Лурц, ако не ти е јасно кој проблем се решава, прочитај ги брифинзите на извршната власт, отворената седница на Владата, итн.. Сега дали тоа прави смисла или не, е најмалку важно во целава ситуација. Целата работа се сведува на решавање проблеми, без разлика дали нешто е издржано и аргументирано. Јас знам дека бараш објективна аргументација и квантификација на проблемот во високото образование. НО, забораваш на еден факт, дека сите го третираат овој проблем како квалитативен и како таков сакаат да го решат.
Верувај, никој не сака квантификација, а најмалку професорите. Еден месец потрошија да се правдаат со импакт факторот. Затоа што извршната власт им пушти квантифицирана водичка.
А за настапувањето со сила и моќ. Затоа што се спремни и финансиски и со решенија. Спремни се. Во секој божји момент се спремни. Затоа кај нас не се работи за објективно, квалитативно, и квантитативно подобрување на општеството. Кај нас се работи на решенија за проблемите. Ништо повеќе, ништо помалку.
Кажи ми кој од другите е спремен со решенија и идеи како да се продолжи понатаму? Статус кво не е решение. А дефакто тоа беше и ставот на пленумите додека не се изџвака ново прифатливо решение кое може и да потрае со години. А такво решение е неприфатливо ни за извршната власт, а богами ни за народот.
А за протоколот и за почитта, можеби премиерот имал најдобри намери да остане релаксиран и неформален. Иако и тоа не е оправдување (да не се разбереме погрешно).