Алфа Ромео

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Tука можете да ја погледате историјата на марката.
Оваа марка е мојата прва автомобилистичка љубов. Една од најспортските марки во историјата со својот спортски ДНК, во сите можни свои возила. Можеби, не толку квалитетно изработени, но со срце. И со неповторлив звук на боксер моторите до 1996. Сега е целосно во сопственост на ФИАТ, но сепак, ја задржува оригиналноста.

Ова на сликава е АР 2000. Своевремено најбрза и најмоќна кола во својата класа. Кога конкуренцијата имала тробрзински менувачи, ова имало петобрзински...Луксуз и комфор со неповторлива елеганција:


За оваа Алфа се велело дека кородира уште во проспектот :). Но интересен примерок: Alfasud


Еве ја и GTV, која во 1973 има Transaxle, односно менувач поврзан на задната осовина, и резултира со идеален распоред на тежината напред и назад. 14 год. пред BMW да се фали со иста таква технологија во серија 5. Првата серија има интересна контролна табла, каде пред возачот доминира обртомерот, а на средината се брзиномерот и др. „саатови“:

И, за крај, мојата најомилена, последната вистинска Алфа, со погон назад, подвозје како на GTV, Transaxle, моделот 75, со целосно поцинкувана каросерија уште во 1986:
 
Член од
19 септември 2005
Мислења
5.616
Поени од реакции
180
Сум имал можност да пробам 155ка!
И одма се вљубив во колата! Вожњата е супер!!!

Сакам да пробам некогаш 159 ... е тоа е колиште :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Eh....i ti kako mene , kako sto vikaat Belgragjani : kad mastam , mogu i da zakeram :):)!!!
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Alfa Romeo rule! Ама технички многу назадни се, а во дизајнот многу напред. Трошат ко луди! Корозија да не збораме. Не знам сеа како стојат на тоа поле ...

Порано (70-тите) беа рамо до рамо со BMW во однос на популарност. Сега гледаме дека популарноста ите како опадна.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Ај сети се JTD кој го измисли?

75 е прв целосно поцинкуван уште во 1986, токму заради тоа што Алфасуд и Спринт гниеле уште во салоните, и од каросериска страна се држи подобро од конкуренцијата од тоа време.
А почнувајки од редизајнот на 145/146 и 156, се доближија и по изработката блиску до германската конкуренција...
И сети се кој од најмал обем вади огромни перформанси, не само сега, туку низ историјата.
За Transaxle што напишав, ова она....Twin Spark... Сети се и на моделите Спринт од почетокот на 80-тите...Предните тркала како да им се криви долу малце, кон надвор...И тоа е дел од нивните иновации, први го употребиле тоа заради стабилност, а после и сите по нив, но кај нив е најизразено. Тоа е т.н. динамичка главчина на тркалото. Дозволува торзија за да се задржи на подлогата, без лизгање.
А никогаш не се биле особено популарни надвор од Италија. Секогаш биле некаков вид егзотика, приказна за себe.


И, најголемото промашување на марката, моделот Арна, joint venture со Нисан:


И, Nissan Cherry, близнакот на Arna:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Ова е амблемот на марката:



АЛФА е кратенка од Annonima Lombarda Fabricca di Automobili

Во 1915, Никола Ромео ја купува фирмата која била пред банкрот и го додава своето презиме во називот.

Змијата на светло сина подлога со круна се вика Bisconi и е симбол на познатата миланска фамилија Visconti.

Црвениот крст на бела позадина е грбот на градот Милано. (Исто како и на фудбалерите на Милан)
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Да, да знам дека Алфа имаат многу иновации, но збораме во однос на конкуренцијата (најмногу ги потенцираат за BMW). Искрено повеќе сакам да возам Alfa...поромантична кола е...страст...BMW е Playboy's car...не сум таков...
После тоа Alfa е првата марка (и единствена) во Италија која го користеше боксер моторот...до 1993 или 1995 ако се сеќавам добро!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
До 1995, туку, бар за мене се неспоредливи. Алфата е со друга филозофија, а БМВ со друга... Башка, ако погледаме историски, кај Алфа најуспешни се колите од компактната класа, а БМВ во повисоките класи, така да и различна целна група луѓе, и за различен џеб...
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Убо е да се најде некоја убава Алфа постара така до 1500 евра...
Имаше една се вртеше низ огласник пред неколку месеци од 1971 година...300 евра да не беше...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343


Оваа миланска убавица е Аlfa Romeo Giulia GT. Спортски модел на Giulia од 60-тите. Мене ми е еден од најубавите.
И, една информација во врска овој модел за Бугарите на форумов:
Во ист таков, 1971 год. загинал фудбалерот на векот на Бугарија, Георги Аспарухов, заедно со Котков. Инаку, Аспарухов е неоспорна фудбалска легенда и во светски рамки, на 40 место на фудбалер на векот според ФИФА.

За жал, Бугарите слабо доаѓаат тука...Они се по Историјата...
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Има ваква во БТ:) Alfa Romeo Giulia GT :) во релативно добра состојба е. Исто црвена...
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.572
Поени од реакции
7.464
Да не ја продава, и колку пари?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Здравје, да завршам со Фиатот, куќата да си ја доправам, мора да најдам некоја Алфа од 60-тите па таа да биде мојот следен проект. Или, ако тогаш биде возможно, некоја руска Чајка :)
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
@Andronik Не е продадена...па го неам ни прашано газдата. Ретко ја гледам...на 5-6 месеци ја ваѓа од гаража...


@Струмикс Може да се ископа некоја Алфа низ МКД ама тоа што остана од неа :) Како и да е...јас во последно многу сум загреан за старите руси ...вклучително и Чајка...Волга...ЗИМ
 

Kajgana Shop

На врв Bottom