ЈСП - случки, прашања, дискусии

  • Креатор на темата Креатор на темата демнач
  • Време на започнување Време на започнување
затоа плаќајте карта и возете се раат, најбоље е увек со картичка за најлесно да види дали си платил или не.
 
Бар тие 50 денари да се за двочасовно возење на пример.
Недај боже да мораш да мењаш автобус, 100че од Автокоманда до Бутел, такси 110-120. (y)
 
Не ве сваќам, картата не е поскапена. Треваше да се буните кога ја направија од 30 на 35 регуларната карта, тоа беше поскапување.
Дали мислите дека некој ќе ја користи електронската ако е иста цена со таа за едно користење?
 
Не ве сваќам, картата не е поскапена. Треваше да се буните кога ја направија од 30 на 35 регуларната карта, тоа беше поскапување.
Дали мислите дека некој ќе ја користи електронската ако е иста цена со таа за едно користење?

Значи за тие што немаат електронска, и на пример да ми текне да се возам во бус, зарем би платил 50че ако е само за еден правец?
Нормално не. Ќе си земам такси.

Како е ова добро во град кој се смета за еден од најзагадените во свет и град кој е со редовно закочен сообраќај?

Запази само дека ЈСП е единствен градски превоз. Нема воден превоз, нема трамвај, нема метро.
 
Сосема океј е ова.
Да ги принудат луѓето да купат неперсонализирана картичка и да ја користат истата. Не гледам што е проблем, еднаш ја вадат и со години можат да ја користат.

Картичките беа да се модернизира превозот и шоферите да не изиграваат касиери стоејќи по 5 минути на станица.
Сега и на средна/задна врата има валидатор и значајно е намалено времето на стоење на станици

Ако е 35 денари за 1 возење и јас не би се замарал да мислам уште колку пари имам на картичката и да трчам да ја надополнувам. Ќе си извадам во автобус карта. И уште мал милион други патници вака и се вративме во 2005та.
 
Значи за тие што немаат електронска, и на пример да ми текне да се возам во бус, зарем би платил 50че ако е само за еден правец?
Нормално не. Ќе си земам такси.

Како е ова добро во град кој се смета за еден од најзагадените во свет и град кој е со редовно закочен сообраќај?

Запази само дека ЈСП е единствен градски превоз. Нема воден превоз, нема трамвај, нема метро.
Како би ги мотивирал луѓето да ја користат електронската картичка ко што треба и да влезат у 21 век? Знаеш што правеа коа ги воведоа, ги куцаа 5 пати и ги фрлаа пластичните картички зашто ги мрзеше да ги дополнуваат.

Цената е скапа општо за целиот билет и општо градскиот превоз ни е за нигде ама картичкава им е на место. Ако 35 ти е редовно возење, 40 со мобилен колку да биде картичката? Ја се возам цел живот у бус и гарантирам дека ако е 40 картичкава луѓево нема да се замараат да користат персонализирана.
 
Како би ги мотивирал луѓето да ја користат електронската картичка ко што треба и да влезат у 21 век? Знаеш што правеа коа ги воведоа, ги куцаа 5 пати и ги фрлаа пластичните картички зашто ги мрзеше да ги дополнуваат.

Цената е скапа општо за целиот билет и општо градскиот превоз ни е за нигде ама картичкава им е на место. Ако 35 ти е редовно возење, 40 со мобилен колку да биде картичката? Ја се возам цел живот у бус и гарантирам дека ако е 40 картичкава луѓево нема да се замараат да користат персонализирана.

Тогаш проблем е целиот концепт.
Они самите дозволиле да ги фрлаат луѓето со само тоа што овозможиле лесно да стигнеш до нова.
Како и да е, не треба да се оправдува ваквото покачување особено кога целиш на тоа да се повеќе луѓе да го користат превозот заради енормните загадувања.

Кај нас ако некогаш се изгради метро, ќе биде со сигурност едно од најскапите во Европа.
 
Картичката треба да може да се надополнува во автобус или електронски, а од ЈСП имаше изјава дека "никогаш нема да се воведе можност за електронско надополнување". Веројатно дека тогаш би требало да затворат билетарите и да ги избркаат луѓето што работат во нив.
 
Тогаш проблем е целиот концепт.
Они самите дозволиле да ги фрлаат луѓето со само тоа што овозможиле лесно да стигнеш до нова.
Како и да е, не треба да се оправдува ваквото покачување особено кога целиш на тоа да се повеќе луѓе да го користат превозот заради енормните загадувања.

Кај нас ако некогаш се изгради метро, ќе биде со сигурност едно од најскапите во Европа.
Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.
Автоматски споено мислење:

Картичката треба да може да се надополнува во автобус или електронски, а од ЈСП имаше изјава дека "никогаш нема да се воведе можност за електронско надополнување". Веројатно дека тогаш би требало да затворат билетарите и да ги избркаат луѓето што работат во нив.
Нема поента да се надополнува во автобус, пак шоферот ќе треба да се расфрла со пари. За другото си у право, ама и сам си одговори зашто е така.
 
Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.

Работев во Пасау, Германија лани. Секој ден одев со бус до работа, кај сите автобуси се купуваа хартиени карти кај шоферот.
 
Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.
Автоматски споено мислење:


Нема поента да се надополнува во автобус, пак шоферот ќе треба да се расфрла со пари. За другото си у право, ама и сам си одговори зашто е така.

Абе па и ти мислиш дека мене ме заболе дека е 50. Не сум се возел еве веќе 4-5 години, не планирам ниту во наредни 50.
Чисто само коментирам.
И не е цел свет дигитализиран, баш напротив, во многу градови во Европа билетите се шиткаат во хартиена форма.
 
Последно уредено:
Работев во Пасау, Германија лани. Секој ден одев со бус до работа, кај сите автобуси се купуваа хартиени карти кај шоферот.

Назад се Германциве. Ние сме пред нив.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom