Let 3; интересни се твоите размислувања за и околу Исус, но лично сметам дека не држат вода и се плод на еден субјективен и пристрасен поглед сакајќи да си обликува Исус во нешто што писателот сакал да биде.
Кај Јован ја имаме прикаската за воскресението на Лазар, узнаваме дека лазар беше брат на Марија и тој Лазар умре. На веста дека Лазар е мртов, Исус доаѓа во Витанија и таму сестрата на Лазар - Марија, седи дома спрема јудејските закони го оплакува мртвиот брат (шива). Спрема еврејските закони, жена која седи “шива“ смее да излезе надвор од куќата само на повик од мажот и. И Марија излгува кога и пренесоа дека Исус ја вика (Јован 11 28-29)
Оплакувачот (оној кој ја извршува шивата) не мора да биде „мажена жена“, туку било кој близок роднина на починатиот (татко, мајка, син, ќерка, брат, сестра или сопруга). Воопшто не е услов оплакувачот да е мажен или женет.
In Judaism, shiva (or shiv'ah, Hebrew: שבעה ; "seven") is the week-long period of grief and mourning for the seven first-degree relatives:
father, mother, son, daughter, brother, sister, and spouse...
Immediately upon the burial of the departed (which in Judaism traditionally occurs within one day of death whenever possible),
any first-degree relatives assume the halakhic status of "avel" (Hebrew: אבל ; "mourner").
Извор: http://en.wikipedia.org/wiki/Shiva_(Judaism)
Понатаму, не е точно дека оплакувачот може да ја прекине шивата „
само ако ја повикал нејзиниот маж“.
Leaving the shiva house
Generally, the mourner may not leave the shiva location during the shiva period. But there are a number of exceptions:
- Leaving the house is permitted when traveling between two locations where shiva is being observed by different members of the family. When doing so, the mourner shall be accompanied by a non-mourner.
- Whenever a human life is in danger, whether that of the mourner or someone else, leaving the house to do whatever is necessary to save a life is permitted.
- The mourner may leave home to do something necessary to prevent another person from suffering, if no other person is available to do the same. This includes helping his/her own child, visiting an elderly or sick person (such as one's parent), or even helping a person outside the family.
- It is permitted to leave the house to tend to the needs of one's animals. Though if possible, others should meet the needs of the animals, if this cannot be achieved, one may feed or perform any other care necessary for one's animals.
- If the mourner has an exemption to work or conduct business, leaving the house as necessary do to so is permitted.
- If another relative for whom the mourner is required to sit shiva dies during shiva, the mourner may attend the funeral. The two shiva periods may overlap in these situations. If another person dies (such as an extended relative), a rabbi shall be consulted to determine if the mourner may attend the funeral.
- Leaving the house is permitted on Shabbat.
Извор: http://en.wikipedia.org/wiki/Shiva_(Judaism)
Како што гледаш, постојат повеќе причини заради кои оплакувачот можел да ја напушти куќата, но
НИТУ ЕДНА ОД НИВ НЕ Е „
само ако ја повика нејзиниот маж“, ниту пак „
ако ја повика нејзиниот маж“.
Пред ова напоменав дека спрема Еверјските обичаи и закони ќе беше крајно скандалозно и неприфатливо да 30 годишен маж биде неоженет и без деца, ќе беше забрането жени да патуваат со мажи кои не им се блиски роднини или брачни сопружници и исус немаше да го нарекуваат раби (учител) ако беше неоженет)
Тоа се твои лични претпоставки. Тоа не е еврејски закон. Тората никаде не заповедува задолжителен брак.
Ако велиш дека е скандалозно и неприфатливо да 30 годишен рабин биде неженет, тогаш апостолите би го криеле евентуалниот брак на Исус? Доколку писателите на евангелијата биле преваранти тие попрво би го измислиле бракот на неженетиот Исус со цел да го направат нели како што ти велиш нормален, отколку да го кријат истиот и да го прикажуваат Исус во негативно светло и со тоа да ја поткопуваат сопствената кауза.
Значи судејќи според мотивите и намерите на евентуалните злонамерни и лукави писатели на евангелијата, крајно е нелогично и парадоксално тие да одат против себе и да го прикажуваат женетиот Исус како неженет.
Друга работа, доколку евангелиетите сакале да го „сокријат“ бракот на Исус со оваа Марија, и доколку навистина бил таков обичајот (дека жената може да излезе само дококу мажот ја повика), тогаш тие немале да го напишат овој дел во евангелието по Јован. Тоа е исто како да сакаш да сокриеш дека некој трча брзо, а пишуваш дека испешачил 100 метри за 10 секунди
Трето, зошто апостолите/евангелистите би криеле доколку Исус евентуално бил оженет? Христијанското верување не би било променето ниту еден грам, доколку Христос бил навистина оженет. Христијантвото никогаш не било противник на бракот. Дури е и чудно и уникатно, тоа што Исус не бил оженет, бидејќи сите познати библиски личности биле (на пример: Мојсеј, Давид, Соломон, Петар и други...) Според тоа, чудно е да се тврди дека Библиските писатели сокриле информација која со ништо немала да го промени нивното тврдење. Зошто би направиле такво нешто?