Ниеден компресор за фижидер и многу други работи, не се произведуват во Европа или Северна Америка.To така ти велиш. Јас би рекол дека возилата немаат иднина.
ало бре б'лгар... како можеш ова возило од кинеско потекло склапано во бугарија да го рамниш со дачија, која е произведена во рено? рено има вековна историја во автомобилизмот а вие вчера почнавте со производство (т.е. монтирање-склопување) и тоа на кинески возила и одма ОП ИМАЛО ТЕНДЕНЦИЈА и се СТРЕМЕЛЕ да бидат конкуренти на low-cost автомобилите меѓу кои се и дачија... се читаш ли ти што пишуваш? што хемии пушиш или пиеш кога пишуваш вакви работи? за да стигнете и макар малку да им бидете конкуренти на дачија ке треба едно 50 години да пројдат, да набилдате искуство, да испотрошите КАТАЉОНИ долари во тестинг, да пропаднете и воскреснете едно 5 до 10 пати, па тогаш да дискутирате за конкуренција со дачија или било кое друго возило од тој ранг... за 8.000 до 10.000 евра не да не би купил вакво возило нензнам како да ти опишам. за тиа пари има избор на возила кои се проверени и знам што купувам...Очекуваномногугадостсе излеа.
Инакубрендотсе стреми да бидеконкурент наlow-costнивото(какоDaciaпример).Ценатаво моментовспецијалнокај насесо1500еврапоевтин моделотоданалогприDacia.
Аха, да. Уствари ништо не се произведува во Европа, се се прај во кина. Шо работат бе тие европјаните? Газди изиграват?Ниеден компресор за фижидер и многу други работи, не се произведуват во Европа или Северна Америка.
И под него, China Shit Rider Club - ownerВерувам дека на твоите постови, за релативно кратко време ќе пишува:
„ Жена може бит са села, ауто само из Кине “
Релакс бре. Јас ти велам кон што се стреми GWM, а времето и пазарните резултати ќе зборуваат за тоа дали успеал или не. Пазарот не е само со Бугарија и Македонија.ало бре б'лгар... како можеш ова возило од кинеско потекло склапано во бугарија да го рамниш со дачија, која е произведена во рено? рено има вековна историја во автомобилизмот а вие вчера почнавте со производство (т.е. монтирање-склопување) и тоа на кинески возила и одма ОП ИМАЛО ТЕНДЕНЦИЈА и се СТРЕМЕЛЕ да бидат конкуренти на low-cost автомобилите меѓу кои се и дачија... се читаш ли ти што пишуваш? што хемии пушиш или пиеш кога пишуваш вакви работи? за да стигнете и макар малку да им бидете конкуренти на дачија ке треба едно 50 години да пројдат, да набилдате искуство, да испотрошите КАТАЉОНИ долари во тестинг, да пропаднете и воскреснете едно 5 до 10 пати, па тогаш да дискутирате за конкуренција со дачија или било кое друго возило од тој ранг... за 8.000 до 10.000 евра не да не би купил вакво возило нензнам како да ти опишам. за тиа пари има избор на возила кои се проверени и знам што купувам...
Европа пропаѓа.... невработеност ...Аха, да. Уствари ништо не се произведува во Европа, се се прај во кина. Шо работат бе тие европјаните? Газди изиграват?
Да речиме дека она твоето е точно. И? Заради ова, ти ќе купиш кинеско возило?
Деловите за сите возила на светот се прават на различни места. Најмногу од деловите се прават во Кина. Ама прашај под каков надзор и во какви услови се работи да речиме во фабриката на Мерцедес во Кина и кој е крајниот производ... За кинез да се пробие на пазар, ете им го корејскиот рецепт. Треба да прават безбедни автомобили со салам квалитет, по добри цени како би можел јас (ти, Петко, Миле, билокој) да се одлучи да ризикува. Ама со 0 ѕвезди на краш тест, сиромашен квалитет и цена исто како остатокот... не ги гледам како конкуренција, пошто реално не се.
И под него, China Shit Rider Club - owner
Кинеските коли кога ќе се закуцаат во ѕид со 60km/h се однесуваат како питите од Том и Џери додека индиските коли во духот на индиските магионичари се склони кон самоспалување.Европа пропаѓа.... невработеност ...
Техника на масовно производство и на контрола на квалитетот релативно лесно се постигнува.
Ако се сеќаваш пред 20 години, ако купеше ножички произведени во НР Кина, ќе видеше дека не се квалитетни, а сега... А што ќе биде за 20 години..