Автобуска несреќа во Бугарија

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
4.920
Поени од реакции
12.411
Не ти се чини глупо зашто не си упатена у секторов. Да ти пообјаснам. Фабрика може да врши ист тип на превоз со само 1 автобус. Ама транспортна фирма треба да има 2. За кој к..? Потполно ист тип на превоз, демек тој на фабриката не може да се поквари а? (Ги земав 1 и 2 како бројки зашто е најлесно и едноставно да се прикаже, барем се надевав ама пак не сфаќате изгледа)

И пред да почнеш да напаѓаш, земи научи пролистај дека линиски превоз и посебен линиски превоз се две различни ставки во транспортот. Плус, не знам од каде заклучи дека сум тргнат по брза заработка, потенцирав дека фамилијарно сме 15 години во оваа бранша и само ги изнесувам фактите за да разберете со какви глупости и срања треба една фирма да се справи за да ви овозможи ВАМ услуга која е дел од вашето секојдневие. Ама не, едноумието и инките на глава затоа што никад не сте имале обврска од овој тип и само плукај. Истото да го правевте спрема државата сеа немаше на ова дереџе да сме.

Никој не збори како можеле да пројдат македонска граница без документ, ако стварно немале документ и кој ќе го докаже тоа сега кога е изгорено се. И ако е така тогаш треба да се види кој и зошто примил мито. Ама ова не се битни работи, немој да гледаш на вистината у очи зашто ќе се исплашиш колку сме мизерни е работава.

П.С Не се секирај за мене иначе, имам работено и 9-5 и баш ради тоа знам како е да си од двете страни. Кога како работник заебеш нешто у фирмата ќе добиеш отказ и ќе најдеш нова работа, ама грешката што ти ја имаш направено некој треба да троши екстра капитал, време и ресурси да ја поправи.
Пошо фабриката врши превоз за сопствени потреби а транспортна фирма ваљда не е толку ограничена? Ваљда никој не отвара фирма за транспорт за да се ограничи на превоз на патници до/од фабрика?

Супер што сте 15 години во бизнисот, но ги имате истите "глупости" како и секоја друга фирма во МК. Дека има тотални небулози во барањата за фирми, има. Ова не е една од нив, според мене. И секој корисник плаќа за услугата која ја добива, не знам зошо се поставуваш како за беспари да возите.

Најголем проблем би требало да ви се дивите превозници кои немаат никакви стандарди и никакви давачки, а ви ја рушат цената. За тоа треба бојкот на превоз дур не се среди. Ова е проблем и со такси возилата.

Кога ќе си отвориш приватен бизнис во крајната цена си ги калкулираш сите ризици, вклучувајќи го и ризик некој да заебе :) Да не се лажеме, одговорноста е поголема но и добивката. Нема газда кој не работи 24/7, но едноставно е, сакаш пари, си го продаваш времето.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.138
Поени од реакции
5.251
Пошо фабриката врши превоз за сопствени потреби а транспортна фирма ваљда не е толку ограничена? Ваљда никој не отвара фирма за транспорт за да се ограничи на превоз на патници до/од фабрика?

Супер што сте 15 години во бизнисот, но ги имате истите "глупости" како и секоја друга фирма во МК. Дека има тотални небулози во барањата за фирми, има. Ова не е една од нив, според мене. И секој корисник плаќа за услугата која ја добива, не знам зошо се поставуваш како за беспари да возите.

Најголем проблем би требало да ви се дивите превозници кои немаат никакви стандарди и никакви давачки, а ви ја рушат цената. За тоа треба бојкот на превоз дур не се среди. Ова е проблем и со такси возилата.
1 пасус - зависи зашто да не? Ориентацијата ако ти е Б2Б сектор само. Не викам дека само тоа работиме ама не гледам зашто да не. Иначе посебен линиски превоз е посебен линиски превоз без разлика на што и како. Во случај нив ако им рикне бусот што правиме тогаш? Кој ќе ги смени?

2 - е возење без пари зашто цената е катастрофална во сооднос на тоа што се бара од фирмите, пример доволно ќе е да пријавиш 1 твој автобус и договор за соработка со фирма што би те покрила у случај на дефект. Ова го зборам од аспект за полесен влез на нови фирми во бизнисот со цел да се зголеми конкурентноста на пазарот. Вака треба огромен стартен капитал ако сакаш да почнеш да работиш а истиот не можеш да си го вратиш. Верувај со фактура од 150 000 месечно не се прави бизнис. Пак ќе повторам зборам за сценарио за мала фирма која пробува да се пробие со 1-2 автобуси. Ако понудиш поскапо за да дојдеш на оптимум со цел да заработиш за неколку години да можеш да реинвестираш во нови возила, си наебал пак.

3 - тука 100% се слагам и е една од ставките ради кои многу сум иритиран од нашиов "систем".

4от пасус - субјективно мислење нема да се мешам секој со свое размислвуање за ова.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.766
Поени од реакции
17.482
На крај најверојатно ќе испадне несреќа и сите овие работи што ги изнапишавме се чисти глупости. Голем дел од нив веќе и официјално се демантирани, значи класични рекла казала муабети. Најверојатно експлозијата е од самиот резервоар на автобусот.
Тоа како бусот прошол на граница нема никакво влијание во собраќајката.
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.220
Поени од реакции
35.824
Сеа Ефтов ќе направи една емисија. Дали Мицковски минатата недела имал средба со структури од српскиот свет во крчма во Софија? Дали на Шади Ал Салех омилено јадење му е унгарски гулаш и сака да го јаде три пати на ден?
 
Член од
25 ноември 2021
Мислења
37
Поени од реакции
44
Кој одговараше за Ласкарци, Болницата у Тетово и ова сега? Знае некој? На кого паѓа одговорноста?

после неколку месеци пак 20 мртви, пак нова тема на кајгана и ваму таму секое чудо за 3 дена испаѓаат работиве?
 

Almeida

поет, мрачна сила, гад
Член од
15 февруари 2015
Мислења
7.563
Поени од реакции
19.992
Кој одговараше за Ласкарци, Болницата у Тетово и ова сега? Знае некој? На кого паѓа одговорноста?
Кочниците и заштитната ограда беа криви кај Ласкарци, а во Тетово кабелот...условно ги осудија.
 

Almeida

поет, мрачна сила, гад
Член од
15 февруари 2015
Мислења
7.563
Поени од реакции
19.992
Кочниците и оградата и кабелот ги осудија?
Коментарот ми беше ироничен.

Ласкарци уште е во фаза на судски процес, со бесконечни одложувања.
Тетово е фаза на заборавање и заташкување.
Многу луѓе го забораваат и пожарот во Глобал, кој немаше жртви за среќа, ама е печен за праќање у затвор на пар идиоти. Наспроти тоа, тајно се работи на обештетување на корисниците на дуќаните.
Одговорност - никој, никогаш, за ништо. Затоа сме тука кај што сме.
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.031
Само ли на мене сликата на изгорениот автобус ми изгледа скоро идентично како болницата во Тетово? Како да имало апарати за кислород во автобусот... Мене ми е чудна брзината со која изгорел и силината на оганот.
Нешто што најмногу ме иритира е што секогаш на прво место како причина се наведува човечка грешка, со починати шофери без можност да се слушнат и одбранат. Како да не помислуваат дека и тие луѓе имаат семејства и не им е баш убаво да го имаат товарот на толкави жртви покрај личната загуба.
 
Член од
24 декември 2013
Мислења
470
Поени од реакции
659
Na umreniot najlesno e da mu ja natovaris krivicata, ne moze da se brani.
Vcera citam Kim Mememeti obrazovan I vozrasen chovek so tolku kratkovidnost, malodushnost I malodushnost.Napisot pismeno napisan so nacionalizam vo rakavi.
Denes na sednica na vlada bezplaten zakop za site zrtvi.Povtorno poeni politichki za obicen narod.Namesto odgovornost I zakoni koi ke se sproveduvaat, namesto kazni I zakon za bezbednost vo prevoz na patnici da bide na vlada , tie bezplaten zakop.
I povtorno I vo smrtta razlichni.
 
Член од
8 септември 2008
Мислења
11.834
Поени од реакции
10.147
Колку бил стар автобусов точно кажа некој?
Бугариве викаа 2018та дека е, тој турчинот од Бугарија на видеото викаше дека нема шанса таков автобус да се запали и да изгори за 2 минути.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
6.546
Поени од реакции
21.524
Колку бил стар автобусов точно кажа некој?
Бугариве викаа 2018та дека е, тој турчинот од Бугарија на видеото викаше дека нема шанса таков автобус да се запали и да изгори за 2 минути.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 
Член од
30 август 2021
Мислења
73
Поени од реакции
67
...дека нема шанса таков автобус да се запали и да изгори за 2 минути.
Дечки, какви две минути, какви бакрачи. Имаше видео - пожарната кола стои, автобусот гори...јако..
Пожарната доага от Перник - 20 километри пат. Вози со около 80 км макс. Кога врне - со 60 км.
От прием на сигнал на 112 до појава на местото - 20-25 мин. и автобусот все оште гори.....
Лугето за две три минути затворени внатре се отруеле от чадот...според мене това е работата.
СПоред мене исто не е возел со повеке от 60-70 км. Ако со 100 км се удари во оградата во десно ке се пресврти и ке се повлекува оште 200 - 330 метра...се види дека автобусот е на около 100 метри от почетокот на првиот удар..
Мислем дека некое говедо отдолу е светело на долги светлини. Блеск во очите. Инстинкт - бегал на десно и забрисал мантинелата, вртел лево и влегол в средината на патот..автобус тежи тони и е долг метри - ај скроти го...
Ако немаше пожар патниците немаше да се ни малко повредени...
Направих проверка - такви места тамо се три - нема ни една друга катастрофа на ни едно от местата...
 
Последно уредено:
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.220
Поени од реакции
35.824
Од пожар во затворен простор нај заебаната работа е чадот. Ќе се наполни за секунда целата кабина со чад, јаглерод моноксид и слични срања од изгорени пластики. А во момент на паника сите дишат многу брзо и задушувањето и зашеметеност се случува одма.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom