ЈСП - случки, прашања, дискусии

Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.921
Поени од реакции
42.634
затоа плаќајте карта и возете се раат, најбоље е увек со картичка за најлесно да види дали си платил или не.
 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
6.882
Поени од реакции
23.475
Бар тие 50 денари да се за двочасовно возење на пример.
Недај боже да мораш да мењаш автобус, 100че од Автокоманда до Бутел, такси 110-120. (y)
 
Член од
17 август 2011
Мислења
10.315
Поени од реакции
18.398
Не ве сваќам, картата не е поскапена. Треваше да се буните кога ја направија од 30 на 35 регуларната карта, тоа беше поскапување.
Дали мислите дека некој ќе ја користи електронската ако е иста цена со таа за едно користење?
 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
6.882
Поени од реакции
23.475
Не ве сваќам, картата не е поскапена. Треваше да се буните кога ја направија од 30 на 35 регуларната карта, тоа беше поскапување.
Дали мислите дека некој ќе ја користи електронската ако е иста цена со таа за едно користење?
Значи за тие што немаат електронска, и на пример да ми текне да се возам во бус, зарем би платил 50че ако е само за еден правец?
Нормално не. Ќе си земам такси.

Како е ова добро во град кој се смета за еден од најзагадените во свет и град кој е со редовно закочен сообраќај?

Запази само дека ЈСП е единствен градски превоз. Нема воден превоз, нема трамвај, нема метро.
 

Dani

1 + 1 = 10
Член од
22 јуни 2010
Мислења
24.521
Поени од реакции
59.129
Сосема океј е ова.
Да ги принудат луѓето да купат неперсонализирана картичка и да ја користат истата. Не гледам што е проблем, еднаш ја вадат и со години можат да ја користат.

Картичките беа да се модернизира превозот и шоферите да не изиграваат касиери стоејќи по 5 минути на станица.
Сега и на средна/задна врата има валидатор и значајно е намалено времето на стоење на станици

Ако е 35 денари за 1 возење и јас не би се замарал да мислам уште колку пари имам на картичката и да трчам да ја надополнувам. Ќе си извадам во автобус карта. И уште мал милион други патници вака и се вративме во 2005та.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
10.315
Поени од реакции
18.398
Значи за тие што немаат електронска, и на пример да ми текне да се возам во бус, зарем би платил 50че ако е само за еден правец?
Нормално не. Ќе си земам такси.

Како е ова добро во град кој се смета за еден од најзагадените во свет и град кој е со редовно закочен сообраќај?

Запази само дека ЈСП е единствен градски превоз. Нема воден превоз, нема трамвај, нема метро.
Како би ги мотивирал луѓето да ја користат електронската картичка ко што треба и да влезат у 21 век? Знаеш што правеа коа ги воведоа, ги куцаа 5 пати и ги фрлаа пластичните картички зашто ги мрзеше да ги дополнуваат.

Цената е скапа општо за целиот билет и општо градскиот превоз ни е за нигде ама картичкава им е на место. Ако 35 ти е редовно возење, 40 со мобилен колку да биде картичката? Ја се возам цел живот у бус и гарантирам дека ако е 40 картичкава луѓево нема да се замараат да користат персонализирана.
 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
6.882
Поени од реакции
23.475
Како би ги мотивирал луѓето да ја користат електронската картичка ко што треба и да влезат у 21 век? Знаеш што правеа коа ги воведоа, ги куцаа 5 пати и ги фрлаа пластичните картички зашто ги мрзеше да ги дополнуваат.

Цената е скапа општо за целиот билет и општо градскиот превоз ни е за нигде ама картичкава им е на место. Ако 35 ти е редовно возење, 40 со мобилен колку да биде картичката? Ја се возам цел живот у бус и гарантирам дека ако е 40 картичкава луѓево нема да се замараат да користат персонализирана.
Тогаш проблем е целиот концепт.
Они самите дозволиле да ги фрлаат луѓето со само тоа што овозможиле лесно да стигнеш до нова.
Како и да е, не треба да се оправдува ваквото покачување особено кога целиш на тоа да се повеќе луѓе да го користат превозот заради енормните загадувања.

Кај нас ако некогаш се изгради метро, ќе биде со сигурност едно од најскапите во Европа.
 
Член од
8 јуни 2010
Мислења
106
Поени од реакции
261
Картичката треба да може да се надополнува во автобус или електронски, а од ЈСП имаше изјава дека "никогаш нема да се воведе можност за електронско надополнување". Веројатно дека тогаш би требало да затворат билетарите и да ги избркаат луѓето што работат во нив.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
10.315
Поени од реакции
18.398
Тогаш проблем е целиот концепт.
Они самите дозволиле да ги фрлаат луѓето со само тоа што овозможиле лесно да стигнеш до нова.
Како и да е, не треба да се оправдува ваквото покачување особено кога целиш на тоа да се повеќе луѓе да го користат превозот заради енормните загадувања.

Кај нас ако некогаш се изгради метро, ќе биде со сигурност едно од најскапите во Европа.
Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.
Автоматски споено мислење:

Картичката треба да може да се надополнува во автобус или електронски, а од ЈСП имаше изјава дека "никогаш нема да се воведе можност за електронско надополнување". Веројатно дека тогаш би требало да затворат билетарите и да ги избркаат луѓето што работат во нив.
Нема поента да се надополнува во автобус, пак шоферот ќе треба да се расфрла со пари. За другото си у право, ама и сам си одговори зашто е така.
 
Член од
14 ноември 2013
Мислења
7.302
Поени од реакции
23.024
Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.
Работев во Пасау, Германија лани. Секој ден одев со бус до работа, кај сите автобуси се купуваа хартиени карти кај шоферот.
 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
6.882
Поени од реакции
23.475
Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.
Автоматски споено мислење:


Нема поента да се надополнува во автобус, пак шоферот ќе треба да се расфрла со пари. За другото си у право, ама и сам си одговори зашто е така.
Абе па и ти мислиш дека мене ме заболе дека е 50. Не сум се возел еве веќе 4-5 години, не планирам ниту во наредни 50.
Чисто само коментирам.
И не е цел свет дигитализиран, баш напротив, во многу градови во Европа билетите се шиткаат во хартиена форма.
 
Последно уредено:
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.847
Работев во Пасау, Германија лани. Секој ден одев со бус до работа, кај сите автобуси се купуваа хартиени карти кај шоферот.
Назад се Германциве. Ние сме пред нив.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom