Јас чекам да се избрише твоево мислење оти е офтопик,мислам како очекувате другите да ги почитуваат правилата кои ги создавате,кога вие самите не ги почитувате.karlovic е перманентно баниран од форумот.
Во иднина игнорирајте ги таквите појави. Само пријавете го навредливото мислење и чекајте санкција.
Јас мислам дека е крајно време да ти ги банирам останатите јузери, а ти треба да посетиш психијатар. Multiple personality disorder не е шала, сфати ја препораката најдобронамерно.Јас чекам да се избрише твоево мислење оти е офтопик,мислам како очекувате другите да ги почитуваат правилата кои ги создавате,кога ни вие самите не ги почитувате.
Што би, ако би ти е прашањето. Во ништо не можам да бидам сигурна, ниту ти не можеш. Ти можеш да си го учиш детето на најдоброто што го знаеш, но не можеш да знаеш дали детето ќе смета дека си го научила најдобро.Дали мислиш дека поголема траума за една 15 годишна девојка е да го роди детето, или да го абортира?
Не е ретардирано прашањето, знам дека „може животот да си го уништи јфхјдхсбј“....
Дали ако една 15 годишна роди мало бебе, тоа ќе влијае позитивно на нејзината психичка состојба или негативно?
Или, ако го абортира, дали и тоа ќе влијае негативно или позитивно на нејзината психичка состојба?
Што ќе се случи кога таа можеби нема да биде доволно силна да го направи тоа. Има сочуство и останато.
Дали можеби ти ќе (нема да ја присилиш, но посекако дека ќе изманипулираш со нејзините ставови) ја убедиш дека тоа е правилниот избор?
Можеш ли да бидеш сигурна, како после тоа ќе се развива нејзиниот мозок и каква ќе биде нејзината реакција на целата работа?
Дека после тоа нема да те отфрли како родител, да изгуби почит за тебе и останато...?
Ако немаш нерви, можеш и во private да ми одговориш, пошто осеќам дека ќе забегаме oftopic, а и поопуштени дискусии се одвиваат во private.
Сума сумарум моето мислење за абортусот:
Ако се забележи рано, во рок од три недели, го оправдувам, бидејќи научно (и нема да дебатирам наука со вас, знаете кои сте, оти заснована е на факти, а со нив не се дебатира) до тој период, не се смета за живо битие.
Абортусот го оправдувам кога е потребен навистина - девојката била силувана, заштитата не успеала (да, кондомот не е 100% гаранција), се нема услови, финансии, време, енергија, итн. - но не го оправдувам кога го прават жени кои инаку важат за (демек) угледни, независни, со работа и кариера, свој дом, но кои прават глупави грешки како оваа. Како дозволиле да дојде до тоа? Ете, имаат услови, но не сакаат деца, зошто да дојдат до ситуација каде ќе треба да абортираат? Или неодлучни жени, кои од многу мислење, освен што глава боли, туку и стомак почнува полека да расте, па ајде конечно решила дека не сака да биде мајка, па на картата на абортус да игра.
Значи зависи од ситуацијата и околностите според мене, за тоа дали би го оправдал и подржал.
За било што постаро од три недели што расте кај некоја жена, лично би го сметал за убиство. Сега можеме да дебатираме зошто тогаш не, а сега да, тоа си е мое гледиште, и бесцелна ќе биде дебатата за тоа зошто така гледам на тоа.
Верувам во еднаквост и еднакви права. Тоа го вклучува правото на жената на абортус (сепак она го носи во своето тело). Но, според мене еднаквост значи и еднакво право на живот. Ако се работи за период подолг од три недели, сметам дека после пораѓање, ако нема услови за раснење на детето, да се даде на посвојување. Како што реков, еднаква шанса за живот.
Веројатно не бев доволно јасна, ќе се дообјаснам. Го напишав постот за амниоцентезата за да разјаснам дека во случај на малформации, најрано што може мајката да дознае е малку пред, но најверојатно по 20 недела. Земајќи го во предвид твојот критериум (перцепцијата и осетите на фетусот) како ја решаваш дилемата околу абортус на плод со аномалии кој (сакале/нејќеле) се прави на половина од бременоста? Затоа пишав дека можеби сум грешка, можеби имаш пишувано претходно, но јас не памтам детаљи (особено не на темава кога ќе се отвори дебата во овој случај да, во оној не), туку памтам ставови и концепти. Под импресија сум дека го дозволуваш овој абортус поради медицински причини, но што станува со болката и свесноста на тој фетус. Тука ја гледам неконзистентноста.Pearl, се мислеше на здрав фетус, односно, ако некоја од ,,чиста мира,, сака да абортира во 20 и некоја недела. Нормално дека тука не спаѓаат фетусите со болест.
Хејтер мислам дека пиша дека во Англија до 20 и некоја недела, абортусот е сосема легален, само не знам на која основа е донесен таков закон. Тука ако навлегувам во дискусија, ќе треба да го преземам местово на овие од карши, па да убедувам во ,,неморалноста,, на абортусот тогаш. Затоа и потенцирав што е тоа што мене ми разграничува абортус-неабортус, перцепцијата и осетите на фетусот.
Чинам дека прашањето беше се сретнале двајца со слободна воља, а не беше двајца со слободна воља го сретнале StandingStill, нели?Јас...
имам право, гледајќи ги така, да ги викнам на по една ракија и шопска, под сенка, под изговор дека и онака немаат што да изгубат, а мене можат да ми помогнат да ја побијам оваа логичка конструкција.
И тогаш овој што сака да убива има веќе повеќе можности, може да ме убие и мене, а јас, ете, не сакам да бидам убиен....
Овој што сака да биде убиен, пак, љубоморен дека неговото претходно другарче сега веќе сака да ме убие мене, а не него, налутен си заминува од сцената, оставајќи ја ракијата недопиена со заклучок дека за некои работи едноставно не вреди да се биде убиен....
Е тоа но-то ми е мене интерестно.Или, ако зборуваме малку посериозно - ниеден! (т.е. и двајцата имаат право на избор, но....).
А како туѓата воља се искажува во овој случај, или како нешто што нема свесност искажува воља? И пред се` дали искажува воља? Не барам одговор на овие прашања, бидејќи се толку индивидуални што можеби никогаш нема да се најдеме на исто скалило. Колку души, толку чувства. Но, барам да се остави простор самата жена да си размисли и по сопствена совест, убедувања и принципи самата да си даде одговор и да одлучи што понатаму.Како што напиша Let3 пред неколку страници, волјата на ниеден од приказната не се однесува исклучиво само на него (т.е. било кој од двајцата), без притоа да вклучи и туѓа волја, колку и „другата“ волја да му е наклонета, како во дадениов случај.
Сигурно Шкорпион мисли на 7 недела кога почнува да чука срцето, што е всушност 3 недели од доцнење на циклусот.Три недели а ?
Тоа во пракса значи дека девојката терба да се алармира при задоцнување на циклусот од максимум една недела. Всушност до една недела се трeба да биде завршено.
Добро де, кажав мислење. Не мора да се согласиш со него. Ако тебе ти пречи на две три недели задоцнување да се провериш, на друга не би и пречело, нема да му ја мисли два пати за да го направи тоа.Три недели а ?
Тоа во пракса значи дека девојката терба да се алармира при задоцнување на циклусот од максимум една недела. Всушност до една недела се трeба да биде завршено.
Оние параметри за до кога може да се изврши абортус не биле од лежерност измислени. До 26 недела плодот не може да живее надвор од матката. Било какво вадење на плодот, без разлика дали спонтано или индуцирано, се смета за абортус.
Со чукањето на срцето е веќе касно според мене. Баш на три недели мислев, кога ги спомнав.Сигурно Шкорпион мисли на 7 недела кога почнува да чука срцето, што е всушност 3 недели од доцнење на циклусот.
Ете, тој има поинаков критериум кога почнува животот, за него е важно срцето, за некој друг спојувањето на клетките, за некој трет кога ќе заврши органогенезата. Кој ќе пресече што е точно и правилно?
Јас мислев да ги поштедам од психијатриско вештачење, ама, добро... ако не ме сретнуваат мене, тогаш се' што имам да кажам за нив ќе кажам после вештачењето.Чинам дека прашањето беше се сретнале двајца со слободна воља, а не беше двајца со слободна воља го сретнале StandingStill, нели?
... но, доколку сакаш да изградиш случај врз волјата на овие двајца, навистина ќе треба да ја имаш предвид и нивната психичка состојба, hence не знам дали се кредибилни сведоциЕ тоа но-то ми е мене интерестно.
Тука веќе доаѓаме на тло каде можеме да заклучиме дека како критериум може да го земеме почетокот, така? И дека дефиницијата за почеток е, всушност, она што определува... или оправдува...А како туѓата воља се искажува во овој случај, или како нешто што нема свесност искажува воља? И пред се` дали искажува воља? Не барам одговор на овие прашања, бидејќи се толку индивидуални што можеби никогаш нема да се најдеме на исто скалило. Колку души, толку чувства. Но, барам да се остави простор самата жена да си размисли и по сопствена совест, убедувања и принципи самата да си даде одговор и да одлучи што понатаму.
На кои 3 недели точно мислиш, те молам појасни, за да можам термински да вклопам. Од почеток на циклус (од кога се брои и бременоста медицински) - прва недела, од момент на зачнување (трета недела), од доцнење на циклус (петта недела)?Со чукањето на срцето е веќе касно според мене. Баш на три недели мислев, кога ги спомнав.
Тогаш и може првите знаци на бременост да се забележат и да се изреагира експресно, за тоа што ќе се прави понатаму.
Да, се согласувам со абортус во првиот момент кога ќе се дознае за проблемот, јасно ми е и кога се прави амниосинтеза, така што, од старт ја исклучив таа опција како тема на дискусија Од старт го кажав мислењето.Веројатно не бев доволно јасна, ќе се дообјаснам. Го напишав постот за амниоцентезата за да разјаснам дека во случај на малформации, најрано што може мајката да дознае е малку пред, но најверојатно по 20 недела. Земајќи го во предвид твојот критериум (перцепцијата и осетите на фетусот) како ја решаваш дилемата околу абортус на плод со аномалии кој (сакале/нејќеле) се прави на половина од бременоста? Затоа пишав дека можеби сум грешка, можеби имаш пишувано претходно, но јас не памтам детаљи (особено не на темава кога ќе се отвори дебата во овој случај да, во оној не), туку памтам ставови и концепти. Под импресија сум дека го дозволуваш овој абортус поради медицински причини, но што станува со болката и свесноста на тој фетус. Тука ја гледам неконзистентноста.
Настрана тоа, некоја страница понапред ставив линк каде конкретно во Англија е утврдено дека фетусот во 24 недела не чувствува болка, туку нема ниту свесност, се наоѓа во коматозна состојба. Ако е ова точно, дали тогаш треба да го дозволиме абортусот на нормални плодови и по 20 и некоја недела?
--- надополнето: 27 март 2012 во 07:21 ---
Мислам дека беше медицински броено. Во третата недела е уште чвор од клетки кој почнува масовно да се множи. Поентата ми беше, има тест кој може да потврди дали девојката е бремена во овој период или не, со тоа што веќе во третата недела се ослободува хормон наречен hCG кој почнува да ја гради плацентата. Мислам дека вакви тестови има и кај нас, ако не грешам? Доста сензитивни тестови, така што се добиваат цврсти резултати.На кои 3 недели точно мислиш, те молам појасни, за да можам термински да вклопам. Од почеток на циклус (од кога се брои и бременоста медицински) - прва недела, од момент на зачнување (трета недела), од доцнење на циклус (петта недела)?
Инаку, не е баш се` така едноставно. Некои немаат ама баш никакви симптоми на бременост, ниту на почеток, а ни подоцна. Некои девојки имаат нередовни и долги циклуси, тешко одредуваат плодни денови, за нив нема очекуван датум на циклус. Може да се сомнева девојката, да имала ризичен (по бременост) однос па да провери на време, ама многумина не дознаваат толку рано/рано.
Ич не се сакам кога мрчам за разни лапсуси, прости, ама: амниоцентеза...Абортирање на фаличен плод - веднаш по амниосинтезата.