ме запозна со негов пријател кој бил пилот на Ф4, али само фрлал бомби, и тој ми кажа (подоцна и прочитав) дека во почеток Ф4 немале топови ниту ракети за блиску, бидеејќи концептот за ракетна борба BWR постои од 60 година и функционира супер на папир (и против Арапски пилоти, најлоши пилоти на светот дефинитивно) но во Виетнам многу брзо морале да мењаат тактика бидеејќи сепак доаѓало редовно до догфајт и по маневарски способните миг17 и подоцна 21 правеле проблем.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nguyễn_Văn_Cốc

Али да бидеме реални, во скоро време нема да се борат два еднакви противника и концептот на BWR ке функционира супер.

Ако имаш сателити и авакси а непријателот нема, неговите авиони нема ни да те видат. Сателитот и аваксот ке ги обележат целите, ти ке испалиш ракета и они ке ја водат до целта.

Ако непријателот има авакс и сателит, нема да се тепате и фер ке си поделите што е чиво и кој што ке експлоатира.
епа тоа е бе пријателе дометот е фактор тука
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
paradata vo Moskva...interesni se detalite za procedurite..:
kolku tolku moze da go razberete ruskiot....


Парадныј маршрут не менјалсја со времен дедушки Сталина, ну куда вы денете
Краснују плоштадь.
Маршрут - Гаврилково (Куркино) - ЛЕДНИ (Дзержинскиј). Так летели самолеты из
Теплого Стана и Захаркова, так летјат они и из Шајковки и Липецка.
Самолет, совершајуштиј прјамолинејныј горизонтальныј полет, НЕ ЛЕТИТ
ПРјаМОЛИНЕјНО И ГОРИЗОНТАЛЬНО. Он описывает сложнују иррегулјарнују винтовују
траекторију. Корридор +- 2 км от оси. Это к вопросу прошли левее/правее и
т.п.
Серго Микојан (его вчера показывали на встрече с Медведевым) как то вывел
своју группу почти поперек Красној плоштади, от ГУМа на Мавзолеј.
Высота пролета тоже не менјаетсја с тех лет и составлјает около 300 метров.
В нынешнем параде каждое звено летит на своеј высоте, вертолеты 150 метров и
200 метров, самолеты от 200 до 350 метров.

В управлении парадом задејствованы более двенадцати командных пунктов.
Непосредственно над Москвој управлјајут "Бајкал" (гост.Москва, так же как и
при дедушке Сталине, РП генерал Садофьев) и "Ангара" (Триумф-Палас, при
дедушке его еште не построили), контролорует и мониторит "Саксофон-центр"
(Новыј Арбат).
На подходах к Москве управлјајут "Море" (Горетово, Можајскиј р-н), "Лира"
(Званово, около Лотошино) и "Нота" (Лупаново, р-н Икши).
Весь радиообмен идет на единој "парадној" частоте, на тренировках это было
123.850 МГц(АМ).

Как отдельные единицы управлјајутсја:

- группа 101-го - вертолеты-знаменосцы, взлетајуштие с Тушино,
- группа 201-го - три звена вертолетов, взлетајуштие с Кубинки,
- 501-ј - звено Су-25, взлетајуштие с Кубинки,
- группа 601-го - практически всја "колбаса" из тјажелых самолетов и
истребителеј, всју свјазь ведет головној Руслан,
- группа 041-го - пилотажники Кубинки.

Расчет времени.
Протјаженность парадного маршрута от Речного до Красној плоштади около 1150
километров, от Кедра до Красној плоштади около 1200 километров.
Взлет с Кедра - 8:40-8:45 (Руслан и А-50),
Взлет с Речного - 8:42-8:52 (взлетает и собираетсја большаја группа самолетов,
три Ил-78, Ту-95, Ту-160, три Ту-22М3, процесc длительныј по времени),
Взлет с Ворсовки - 9:32-9:38 (взлетает 28 самолетов разных типов).
Взлет 501-го 10:02 (Кубинка),
Взлет 041-го 10:16 (Кубинка),
Взлет 201-го 10:19 (Кубинка),
Проход Батјушково (сбор самолетној колонны) около 10:21-10:23,
Выход группы 101-го на парадныј курс 10:33-10:34 ( в это времја 201-ј в р-не
Опалихи, 501-ј на подходе к Солнечногорску),
Выход Тополеј на Васильевскиј спуск, вход группы 101-го на Краснују плоштадь
10:44-10:45.
Следует учесть, что Президент будет говорить праздничнују речь, так что
вполне возможны поправки по времени +- 1 минута или более.



 

Eisenhorn

Lord Inquisitor
Член од
6 мај 2009
Мислења
4.099
Поени од реакции
9.424
епа тоа е бе пријателе дометот е фактор тука
Точно друже, и затоа нема да има војна меѓу големите пошто се опремени со сателити и авакси.

Затоа ја имаме играта Lock On (најдобра симулација на модерна воздушна борба али многу тешка)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom