Вистината за ЕУ која се премолчува

Член од
24 април 2008
Мислења
10.503
Поени од реакции
11.570
Точно. :)
Имам колега со хибридна кола баш вака прави... Незгодна работа, и на гости кога иде си бара да се уштека во електрична мрежа небаре телефонот ќе полни а не цели киловатчасови енергија.
Кај мене во населба пред 2 години поставија таков уличен полнач за електрични автомобили од ЕВН, двајца без тројца го користат еднаш или два пати неделно, а според тоа што го видов, потребни се цели 4 (ЧЕТИРИ) часа за да се наполни батеријата целосно, ама за волја на вистината дури кога батеријата е при крај.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
За мене дилемата е - зошто сите ние да плаќаме за нивното патување?
Затоа што помалку загадуваат? Шо кој К кога загадувањето на воздухот овде само мал дел е од автомобилите. Има цели студии и истражувања дека 1 оџак од ќумбе загадува повеќе од 1000 стари аута (акцент на стари). Во Скопје имаш барем неколку стотини илјади ќумбиња и споредлив број аута. Првиве загадуваат 1000 пати повеќе ама ние ќе се правиме глупи и ќе го субвенционираме она што загадува 1000 пати помалку. Ретардирано е. Надлежните само носат некои квази решенија, колку да се каже дека нешто работат.

И како што реков, ги прават паразити тие со електричните аута/хибридите. Така си размислуваат, гага е секаде струјата за нивните аута. Ти иде на гости и искача со електричен кабел во рака и ти вика кај да се приклучам. Ѓомити телефонот ќе го полни, а не стотици киловат часови струја.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.503
Поени од реакции
11.570
За мене дилемата е - зошто сите ние да плаќаме за нивното патување?
Затоа што помалку загадуваат? Шо кој К кога загадувањето на воздухот овде само мал дел е од автомобилите. Има цели студии и истражувања дека 1 оџак од ќумбе загадува повеќе од 1000 стари аута (акцент на стари). Во Скопје имаш барем неколку стотини илјади ќумбиња и споредлив број аута. Првиве загадуваат 1000 пати повеќе ама ние ќе се правиме глупи и ќе го субвенционираме она што загадува 1000 пати помалку. Ретардирано е. Надлежните само носат некои квази решенија, колку да се каже дека нешто работат.

И како што реков, ги прават паразити тие со електричните аута/хибридите. Така си размислуваат, гага е секаде струјата за нивните аута. Ти иде на гости и искача со електричен кабел во рака и ти вика кај да се приклучам. Ѓомити телефонот ќе го полни, а не стотици киловат часови струја.
Не може да се негира дека ќумбињата ја загадуваат околината, но да бидеме искрени - ќумбињата од домаќинствата не испуштаат издувни гасови 24/7/365, за разлика од Железара, Дрисла и слични загадувачи кои им се познати на сите, освен на властите, а кои ја загадуваат околината 24/7/365.

Кога сме кај греењето, градските власти се тие кои треба да превземат мерки за да им го олеснат префрлувањето на поевтини, поефикасни, поефективни и најважно од се, помалку загадувачки алтернативни решенија за греење.

И да бидеме искрени на глобално ниво, најголемите загадувачи во светот се Кина, САД, па дури и Индија, кога започна пандемијата на корона вирус со масовни затворања, прогласувања на вонредни состојби и полициски часови, Индијците во некои индустриски градови за прв пат после повеќе децении можеа да ги видат врвовите на планините како резултат на затворање на фабриките кои им се најголеми загадувачи на околината и прекинувањето на емитување на секакви отрови од истите тие загадувачи на околината.

Овие таканаречени еколошки даноци или такси се чист рекет, ама па на државите кои своите индустриски ленти за масовно производство ги преселија низ Кина и далечен исток за евтина работна сила, единствени пари кои им остануваат за полнење на државните буџети се парите од казни и даноци.
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.117
Поени од реакции
8.906
За мене дилемата е - зошто сите ние да плаќаме за нивното патување?
Затоа што помалку загадуваат? Шо кој К кога загадувањето на воздухот овде само мал дел е од автомобилите. Има цели студии и истражувања дека 1 оџак од ќумбе загадува повеќе од 1000 стари аута (акцент на стари). Во Скопје имаш барем неколку стотини илјади ќумбиња и споредлив број аута. Првиве загадуваат 1000 пати повеќе ама ние ќе се правиме глупи и ќе го субвенционираме она што загадува 1000 пати помалку. Ретардирано е. Надлежните само носат некои квази решенија, колку да се каже дека нешто работат.

И како што реков, ги прават паразити тие со електричните аута/хибридите. Така си размислуваат, гага е секаде струјата за нивните аута. Ти иде на гости и искача со електричен кабел во рака и ти вика кај да се приклучам. Ѓомити телефонот ќе го полни, а не стотици киловат часови струја.
toa e obnovlivost na mkd izvedba :ROFLMAO:

inaku greota e, ne sramota, "energetika" vo mkd. na gotovi proekti za cebren i galiste, na tolku soncevi denovi i hidro potencijal, sekoja sosedna zemja so asalen gasovod, da e sektorot na nivo na koe so e. skopje e nerealno kolku e nezdravo za ziveenje.
se so se raboti e tenderska improvizacija, kako so pisa i ti, kolku nesto da se pravi. kako so e temata, za vlez u eu treba da se ispolnat odredeni uslovi i od obnovlivi, koi nie na nekj smesen nacin gi ispolnuvame odamna :pos:
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.312
Поени од реакции
29.776
Не може да се негира дека ќумбињата ја загадуваат околината, но да бидеме искрени - ќумбињата од домаќинствата не испуштаат издувни гасови 24/7/365, за разлика од Железара, Дрисла и слични загадувачи кои им се познати на сите, освен на властите, а кои ја загадуваат околината 24/7/365.
Скраја да е дека ја бранам индустријата. Загадуваат и тие, неспорно. Но која е најочигледната варијабла која се менува од лето во зима?

На есен почнува да скока загадувањето на воздухот над дозволени граници, на зима е врв, и на пролет полека се намалува... Епа ќумбињата се најголемиот фактор тука. Индустријата работи и во лето. Автомобилите возат преку цела година. Само греењето и ќумбињата се тие кои се активни само на зима кога е најголемо загадувањето.

Мислам ако веќе го посочуваме главиот кривец за загадувањето на воздухот. Главниот, не единствениот, ама главниот!

Затоа субвенционирање електрични возила овде кај нас, е ретардирана и непотребна политика. Треба да субвенционираат фотоволтаици, топлотни пумпи, такви работи... Увезуваат толку електрична енергија а прават формални и правни сопки да не можеш да вратиш назад вишок енергија од сопствените фотоволтаици. Калаку*ница.
Автоматски споено мислење:

И после имаме и вакви забегувања, забрануваат косилки и моторни пили за да намалат загадување на воздух... Не е во Европа, ама е на „запад“.
 
Последно уредено:
Член од
20 април 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
9.689
Таа нерентабилна енергија се произведува за доброто на планетава(изгуглај види Данска каков проект има.)
Не дека ЕУ плаче да фрла пари туку свеста е на повисоко ниво од тие азиски економски џинови . Од друга страна зашто не се преселите таму , нели се подобри , ЕУ се распаѓа , дрн дрн . Зашто не се преселите ете во Кина?
Бугарија и слични ке ги затвараат нуклеарните централни поради тоа што се неспособни да ги одржаваат по сите безбедносни протоколи настрана што се стари и претставуваат огромна опасност за целиот регион .
ЕУ немала прозводство :cuc: Па не само ЕУ , и САД велиш:aplauz:.
Додека истокот е зависен од таа технологија што се произведуваа на запад никогаш па ни тогаш истокот нема да може да стане меродавен фактор.
Со други зборови , додека Ербас и Боинг го полнат небото , додекa Ролс Ројс и слични ЕУ компании произведуваат мотори за истите тие крузери со кои Кина и другите разнесуваат роба низ светот , западот нема за што да се грижи .
Се избега многу од темата но ете , единствен реален проблем што ке го има ЕУ во иднина е демографијата . Се останато за пропаст на Европа е илузија.
Германија ги затвори своите нуклеарни ценрали и затоа сега е зависна од рускиот гас.Дека таков економски џин ќе се задоволи од енергијата шо ја произведуваат ветерниците е утопија.Германија изигра паметно,си го обезбедија дотокот на гас co Nord Stream 2 за кој Полјаците не сакаа да поминува ни нивна територија,па затоа оди преку Балтичко Море.Во моментов Украина поради колачината на Нулан го доби од трите подолгиот.Гасоводот шо поминува низ нивна територија губи на значење.Сега имаат гратис колачиња и долга, ладна зима.
 
Последно уредено:
  • Ми се допаѓа
Reactions: A__

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.117
Поени од реакции
8.906
prati li nekoj energetski marketi momentalno? znam grupo prosek na cena na struja za skandinavija se zemase okolu 40 evra/MWh sega gledam nekoi retardirani brojki, odat i preku 300 vo eden den.
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.117
Поени од реакции
8.906
evropa otide u kurac... tesko vas zimava
so se mene tice, neka shiba i preku 500 :cool:

ne e deka ne me tangira, tuku me raduva, za ozbilno hihihi
smestaj mi e dogovoren so fiksna cena do kraj na prestoj, minimalno moze
da pokacat renta, smetki ne plakjam, na izlezna vrata sum poleka - na pakovno so se vika,
rabotam energetika, od skoro treba i marketite da gi pocnam,
ce ima rabota (pak) da izmisluvame topli vodi kikiki :ROFLMAO:
leti goHlube :pos:
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.309
Поени од реакции
22.596
so se mene tice, neka shiba i preku 500 :cool:

ne e deka ne me tangira, tuku me raduva, za ozbilno hihihi
smestaj mi e dogovoren so fiksna cena do kraj na prestoj, minimalno moze
da pokacat renta, smetki ne plakjam, na izlezna vrata sum poleka - na pakovno so se vika,
rabotam energetika, od skoro treba i marketite da gi pocnam,
ce ima rabota (pak) da izmisluvame topli vodi kikiki :ROFLMAO:
leti goHlube :pos:

vreme ti e da dojdes navaka

eu ke bide gusto narednive godina dve... so pandemijata nikoj ne gi gleda drugite raboti, energetika, hrana, za brzo vreme i voda ke e problem vo eu. skandinavija moze ok da pomine dolgorocno ali ovie 2 god ke go jade stapot
 
Член од
8 октомври 2009
Мислења
755
Поени од реакции
356
Абе, ми текна, уште чекате ЕУ да се распадне? :P
 

Kajgana Shop

На врв Bottom