- Член од
- 1 февруари 2012
- Мислења
- 3.678
- Поени од реакции
- 4.208
Многу јасно само пошто сакаме во Нато и мора да ги слушаме и да ги чуваме расклопени во хангар.Не мора да значи-тие се боево способни и можат да бидат реактивирани ако има потреба.
Многу јасно само пошто сакаме во Нато и мора да ги слушаме и да ги чуваме расклопени во хангар.Не мора да значи-тие се боево способни и можат да бидат реактивирани ако има потреба.
РМ теба да мисли со што ке обезбеди air policing на териториjaта си след влегуване во НАТО. Ако таа сама не може да обезбеди ке има неколко варианти - некоja друга држава на НАТО да земе чуването на небото или ротациja на држави членки на НАТО да чуват небето. И во двата случаеви ке треба РМ да плакja на други за да чуват небето.
Ваков пример са трите Балтички републики. Вакав пример е и Албаниja,коja се чува от Грциja и Италиja. Друг пример е Словениja,коja се чува от Италиja и Унгариja.
Повеке инфо овде.
http://en.wikipedia.org/wiki/Baltic_Air_Policing
http://www.aco.nato.int/page136314.aspx
Во моментот air policing се носи со следните авиони
http://www.airn.nato.int/focus_areas/ap/ap.htm
- Eurofighter
- F 3 Tornado
- F4F Phantom
- F 15 Eagle
- F 16 Falcon
- F 18 Hornet
- JAS – 39
- MiG 21 (HRV)
- MiG 29
- Mirage 2000
- Mirage F-1
През 2011 година цената, коja плакjaха Балтичките држави беше 2,2 милиона евро, а до 2015 година цената ке стигне 3,5 милиона евро+ дел от керосинот.
Значи колку се назад ова швеѓаниве еј, цели две децении му бегала Југославија.Saab JAS – 39 Gripen
или
Home Meade "Нови авион" ...
Проектот Ласта 95 новата генерација на Утва 75 србите сами го завршија со задоцнување од петнаесетина години со ирачки пари.Значи колку се назад ова швеѓаниве еј, цели две децении му бегала Југославија.
Одлична идеја и многу би ме радувало ако се оствари али реално нема теоретски шанси.Бидејќи сите екс Ју републики имааат ист проблем во врска со безбедноста на небото нема да ме изненади ако се здружат и заедно го реализираат проектот "Нови Авион".
Многу поевтино би ги чинело а долгорочно дури би можеле и да профитираат.
Инаку проектот во почетокот на деведесетите години веќе бил во завршна фаза.
Сукцесијата на воениот имот на СФРЈ колку што ми е познато сеуште не e завршена, додека довербата и соработката меѓу екс Ју републиките оди во нагорна линија.Одлична идеја и многу би ме радувало ако се оствари али реално нема теоретски шанси.
Прво нема да дадат нашите сопственици бидејки сакаат да купиме нивни половни авиони а и да не им се убаци конкуранција на пазарот нели.
Најголем проблем со доцнењето на Нови Авион е недостатокот на мотор. Најкомплициран дел од авионот е моторот, а никој на Југославија не сакал да и продаде лиценца за силен млазен мотор. Сами да направиме не сме можеле ни тогаш а не сега кога сме прдеж држави. Заради моторот и каснело производството на авионот. На крај се договориле со Французите али пукнала војната.
мислиш 1 милијарда и сто милиона евра??? на тоа веднаш додади уште толку за обука на посади, техничка и друга логистика и плати на ангажирани. Сметај дека за еден авион или хеликоптер или слично средство требаат околу 60-80 ангажирани луѓе кои не се евтини..Овде не сметам гориво, масло, убојни средства потрошени на вежбање и у магацини...како боева резерва...многу пари дете, немаме ни близу толку, ниту пак реално ни треба...На Македонија и требаат 30 СУ-25 кои шинат 11 милиони долари по парче или 33 милиони, 20 ка-50/52 хеликоптери кои чинат 16 милиони долари по парче или 32 милиони и околу 5 С-300 против авионски реакетен систем кој чини околу 15 милиони долари по систем или околу 45 милиони долари. Сумирано се на се доаѓа некаде за 110 милиони долари имаш чисто небо со кое го покриваат 50-60 летала и успешен против авионски систем со дострел од 400 километри.
Јас искрено би се согласил моите пари од данок да одат за тоа отколку за Скопје 2014.