Грипенот може да се натовари со 3000 килограми. Су-25 ката може да се натовари со 6000 килограми. Што значи Су-25ката може да натовари 2 пати повеќе муниција од Грипенот.
Грипенот чини 60 милиони, а Су-25 чини 11 милиони. Су-25ката е далеку поефтин за одржување.
Никој не е будала да купува Грипени, освен како што реков, треба далеку поголема територија и буџет, постојана закана за напад, или пак план за напад на друга земја.
Грипенот е само фрлање пари.
Плус, не е докажан во борба.
--- надополнето ---
Види ги само четирите носачи на ракети на едното крило..... тешко на непријателот на земја...
Не треси глупости без потреба подобро кажи дека немаш поима и готово да не кршиме муабет без потреба не е можно авион произведен во 1978 да е подобар од авион произведен во 2008 нема логика свакаш колку сакаш модернизирај го сухојот а и како второ ако веќе викаш дека сухојот може да носи и до 6000 килограми муниција ( а нее точно ако веќе сакаш еве ќе ти кажам дека точно носи 3250кг) еве ти една информација колку носи Грипен Јас - 39............ како трето не е 60 000 000 Е туку е 45 000 000 Е за буџетот не е проблем швеѓаните не се расипан народ иам читано дека за земјите членки и кандидатите за членство можат да им ги дадат авионите и на исплаќање на 4 години што значи ако земеме 4 на пример (што и на нашава територија се доволни) секоја година од нашиот 3 000 000 000 Е буџет ќе треба да одвојуваме само 45 000 000 Е шо е нишо (во споредба со останатиот дел на парите и плус имај на ум дека секоја година буџетот ни расте за околу 20 000 000 евра значи ќе можеме дури и од еднаш да ги исплатиме) плус да ставиме муниција и останати механизми за одржување се на се ќе биде 100 000 000 евра за 4 години хахахахахахах ......... НИШТО.........
http://taiwanbbs.org/main/uploads/ng_jas39_01_5463.jpg
Прочитај што пишува кај тоа max take off......... па поочи ја разликата............!
Само види ги димензиите во должина е исто со сухојот ама во ширина е дупло по тенок....
Не за џабе хрватите сакаат да земат 8 нивниот буџет споредено со населението и површината на државата и животнио стандард е нешто помал од нашиот па ако можат тие можеме и ние!
http://www.aerospaceweb.org/aircraft/fighter/gripen/gripen_stores.jpg
Eве види што носи грипенот што уште не....
HISTORY:
First Flight (JAS 39-1) 9 December 1988
(JAS 39A) 10 September 1992
(JAS 39B) 29 April 1996
(JAS 39C) 14 August 2002
(Gripen NG) 27 May 2008
Service Entry
1 October 1997
CREW:
one: pilot
ESTIMATED COST:
$40 million
AIRFOIL SECTIONS:
Wing Root unknown
Wing Tip unknown
DIMENSIONS:
Length (JAS 39A) 46.25 ft (14.10 m)
(JAS 39B) 48.42 ft (17.76 m)
Wingspan 27.56 ft (8.40 m)
Height 14.75 ft (4.50 m)
Wing Area 275 ft² (25.54 m²)
Canard Area
unknown
WEIGHTS:
Empty (JAS 39A) 14,600 lb (6,620 kg)
(JAS 39B) 17,635 lb (8,000 kg)
Normal Takeoff 18,740 lb (8,500 kg)
Max Takeoff (JAS 39A) 27,560 lb (12,500 kg)
(JAS 39C) 30,865 lb (14,000 kg)
Fuel Capacity internal: 5,000 lb (2,270 kg)
external: unknown
Max Payload
14,330 lb (6,500 kg)
PROPULSION:
Powerplant one Volvo Flygmotor RM12 afterburning turbofan
(based on the General Electric F404-400)
Thrust
12,140 lb (54 kN)
18,100 lb (80.51 kN) with afterburner
PERFORMANCE:
Max Level Speed at altitude: 1,320 mph (2,125 km/h) at 36,000 ft (10,975 m), Mach 2.0
at sea level: unknown
Initial Climb Rate 50,000 ft (15,240 m) / min
Service Ceiling 50,000 ft (15,240 m)
Range typical: 860 nm (1,600 km)
ferry: unknown
g-Limits +9.0 / -3.0
ARMAMENT:
View a high-quality graphic of Gripen weapons load
Gun one 27-mm Mauser Bk27 cannon
Stations seven external hardpoints and two wingtip rails
Air-to-Air Missile up to six AIM-9 Sidewinder (Rb74), up to four AIM-120 AMRAAM, up to four Rb72 Sky Flash, IRIS-T, A-Darter, Meteor BVRAAM
Air-to-Surface Missile AGM-65 Maverick (Rb75), Rb15F
Bomb GBU-10/12/16 Paveway laser-guided, Mk 82/83/84 GP, KEPD-350, DWS39 munition dispenser
Other rocket pods, recon pods, LITENING pod, ECM pods
KNOWN VARIANTS:
JAS 39-1 First single-seat prototype lost in a landing accident two months after its initial flight; 5 total prototypes built
JAS 39A Initial production single-seat multi-role fighter; 126 built
JAS 39B Two-seat combat-capable trainer identical to the JAS 39A but lacking an internal cannon and with a reduced fuel capacity; 14 built
JAS 39C Improved single-seat model with a more powerful engine, color cockpit displays, an optional retractable refueling probe, increased maximum takeoff weight, and compatability with additional weapons and NATO equipment; 101 to be built
JAS 39D Improved two-seat combat-capable trainer based on the JAS 39C; 29 to be built
JAS 39X Designation for export models
Gripen NG Next Generation model proposed as a major upgrade to the JAS 39C/D, improvements are to include a more powerful engine, increaed fuel supply for greater range, increased payload capacity, and an AESA radar; 1 two-seat demonstrator built
KNOWN COMBAT RECORD: none
KNOWN OPERATORS: Czech Republic, Cesk Letectvo a Protivzbusna Obrana (Czech Air Force and Air Defense)
Hungary, Magyar Honvedseg Repülö Csapatai (Hungarian Air Defense Group)
South Africa, Suid-Afrikaanse Lugmag (South African Air Force)
Sweden, Svenska Flygvapnet (Swedish Air Force)
Thailand, Kongtap Agard Thai (Royal Thai Air Force)
3-VIEW SCHEMATIC:
А И ПОСИМПАТИЧЕН АВИОН ....ЗАР НЕ