Пресвртница за Украина

Дали ја оправдувате воената агресија на Русија над Украина?


  • Вкупно гласачи
    681
Член од
9 октомври 2022
Мислења
1.744
Поени од реакции
4.419
Купуваме кинески срања и руски енергенси, а на крајот од денот сите што лапаат од медот од таа трговија, сакаат да ги потрошат парите на запад, а не во Кина или Русија. Допуна, миграцијата уште тежнее и ќе тежнее у недогледно време од исток према запад. Има некои моменти кај што европјаните поготово мигрираат према Кина (да чуваат деца на тазе кинески миљонери или да предаваат англиски) али тоа е така небитно у бројка што е циркус да го употреби некој како некаков аргумент. Да беа малце по либерални општества, ќе беше тоа загрижувачки тренд за западот, ама све додека е така како што е, нема шанса да се смени балансот па којзнае колку да произведува китаецот. И дека услуги ќе давале источњаците, да не се лажеме. Се поише и поише се избегава индиски програмер. Кинезот нема традиција и васпитање да ти даде интелектуална услуга. Филипинецот е поефтин од батерија за дигитрон, па ради тоа нешто демек по Манили почнаа да селат shared service центри од Европа али и тоа не е нешто у опсег што би загрижило.

Што вика Игорче, тек допрва доаѓаат пиздариите за кинезот, сеа со ковидов видоа дека не е немогуче да се мења политика. А дека израснаа у паралелен универзум на западот, тоа нема збор, барем вака визуелно. Е сеа во пракса, далеку се баш ради таа авторитарност која порано или покасно секогаш се удира од глава.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.955
Поени од реакции
35.880
Lester, ne vidov deka nekoj od Avstralija po toa fejsbuci se falele so video i dolgo opisuvanje koga kupi nova KINESKA kola. Ama koga ke se kupi Mercedes toa dete da vidis kolkavi patliki mu klavaat preradoni.
Затоа не возат мерцедеси ;)

Не знам што си гледал, али реалноста е дека тука не се возат Европски возила, не дека не ги сакаат туку поради: недостаток на делови, скапа достава, далеку подобро развиени канали за возила со Азија и САД.

Тука најголем дел од возилата се од: Јапонија, Кореја, САД (Форд и Тесла), Кина, тоа што е останато од Холден од Австралија.
Во цела улица каде што сум нема ниту едно Европско возило, и цел ден да возиш прашање дали ќе видиш 50 возила.

Инаку не сметам дека квалитетот на тие ќе биде подобар од Германските, она на кое може да тепаат е многу опрема за ниска цена.

Имав пишувано и претходно, имав прилика да се возам во LDV T-60, возилото грми. Се имам возено и со Ranger од 2021, и за разлика од него ова беше со далеку повеќе опрема иако е поефтино за нешто повеќе од 15 000 долари, единствената маана му беше што беше за нијанса побучно на автопат (што може да беше и поради гумите).

Еве ти слично на тоа, тие со помалку опрема ти се околу 35к АУД, а ова во минатото беше Британски бренд:
https://www.gumtree.com.au/s-ad/taree/cars-vans-utes/2022-ldv-t60-sk8c-max-luxe-lava-grey-8-speed-automatic-utility/1302783652

Моментот кога ќе ја изградат инфраструктурата за салони, сервисни центри, делови на лагер, нема никаква смисла да се заебаваш со поскапи модели.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.450
Поени од реакции
40.318
локванче како допуна на Игорче, на не биде сам у заблудата дека користи германски производи кои уствари користат еден куп кинески делови.

Да не е кина да штанца и русија да добавува гас, западот мил ќе се распадне за некој месец.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.509
Поени од реакции
22.988
Mislam ne me sfati. Zapadot poodamna se soocuva so problemite koi vo Kina doprvo sledat. Toa sto ima mnogu Kinezi nadvor od Kina ne znam kako ima nekoja uloga ili mislis site ke se vratat? Toa so decata i 3 da smeat malku se odlucuvaat na povekje deca oti e mnogu skapo da gi izgledas, na zapad vekje odamna go imame toj problem. Plus imas decenii vo koi samo po edno (pretezno masko) dete se ragjalo. Ne e sala za 50-60 godini pola populacija da izgubis, rabotosposobni lugje a od druga strana ogromna brojka stari lugje. Sekade se podcenuva demografijata, i na zapad, ama toa e golem problem. Kinezite imaat eden vazen problem a toa e inovativnosta. Zatvorena diktatura ti ja ogranicuva kreativnosta. Kina sega i narednite nekolku godini ke go postigne pikot na mokjta.
toa sto ima mnogu kinezi nadvor od kina ti go resava problemot so nemanje zenski deca... normalno e kinez od shanghai da zeme kinezkinja od thailand sto 5 generacii zivee u bangkok. uspat ke prosirat i biznis vrski megu 2te drzavi. ova go imam videno 100tici pati dur ziveev vo regionot i so thailand i so indonezija i so filipinite.

za deca ne e skapo ko na zapad i kineskinjite ne se tolku fokusirani na kariera ko zapadnite zeni. ova e i novo za ovaa generacija taka da za tie u gradovite koj imaat pari nema da e problem a za tie u selata ke e potreba posto nacinot na zivot tamu bara familjarna rabotna raka... nesto sto imale dedovcite nivni i ziveele dobro a ne i nivnite tatkovci...

okulu inovantnosta...vidi si koj ima najveke patenti registririano godina za godina... drugi se problemite tamu, pred se losa finansiska konstrukcija, ona sto go spomnav predhodno ne znaat, ne e vo nivnata kultura i nacin na razmisluvanje/vrednuvanje na biznis i biznis potencijal... good will. ne e deka ne se kreativni daleku od toa, od koncept do pazar delot im fali.... ovoj del e znacajno podobren ovie 20 god. zatoa veke ne e se gubre sto iskaca od PRC a generaciite rodeni ovoj vek ne ni veruvam deka PRC go asiciraat so gubre... zavrsi toj film, jebi ga nie postarite go pamtime ama realno dosta se podobreni kineskite "sranja"
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.955
Поени од реакции
35.880
Mislam ne me sfati. Zapadot poodamna se soocuva so problemite koi vo Kina doprvo sledat. Toa sto ima mnogu Kinezi nadvor od Kina ne znam kako ima nekoja uloga ili mislis site ke se vratat? Toa so decata i 3 da smeat malku se odlucuvaat na povekje deca oti e mnogu skapo da gi izgledas, na zapad vekje odamna go imame toj problem. Plus imas decenii vo koi samo po edno (pretezno masko) dete se ragjalo. Ne e sala za 50-60 godini pola populacija da izgubis, rabotosposobni lugje a od druga strana ogromna brojka stari lugje. Sekade se podcenuva demografijata, i na zapad, ama toa e golem problem. Kinezite imaat eden vazen problem a toa e inovativnosta. Zatvorena diktatura ti ja ogranicuva kreativnosta. Kina sega i narednite nekolku godini ke go postigne pikot na mokjta.
Не се враќаат, различно функционира нивната емиграција. Секаде градат квартови чисто нивни, и бог знае што се случува внатре.
Ете погледни го примерот во Белград, не мора на друго место, се шират како луди.
Ненормални се, тука ги имам видено да живеат и по 10 души во еден стан, западниве се жалат дека му е тесно во трособни станови, а овие во таков ќе ја спакуваат цела населба.
 

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.357
Поени од реакции
21.873
Затоа не возат мерцедеси ;)

Не знам што си гледал, али реалноста е дека тука не се возат Европски возила, не дека не ги сакаат туку поради: недостаток на делови, скапа достава, далеку подобро развиени канали за возила со Азија и САД.

Тука најголем дел од возилата се од: Јапонија, Кореја, САД (Форд и Тесла), Кина, тоа што е останато од Холден од Австралија.
Во цела улица каде што сум нема ниту едно Европско возило, и цел ден да возиш прашање дали ќе видиш 50 возила.

Инаку не сметам дека квалитетот на тие ќе биде подобар од Германските, она на кое може да тепаат е многу опрема за ниска цена.

Имав пишувано и претходно, имав прилика да се возам во LDV T-60, возилото грми. Се имам возено и со Ranger од 2021, и за разлика од него ова беше со далеку повеќе опрема иако е поефтино за нешто повеќе од 15 000 долари, единствената маана му беше што беше за нијанса побучно на автопат (што може да беше и поради гумите).

Еве ти слично на тоа, тие со помалку опрема ти се околу 35к АУД, а ова во минатото беше Британски бренд:
https://www.gumtree.com.au/s-ad/taree/cars-vans-utes/2022-ldv-t60-sk8c-max-luxe-lava-grey-8-speed-automatic-utility/1302783652

Моментот кога ќе ја изградат инфраструктурата за салони, сервисни центри, делови на лагер, нема никаква смисла да се заебаваш со поскапи модели.
Sustinata e taa, imas razni kupovni grupi so razni vkusovi i dzebovi. Kineskite koli imaat uste mnogu golem pat pred niv za vo Evropa ili SAD da bidat faktor. Za drugite pazari nema zbor i onaka Evropskite koli tuka imaa mal del od pazarot, premium koli se so premium ceni. Sto mene povekje me zagrizuva sto ima ne malce lugje koi za Tesla koli davaat absurdni sumi iako kvalitetot im e slab. Ama bea prvi na pazar za razlika od kineskite kompanii koi vlagaat vo zasiteni pazari. Kolku dolgo mozat da izdrzat diskont ke vidime. Ako sporedime so mobilnite telefoni, i tuka krenaa cena za razlika od porani. Seuste se poeftini ama razlikata e mala pa zatoa lugjeto se spremni za brendot da platat malce plus.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.955
Поени од реакции
35.880
Sustinata e taa, imas razni kupovni grupi so razni vkusovi i dzebovi. Kineskite koli imaat uste mnogu golem pat pred niv za vo Evropa ili SAD da bidat faktor. Za drugite pazari nema zbor i onaka Evropskite koli tuka imaa mal del od pazarot, premium koli se so premium ceni. Sto mene povekje me zagrizuva sto ima ne malce lugje koi za Tesla koli davaat absurdni sumi iako kvalitetot im e slab. Ama bea prvi na pazar za razlika od kineskite kompanii koi vlagaat vo zasiteni pazari. Kolku dolgo mozat da izdrzat diskont ke vidime. Ako sporedime so mobilnite telefoni, i tuka krenaa cena za razlika od porani. Seuste se poeftini ama razlikata e mala pa zatoa lugjeto se spremni za brendot da platat malce plus.
Прашање е само на време, како што се издигаат нивните мигранти во општествата каде што се преселиле, така ќе се отвораат пазарите. Истото важи и за Кина, и за Индија.
Од тоа што ги гледам овде вртат страшно многу кеш, инвестираат во недвижности како луди, а има и многу бизниси кои ги држат нивните.
Во Тесла имав прилика да се возам тука во АУС, не би ја купил во никој случај, дури и да е поефтина, она е смеа, освен што има сензори за глупости, внатре нема никаква комоција.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.509
Поени од реакции
22.988
Sustinata e taa, imas razni kupovni grupi so razni vkusovi i dzebovi. Kineskite koli imaat uste mnogu golem pat pred niv za vo Evropa ili SAD da bidat faktor. Za drugite pazari nema zbor i onaka Evropskite koli tuka imaa mal del od pazarot, premium koli se so premium ceni. Sto mene povekje me zagrizuva sto ima ne malce lugje koi za Tesla koli davaat absurdni sumi iako kvalitetot im e slab. Ama bea prvi na pazar za razlika od kineskite kompanii koi vlagaat vo zasiteni pazari. Kolku dolgo mozat da izdrzat diskont ke vidime. Ako sporedime so mobilnite telefoni, i tuka krenaa cena za razlika od porani. Seuste se poeftini ama razlikata e mala pa zatoa lugjeto se spremni za brendot da platat malce plus.


sustinata e i deka bmw, reno vw i red drugi i sega uvezuvaat kineski proizvedeni koli.... procitaj si, da vidis sto doaga
 
Член од
25 декември 2019
Мислења
1.804
Поени од реакции
2.749


Прегледај го приврзокот 360288
Гледам Израел учествуваат, иако ја напаѓаат Палестина.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.348
Поени од реакции
31.232
Ima pricini zosto nekoi valuti gi primaat sekade a nekoi nikade. Abe pojdete so kuferce polno so dolari, evra, yuani i rubli i videte sto ke se desi. Ama toa sega vo idnina Indonezija koga ke pocne da printa ke ima mame da im eba na drugive valuti. Pa i Kinezive vo dilema se, dali edna atomska da manat i da gi prodadat tie bilion dolari i so toa da go urne dolarot ama od druga strana pa ke im ostane edno golemo nisto, ke zakopaat golem del od nivnite devizni rezervi. Pored nekoi ovde ova sigurno ne e problem, ke gi zamenat so rublji :D
Игорче ти си пример за она што се нарекува финансиски инфантилен. :unsure:
 
Член од
16 октомври 2020
Мислења
2.626
Поени од реакции
5.558
Гледам Израел учествуваат, иако ја напаѓаат Палестина.
Беше сега во јули во Баку Урсула да пуши Азерски курови и да питачи за гас ко последна курветина. Па пријатели ги ословуваше, па партнери биле на страната на ЕУ. Шо да ти кажам. Мизерија.

Со ЕУ треба да се игра само како што Ердо игра со нив. Дрско и безобразно со шлакање на курот од фаца.
Автоматски споено мислење:



И тоа е точно, ама едниот муабет не го исклучува другиот муабет дека тврдења за некое си либерално опшество и демократија потонуваат во вода кого Урусула ќе отиде во Баку и азерски курови ќе и ја решетаат швапската пичка. А тие таму се далеку погнасни диктатори од Русија.
Совршено ти е објаснето и за Азербејџан од Не сум ја. Значи, малтретираат Ерменци со стил погнасен од тој врз Украинците, но Европејциве мора да пушат за гас. :kuracc:
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
18.806
Поени од реакции
26.369
Не знам ќе видиме. Бајден есенва шлапна санкции три пати поголеми од тие што го стави Трамп врз Кина. Сега најверојатно и на ТикТок ќе му се запнат.
САД во моментов воведува тотално ембарго на висока технологија врз Кина.

Се разбира Кина веќе подолго време не копира, туку почна и да иновира, тоа веќе неколку години му го објаснувам на @jamajka, а тој упорно тврдеше дека Русите биле попаметни од Кинезите :D

Но, сепак овие санкции можат бајги да ја успорат Кина.
Ти можеш да ми објаснуваш до утре сабајле седнат дома у фотеља со твоите извори равни на „вечерње глупости“ со Теша, јас ти кажувам како стојат работите, не од мои извори, не од Руски извори, туку директно од прва рака од техничките факултети во западна Европа. Техничкото образование на Русија е светлосни години пред Кинеското.
 
Член од
15 ноември 2013
Мислења
1.485
Поени од реакции
2.545
Колонијализам, пљачкање, робови (фриленсери слушнав ги викале по ново), рекет :D

Ти си барем по математиката, 70+ милијарди во оружје само за Украина (купено од амерички фирми, значи пак парите во систем), шиткање на гас по неколку пати повисока цена (додека има овци ќе има и волна, околу 100 милки на еден танкер прават), страв од „баба рога“ т.е Русија и повторно вооружување на големите Европски сили/Канада/Австралија (само кенгуриве оптегнаа околу 30-40 милијарди амерички долари за ф35ки и останати орудија) и тн.

Еве ти и едно бонус видео за дополнителните глупости што ги прават.
Секако дека има и тоа врска, но не е пресудниот фактор зошто овие држави се богати, Европа целосно беше преорана во 20ти век па пак имаат развиена индустрија и јака економија, Германија како пример може да ја земеме.

Тука се тврди дека стандардот бил напумпан поради принтање пари што е целосно неточно, дури во 19ти и почеток на 20ти век кога валутите ги врзувале за злато пак имале подобар стандард од други држави, зошто го спомнувам ова е поради тоа што е невозможно да принташ повеќе пари од колку што имаш злато ако валутата ти е врзана за злато т.е не е фиат.

Испаѓа дека едниве можат да принтаат пари и да се богатат, а другиве не можат, со принтањето пари се кревала привидно куповната моќ според некој експерти тука :D. Се знае што се случува ако имаш многу неоправдани пари во оптек а слаба економија.
Еве и Господинот "Во Русија е забрането лобирањето со закон" дава значење на тоа што имало држави што биле врзани за доларот па со принтањето на долари се девалвирале тие валути, а пак тие валути што немале врзани валути за нив неможеле да принтаат пари, не знам од каде го извадол заклучокот ама океј.

Причината која што САД може да избегне со принтање на многу пари а други држави не толку, е тоа што, принтањето на пари генерално е врзано со U.S Treasuries или други државни обврзници кои историски а и до ден денес се атрактивни и неризични инвестиции за приватни инвеститори а и државни, голем удел купувани од Кина, Јапонија и сл. Дефицит трошењето на САД или принтањето на пари што го викаат тука, го плаќаат држави кои што имаат државен сурплус како Кина, не дека Кина сака да им ги финансира војните, туку сурплусот што го генерира со производство го враќа назад на најголемиот нивни муштерија. Ова се случува не само за државните финансиски инструменти, туку и за приватни, голем удел од сурплусот на Кина оди на рециклирање на Wall Street.

Историски гледано за моќта на доларот има влијание и периодот после ВСВ до 70тите т.е Бретон Вудс системот кој е и една од причините зошто доларот е reserve currency.
Никсон го погреба Бретон Вудс но до ден денес се чувствуваат последиците(тоа што го зборував погоре).

Зависи како го дефинираш тоа напумпан, ти пишав и минатиот пат, реалноста е дека споредено со Кина овие немаат никаква реална индустрија, само додека ја имаат воената моќ ќе продадат и гомно замотано со панделка.
Bold statement е да речеш дека немаат индустрија, ама во право си за тоа дека споредено со Кина економијата на САД и грубо кажано на ЕУ е во фаза на тоа што економистите го викаат се секуларна стагнација или со други зборови економијата им е на животна подршка (зборувам за вистинската економија, на тоа што мислиш и ти). Што значи ова е тоа што го гледаме барем во Западниот Свет после 2008 т.е кога заврши бизнис циклусот, високо ниво на заштеди, ниски каматни стапки за да се соочат со високиот процент на заштеди т.е да ги раздвижат тие пари, и покрај голем оптек на пари до пред некоја година ниска инфлација, голем дел од сурплусот т.е зачуваните пари заминаа да ги пумпаат цените на недвижнините и на финансиските инструменти на берзите, ги зголемија непродуктивни работни дејности како маркетинг, HR и слични дејности(напомена дека тука мислам зголемениот обем од економијата што го содржат), додека реалната економија е на животна поддршка.

И поради ова, стандардот во Западниот Свет не е напумпан, туку е на животна поддршка, спротивно од што го тврдат тука, и ова се влечи уште од 70тите но е далеку поизразито последниве 20тина години. Средната класа ја нема таа купувачка моќ што ја имала порано а за сиромаштијата да не зборуваме, образованието е направено екслузивно за богаташи и сл.

Disclaimer: Те цитирав само тебе пошто сум од телефон не можам да ги цитирам сите посебно, така да голем дел од постов има и што не е поврзан со твојов цитат, ама пошто најзаслужен си за цитат и дискусија затоа се надоврзав на тебе :D
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom