P
Princ
Гостин
Темава ја префрлив во Автомобилизам. Малограѓанштина по дома.
Ако направиме споредба со југото што кошташе слично тогаш има 100% краштест.Краш тест резултат: Нема резултат, нема од што да се извлече резултат. -2 Ѕвездички
информирај сеОваа блгарска кола би требало да биде со цена од 2-3000 евра за да некој би ја купил.. мада воопшто не се сомневам во неквалитетот што ќе го има
Аха... добро.Во погоните на бугарската фабрика Литекс Моторс, во соработка со кинеската комапнија Great Wall е произведен првиот бугарски патнички автомобил.
Сеа произведен е или монтиран е?Менаџерот на Литекс Моторс, Кирил Георгиев изјави дека е монтиран првиот автомобил од марката
Е сега ги произведувате, ги склопувате или ги увезувате од Кина? Решете се ебаго.Дилерската мрежаотворипред почетокот напроизводството.Првитестотина автомобили сеувоз одКиназатоа.Инакусликитеориентираатза тоа што претставувареалноавтомобилот..
Освен по пасоши македончето ќе трча и по кинески срања?Aс искам да си купав вакво блгарско количе
Аха да... и мрморецо ја виткаше чоколадата во фолија. Чисто за споредба, MiVec на митсибуши 1.5 има 109 кс.Мотори сеМитсубиши, а тука едругинтересдетал
Копијава има 10 кс помалце. Абе истиот мотор, гарантирано.Моторот е бензинец од 1.5 литри со 97 КС и 138 Nm, го забрзува до 100 km/h за 11,1 секунди, вози со максимални 175 km/h и во просек троши 7,3 l/100 km.
За цената нема да коментирам. Пишува ОД, тоа значи дека ова е почетна. Нормално опремено возило, којзнае каде ќе биде. 10.000 можеби?Цената стартува од 8.200 евра
Слично како Лифан... Има 7 перници, ама џабе кога шасијата е од картон. Башка кога седнав во него, пластиката имаше ужанса миризба, седиштата беа изработени од мрежест матерјал кој што најчесто го има во внатрешноста на кинеските патики. Крајно неквалитетно.Краш тест резултат: Нема резултат, нема од што да се извлече резултат. -2 Ѕвездички
Нема ништо бугарско нити руско во случајов... се е China shit.да дадам 8500+ евра за руски брод со бугарски мотор не
Незнам... самото она кога ќе го видам Great Wall ме потсеќа на душевна болница. Или на бугарски душевно болни хора.искрено потегот е за пример, ние треба да почнеме со овакво нешто
Си се возела во Lifan? А во Chery? Повози се, па ела да прајме муабет.Глеам тука веќе пола ја возеле колава и знаат дека не чини
Многу паметно. Да земиме и ние да продаваме снег? гарантирано ќе продајме појќе отколку кинезите шо ќе шитнат коли. Кај нас ги имаме Џонсон контрол. Подобро да се отворат уште 2 фабрики такви каде што ќе се произведуваат делови за автомобили, отколку еден кинески бренд кој што “можеби“ ќе склопува коли кај нас. Ене ги и бугарите, кинезите им увезиа 200 автомбили и склопија еден на нивна територија колку да замачкаат очи. Такво производство, имаме и ние. Ка-Дис, Аутомотив груп, Ми-Да моторс... сите ни увезуваат автомобили. Не ни треба кинез.Мање битно колата, паметен потег на Бугарија, треба вакво нешто и кај нас.
Eве јас ќе ти одговорам... Југо не се произведува повеќе. Во Застава во Србија моментално се произведува Punto Classic. И се е под еден бренд, Fiat. Застава како бренд умре. Продаваат уште заостанати Југовци и Флориди, чат пат некој 101. Толку.Цитро што мислиш за србското Југо или Пунто? Мада отиде се во заборав.