- Член од
- 29 јуни 2014
- Мислења
- 25.921
- Поени од реакции
- 42.634
затоа плаќајте карта и возете се раат, најбоље е увек со картичка за најлесно да види дали си платил или не.
Градот мисли на народот да не се дебели, да пешачи, во здраво тело здрав дух50 денари е картата за едно возење...
Значи за тие што немаат електронска, и на пример да ми текне да се возам во бус, зарем би платил 50че ако е само за еден правец?Не ве сваќам, картата не е поскапена. Треваше да се буните кога ја направија од 30 на 35 регуларната карта, тоа беше поскапување.
Дали мислите дека некој ќе ја користи електронската ако е иста цена со таа за едно користење?
Како би ги мотивирал луѓето да ја користат електронската картичка ко што треба и да влезат у 21 век? Знаеш што правеа коа ги воведоа, ги куцаа 5 пати и ги фрлаа пластичните картички зашто ги мрзеше да ги дополнуваат.Значи за тие што немаат електронска, и на пример да ми текне да се возам во бус, зарем би платил 50че ако е само за еден правец?
Нормално не. Ќе си земам такси.
Како е ова добро во град кој се смета за еден од најзагадените во свет и град кој е со редовно закочен сообраќај?
Запази само дека ЈСП е единствен градски превоз. Нема воден превоз, нема трамвај, нема метро.
Тогаш проблем е целиот концепт.Како би ги мотивирал луѓето да ја користат електронската картичка ко што треба и да влезат у 21 век? Знаеш што правеа коа ги воведоа, ги куцаа 5 пати и ги фрлаа пластичните картички зашто ги мрзеше да ги дополнуваат.
Цената е скапа општо за целиот билет и општо градскиот превоз ни е за нигде ама картичкава им е на место. Ако 35 ти е редовно возење, 40 со мобилен колку да биде картичката? Ја се возам цел живот у бус и гарантирам дека ако е 40 картичкава луѓево нема да се замараат да користат персонализирана.
Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.Тогаш проблем е целиот концепт.
Они самите дозволиле да ги фрлаат луѓето со само тоа што овозможиле лесно да стигнеш до нова.
Како и да е, не треба да се оправдува ваквото покачување особено кога целиш на тоа да се повеќе луѓе да го користат превозот заради енормните загадувања.
Кај нас ако некогаш се изгради метро, ќе биде со сигурност едно од најскапите во Европа.
Нема поента да се надополнува во автобус, пак шоферот ќе треба да се расфрла со пари. За другото си у право, ама и сам си одговори зашто е така.Картичката треба да може да се надополнува во автобус или електронски, а од ЈСП имаше изјава дека "никогаш нема да се воведе можност за електронско надополнување". Веројатно дека тогаш би требало да затворат билетарите и да ги избркаат луѓето што работат во нив.
Работев во Пасау, Германија лани. Секој ден одев со бус до работа, кај сите автобуси се купуваа хартиени карти кај шоферот.Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.
Абе па и ти мислиш дека мене ме заболе дека е 50. Не сум се возел еве веќе 4-5 години, не планирам ниту во наредни 50.Не знам како да ти објаснам поише дека ова не е покачување, сосема нова услуга е што ја немаше до сега. Возењето и понатака си е 35 денари. Не ми е јасно зашто при толку проблеми у државата упорно туркате инает за вакви глупости. Цел свет е веќе дигитализиран али не ние си сакаме хартиено билетче за едно возење од кај шоферот.
Автоматски споено мислење:
Нема поента да се надополнува во автобус, пак шоферот ќе треба да се расфрла со пари. За другото си у право, ама и сам си одговори зашто е така.
Назад се Германциве. Ние сме пред нив.Работев во Пасау, Германија лани. Секој ден одев со бус до работа, кај сите автобуси се купуваа хартиени карти кај шоферот.