мкд владе
arch-enemy
- Член од
- 21 ноември 2009
- Мислења
- 19.848
- Поени од реакции
- 24.933
Да те дополнам. Власта забрани и пушење во затворени простории.Ќе те дополнам: Власта забрани да се печат и пиперки за ајвар
Да те дополнам. Власта забрани и пушење во затворени простории.Ќе те дополнам: Власта забрани да се печат и пиперки за ајвар
Така е, таа одлука за субвенционирање на дрвото за огрев мораа да ја донесат заради сиромашните граѓани кои немаат да се греат, и покрај кинеските вредности на PM во воздухот.
Најверојатно имаат и други причини за другите одлуки поврзани со загадувањето, како што се:
- сечењето на скоро сите дрва низ градот
- константното пролонгирање на А еко лиценците за скопските фабрики, т.е. поставувањето на филтри
- увозот на возила со ЕУР 1 и 2
- купување на Топлификација и воведувањето на невозможни услови кај греењето на парно
- градежниот идиотизам со поставување згради меѓу зградите и споменици меѓу нив
- етапното покачување на горната граница за градење на Водно (кај што најгоре чувме кој сака газот да го смести позади ѕид од 5-6 метри)
и ред други нешта.
али ете, скарите биле криви
....каааако бе забраниле пиперки да се печат.., вистина??? знаев јас дека пиперки ќе им дојдат до глаа , а не милениумски тркала над Вардар...или некакви зајачки тајно снимани басни...Ќе те дополнам: Власта забрани да се печат и пиперки за ајвар
Идеја?Jaс не знам од каде ви е таа идеја дека од огревно дрво има загадување...
Во ред е да зборуваме и за другите загадувачи, како индустријата. Па и за автомобилите, ама да се задржиме на димензиите и на фактите - едно ќумбе загадува 300 ПАТИ ПОВЕЌЕ од еден автомобил постар од 20-30 години.Indicative emission of particles:
- Fireplace and wood stove (per 4 hours of burning): 150 g
- Car, model 1992 (per 30 km): 0.5 g
- Car, model 2009 (per 30 km): 0.15 g
- Natural gas boiler (per 4 hours burning): 0.2 g
Тоа нешто што јас сум го прочитал (а ти очигледно не си го прочитал) - се нарекуваат научни студии. Тие се засновани на факти, не на дневна политика и муабети. Најпосле какви тоа печки на дрва мислиш дека се користат во Скопје? Шведски или германски на принцип на пиролиза, или друг метод со над 90% согорување?Ти си прочитал нешто и велиш дека чадот од печки на дрва содржи толку и толку прашина. Со што потврдуваш дека во Скопје има такви печки и дека тие го загадуваат воздухот?
Најголемото загадување е во ново Лисиче делот од Аеродром, каде во околните куќи па до Лисиче СИТЕ се греат на дрва (и разно ѓубре). Како тоа таму немало печки на дрва - тоа ваљда само ти си знаеш.Најголемо загадување е во Карпош и Аеродром - таму нема печки на дрва
Јас да „докажам“??И затоа те прашувам
Со што докажуваш дека „ Најголемото загадување е во ново Лисиче делот од Аеродром, каде во околните куќи па до Лисиче “?
...иам впечаток дека повеќе те потресуваат тие кои владеат од загадувањето..Не можам да ја најдам темата за загадување на воздухот, или така нешто - за да не го дрвиме со офтопик.
Упорно игнорираш факти од научни студии. Тие факти велат дека греењето на дрва е огромен загадувач. Тоа што овде немаме званични информации за бројот на домаќинства кои се греат со печки - тоа е пропуст на власта, но НИКАКО НЕ Е АРГУМЕНТ ДЕКА ПЕЧКИТЕ НА ДРВА НЕ СЕ ЕДЕН ОД НАЈГОЛЕМИТЕ ЗАГАДУВАЧИ.
Јас да „докажам“??
Ахем, неколку моменти кои мора да се истакнат:
- ова не е суд, за правно и формално да докажувам, ниту ги имам алатките и можностите да го направам тоа.
- поседувам разум и знаење за да донесам мислење, и истото да го аргументирам со факти, и докази во облик на научни студии.
- кога би можел да забранам греење на дрво и разни ѓубриња на период од една година, и тоа како би докажал дека најголемото загадување е од печките на дрва покрај индустријата, а останатите загадувачи како автомобилите, иако реални - се ебано занемарливи во однос на обемот на загадувањето.
- пред да го направам претходното, најпрво БИ МОРАЛ да го гасифицирам Скопје и да обезбедам гасот да биде со прифатлива цена која ќе биде конкурентна на другите енергенси.
Но се додека просечниот Македонец останува неук, и не го разбира ова што го напишав погоре - се додека не го БАРА тоа од тие што ги гласа да го владеат... Епа се дотогаш Скопје нема да се гасифицира, и разни дилетанти политичари ќе ви ги мачкаатулицитеочите дека демек се борат против загадувањето. Карванот ќе си врви.
Размисли малку што всушност ти пишувам. И размисли зошто на запад во сите поголеми градови Е ЗАБРАНЕТО ГОРЕЊЕ ПЕЧКИ НА ДРВА... Прочитај за Големиот Смог во Лондон, пред и тие да забранат печки на дрва. Едуцирај се.![]()
Не баш. Мислам не е дека не ме нервираат, тоа е точно. Но чуството не е заради нивниот идентитет, мене ме нервираат сите што биле, се, или ќе бидат на власт....иам впечаток дека повеќе те потресуваат тие кои владеат од загадувањето...Објективно гледано малку што можат да направат, освен можеби џиновски вентилатори кои би ги проветрувале градовите кои се спомнати...
..загадувањето , посебно во Скопје и Тетово се резултат на она што се вика аеродинамика на градовите и што во основа Е ЦЕЛА НАУКА...Струењата во тие котлини во урбаните простори....во она што се вика граничен слој од тлото до некои 30-50 метра се тотално нарушени. Високи згради наредени без никакво земање во обзир правилно позиционирање се редат и кај треба и кај не треба...Кањоните во центарот да не ги спомнуваме. Тетово е посебна приказна на таа тема...у комбинација со депонија насред град , која редовно се пали за да се намалат количините смет.Загадувањето може значително да се намали. Прво гасификација и целосна забрана за печки на дрва (и ѓубре). Второ ставање на филтри на сите загадувачи од индустријата, и воведување нешто како независен надзорен орган кој ќе работи транспарентно и ќе спреведува ненајавени инспекции по барање на граѓаните. Трето, воспоставување на контрола на работата на фирмите за регистрација на возила, ебате овде и локомотиви ќе добијат пролазна оценка. Тоа што го кажувам е дека нема потреба од некакво ограничување според еуро стандарди, туку недавање сообраќајна дозвола на возила чија емисија на честици надминува одреден стандард. Пошто имаш возила кои се нови по датум, ама амортизирани до бесвест (такси, на пример) и затоа големи загадувачи - а имаш и олдтајмери во цакум пакум состојба кои не се загадувачи. Воведување на забрани за постари еуро стандарди им одговара само на дилерите на нови аута.
Ете ти што можат да направат политичарите, и не мора да измислуваат „џиновски вентилатори“.
Не баш. Мислам не е дека не ме нервираат, тоа е точно. Но чуството не е заради нивниот идентитет, мене ме нервираат сите што биле, се, или ќе бидат на власт.
Пошто со власт и со професионална политика, успешно се занимаваат само клептрократи.![]()