20iladiако има малце километри пали вози. Кола со малце км ретко се начекува.
20iladiако има малце километри пали вози. Кола со малце км ретко се начекува.
Me чуди 1.3 Мјет каде ја наоѓа таа снага....
Баш вчера се возев по автопат со Punto-то од тие со 90HP / 6 брзини.
Забрзувањето со турбото го активира од 2500-3500rpm и тогаш и мењам во поголем степен ама баш она лепи за седиште при секое менување.
Стигам до 130km/h / 6 брзина / rpm стрелката околу ~2200 и на Trip Computer гледам Instant Consumption: варира околу 3.5L/100km... мераци
Лепи за седиште, дури кренеш стотка некој стигнал више на точката БMe чуди 1.3 Мјет каде ја наоѓа таа снага....
Баш вчера се возев по автопат со Punto-то од тие со 90HP / 6 брзини.
Забрзувањето со турбото го активира од 2500-3500rpm и тогаш и мењам во поголем степен ама баш она лепи за седиште при секое менување.
Стигам до 130km/h / 6 брзина / rpm стрелката околу ~2200 и на Trip Computer гледам Instant Consumption: варира околу 3.5L/100km... мераци
Zavisi koj dizelЛепи за седиште, дури кренеш стотка некој стигнал више на точката Б
Вози и не се фали, ќе му ја крениш цената, ќе нема ефтини коли да најдиме со 1.3, кога ќе дојди време за поново да се зема.Me чуди 1.3 Мјет каде ја наоѓа таа снага....
Баш вчера се возев по автопат со Punto-то од тие со 90HP / 6 брзини.
Забрзувањето со турбото го активира од 2500-3500rpm и тогаш и мењам во поголем степен ама баш она лепи за седиште при секое менување.
Стигам до 130km/h / 6 брзина / rpm стрелката околу ~2200 и на Trip Computer гледам Instant Consumption: варира околу 3.5L/100km... мераци
Да бе така се крева цена.... со постови на форуми...Вози и не се фали, ќе му ја крениш цената, ќе нема ефтини коли да најдиме со 1.3, кога ќе дојди време за поново да се зема.
Баш поради овие аномалии и непотребни трошоци по мајстори поевтино ќе те фати да одиш во Белград и да се вратиш со сервисирана кола а деловите се сигурно поевтини од кај нас барем за Фиат.Да бе така се крева цена.... со постови на форуми...
Тоа што вложив 700€ за да ја оправам колата во возна состојба не се важи.
Го купуваш. Мењаваш: најдобро уље, антифриз, филтри, гуртни, сајла за мењач, за рачна, стабилизатори, манжетни, нови гуми, центрирање, хемиско....
Сервисираш све што некој 5-6 год не го сервисирал....
и после недела дена вожња имаш вака кола
и испаѓа дека не ја продавал затоа што ќе идел у Немачка!!!
Чек енџин свети, колата е во limp mode, турбо не работи, од ауспух чади некаков бел/сив пичкесиматерине дим, сама од себе си позема и си одзема туража и си викаш што кој кур купив ја?!
Ја носиш на мајстор, ти ресетира на ОБД и ти вика дојди после 2 недели пошто сум преполн, возиш 2км и повторно светнува check engine и тебе ти иде да ја полиеш со бензин и да ја запалиш, па читаш странски форуми, гледаш видеа, споредуваш дефекти и учиш од нула како функционира колата и кои се маните на конкретниот модел пошто мајсторите овде обично функционираат
Додека ваму мајсторот си игра курташак и ти ваѓа стар исправен дел и става 50€ нов исправен дел. - Ја Возиш колата 2 дена. Идеш назад -"Брат ова пак исто. Не е средено!!"
- "Абе тоа секако ти беше за мењавање ама треба и ова да се смени". Зема пак ваѓа друг здрав дел и става нов - Пак исто, кварот си стои.
Креваш раце од него, идеш кај друг мајстор
Ти се кези во фаца, те гледа надмено, арогантен и со потсмев.
Не вика ништо за колегата само боде демек "Аха шеташе кај тројца и пак дојде кај мене" муабетот.
И тој ваѓа дел и ти вика сега ќе бараме по отпади - Се јавува на 2 места - 4500ден. бива? Си викаш ај да прошетам. Идеш во продавница истиот дел 2200ден. нов. Го носиш кај мајсторот. Ти вика не е тој дел. Ти му викаш по part number е земен истиот, не не е тој визуелно не се поклапа со стариот.
Се дупиш враќаш делови, бараш од друг производител. Чекаш да ти пуштат заменски по карго, по автобуси....
Така да тој што се пофалил, најпрвин испцул све до трето колено, трипати се сторил пишман што ја купил колата и се оддал од пари за ко ќе слезе пред зграда и ко ќе го сврти клучот да не се тресе дали ќе запали како ќе запали и дали ќе му тропа ко ќе ја стегне 120 или 140 и дали ќе се фрли некаде со неа и дали ќе светне check engine-от на сред автопат.
Ili egr ili regulator za pritisok na gorivo.Да бе така се крева цена.... со постови на форуми...
Тоа што вложив 700€ за да ја оправам колата во возна состојба не се важи.
Го купуваш. Мењаваш: најдобро уље, антифриз, филтри, гуртни, сајла за мењач, за рачна, стабилизатори, манжетни, нови гуми, центрирање, хемиско....
Сервисираш све што некој 5-6 год не го сервисирал....
и после недела дена вожња имаш вака кола
и испаѓа дека не ја продавал затоа што ќе идел у Немачка!!!
Чек енџин свети, колата е во limp mode, турбо не работи, од ауспух чади некаков бел/сив пичкесиматерине дим, сама од себе си позема и си одзема туража и си викаш што кој кур купив ја?!
Ја носиш на мајстор, ти ресетира на ОБД и ти вика дојди после 2 недели пошто сум преполн, возиш 2км и повторно светнува check engine и тебе ти иде да ја полиеш со бензин и да ја запалиш, па читаш странски форуми, гледаш видеа, споредуваш дефекти и учиш од нула како функционира колата и кои се маните на конкретниот модел пошто мајсторите овде обично функционираат
Додека ваму мајсторот си игра курташак и ти ваѓа стар исправен дел и става 50€ нов исправен дел. - Ја Возиш колата 2 дена. Идеш назад -"Брат ова пак исто. Не е средено!!"
- "Абе тоа секако ти беше за мењавање ама треба и ова да се смени". Зема пак ваѓа друг здрав дел и става нов - Пак исто, кварот си стои.
Креваш раце од него, идеш кај друг мајстор
Ти се кези во фаца, те гледа надмено, арогантен и со потсмев.
Не вика ништо за колегата само боде демек "Аха шеташе кај тројца и пак дојде кај мене" муабетот.
И тој ваѓа дел и ти вика сега ќе бараме по отпади - Се јавува на 2 места - 4500ден. бива? Си викаш ај да прошетам. Идеш во продавница истиот дел 2200ден. нов. Го носиш кај мајсторот. Ти вика не е тој дел. Ти му викаш по part number е земен истиот, не не е тој визуелно не се поклапа со стариот.
Се дупиш враќаш делови, бараш од друг производител. Чекаш да ти пуштат заменски по карго, по автобуси....
Така да тој што се пофалил, најпрвин испцул све до трето колено, трипати се сторил пишман што ја купил колата и се оддал од пари за ко ќе слезе пред зграда и ко ќе го сврти клучот да не се тресе дали ќе запали како ќе запали и дали ќе му тропа ко ќе ја стегне 120 или 140 и дали ќе се фрли некаде со неа и дали ќе светне check engine-от на сред автопат.
Ајде! Ти се рачунаш за јужна бановаина па Белград ти е единица мерка за квалитет?Баш поради овие аномалии и непотребни трошоци по мајстори поевтино ќе те фати да одиш во Белград и да се вратиш со сервисирана кола а деловите се сигурно поевтини од кај нас барем за Фиат.
Еве ако знаеш кажи поквалитетен и поевтин сервис од фамозниот во Белград па сите таму да ги носиме колите.Ајде! Ти се рачунаш за јужна бановаина па Белград ти е единица мерка за квалитет?
Точен одговор. Софтверски изгаснати ДПФ и ЕГР, направен ремап и физички изваден ДПФ филтерот.Ili egr ili regulator za pritisok na gorivo.
Tie dva defeci se za ova.
Ili eventualno DPF pravi regeneracia.
Turbinata raboti samo ne ti polni posto aktiven e check engine a koga e aktiven check engine, ECU motorniot kokpjuter go gasni elekteonski vakumot solenoid, i nepravi dovolno vakum a toe taka radi zastita nekoja i zato mnogu lujge velat ne raboti turboto.
Gasnis softverski i mehanicki egr,klapni na usis,dpf dokolku ima,pravis stage i rajat za sekogas.
Те изела тебе транзиција, жртва на комунизмот си. Јебал те БеоградЕве ако знаеш кажи поквалитетен и поевтин сервис од фамозниот во Белград па сите таму да ги носиме колите.
Побарај си психијатриска помош во Бардовци со време додека останатите мегабајти што ти останале во мозокот не фатиле лоши сектори.Те изела тебе транзиција, жртва на комунизмот си. Јебал те Београд