Покрај тоа што нешто не се симиња (а расте те ради долар, те ради сурова нафта)...Нешто не ме бива за пазари, индекси...ама од логика една претпоставка за бензинот и доларот.
Од овој график
Прегледај го приврзокот 38749
се гледа дека помеѓу долар индекс и барел нафта постои инверзна корелација.
Пошто денарот е врзан за еврото, движењето на односите евро долар и денар долар се идентични
http://www.xe.com/currencycharts/?from=USD&to=MKD&view=5Y
http://www.xe.com/currencycharts/?from=USD&to=EUR&view=5Y
Нели би требало логички цената многу да не се разликува или качува од 40 или 50 денари на 76?
И дали е ова точно? Ако според податоците, во почетокот на 2008 барел (117 литри) чинел отприлика 150 долари (за 1 долар 0.78 литри, за 1 литро 1.2 долари), а кај нас 1 долар чинеле отприлика 38,70 денари, тогаш 1 литро бензин во денари е 49 денари.
Ако според податоците, во почетокот на 2009 барел
(117 литри) чинел отприлика 40 долари (за 1 долар 2.9 литри, за едно литро 0.3 долари), а кај нас 1 долар чинеле отприлика 50 денари, тогаш 1 литро бензин во денари е 17 денари.
Ако не ми е точна математиката, слободно корегирајте
Каде е тука логиката и со акцизи и давачки да е разлика у цена 3-4 пати поголема?
Не е проблем за колите, проблем е за храната и греењето...уште тоа ни остана у Македонија.
Еве што било внесувано у цената на горивата (иако некои држави ја субвенционираат цената на горивата заради стандардот на своето население)
Ако се пресметаат парите кои влегуваат во буџетот само од сообраќајот...логично, затоа никој досега нема направено сообраќајни решенија и олеснување на гужвите за Скопје. Изгледа шашаво ама делува...мислам, се одваливме кажувајќи дека на име на граѓаните се полни буџетот курнаски преку горивата. Доколку имате друго видување, не сум Јекономист, па прифаќам критики