Енергетска криза во Европа

  • Креатор на темата Креатор на темата stratUs
  • Време на започнување Време на започнување
игорче гори црвена нафта го буши озонот и qyr го боли. Али кај и да е Шваб ќе им дојде до ред.
 
Totalno si bez znaenje. Vo Germanija od 1960tite navaka imase 300 fracking proekti, znaci aktivno i uspesno i bez steti se pravese. Problem bese koga vo Amerika so Wild West maniri pocnaa da go pravat, bez red i nebezbedno. Od togas navaka se demonizira. Cenata moza da variira, vo prosek e povisoka nego crpenje drugi energensi ama sve zavisi od cenata na energensot na slobodniot pazar. Taga da momentalno sekako deka se isplakja.

So sekoj post dokazuvas deka vrska nemas od temata. Podobro sedi si na strana. Ednas i sam ovde si prizna deka nemas mnogu poznavanja mislam koga pisuvase okolu pritisokot za transfer na gas i kako polnite skladista bile za dzabe.

Inace ja ti pustiv link od Germanskata akedemija na tehnickite nauki. Ako ne za drugo, Germanskite indzeneri imaat kredibilitet i renome. https://www.acatech.de/publikation/...n-der-diskussion/download-pdf?lang=en_excerpt
Прво, не тоа што го линкаш не се научни студии. Јас ти посочив научни студии.
Второ, не споредуваме авторитети демек овие се „германски инжинери“ оние се вакви такви. Посочи ми ти студии кои кажуваат дека фракинг не ги загадува подземните води и тогаш може да дискутираме.

Вака само избегнуваш и релативизираш. Не само тоа, туку и заменуваш тези - муабетот за складирањето на гасот - муабет кој не го сметам за завршен додека не видам на дело како ќе оди експлоатацијата на резервите (нешто што ќе го видиме кога ќе стегне ладното време). Повторно, не заменувај тези, не се повикувај на авторитети, и не ги прави другите логички грешки кои редовно ги практикуваш (зборувам за логичка грешки во дискусија).


Еве уште еднаш: Посочи ми студии кои докажуваат дека фракингот не ги загадува подземните води.
 

Povekje e e nego a. Slabo sprechen angliski.

Фраекинг би било најточно. Али секако не е фрекинг.


Не глуми експертизам жити све.

Фрекинг што го напиша е глагол.


Тезата за билиони и милиарди до кај ти е?
Автоматски споено мислење:

Абе ти глув ли си или да?

Фракинг, факинг мада фака, фракинг!


Еве, ќе ти дадам пример со збор што повеќе иде на "е", иако некои области во Англиjа го изговараат на "а".

Fraction.


Попусто разговараш нешто со типцов.

Магаре во години :icon_lol:

Рече појќе било на е него на а :pos:
Автоматски споено мислење:

Моjот став околу темата е дека ти немаш врска од "Енергетската криза во Европа".

Германците ќе добиле гас од арапите во 2025 година и тоа реално доста смешна количина, а ти го покажуваш како да ќе биде решението на кризата уште од утре. Земи таа куглата, растриj jа малку, да видиме што ќе ни донесе иднината, па после може и на Милан Тарот да конкурираш.

Од пред неколку дена се обjави дека Македониjа ќе донира ќебиња на украинците...приjави се во македонската амбасада во Немачка за ќебиња...ќе ти требаат.
Инаку Катар соопшти дека не од 2025 туку од дури 2026 ќе почнеле со достава на гас.


Ај ете не гледаш се спрема терен за фрекинг според Игорче :pos:
 
Фраекинг би било најточно. Али секако не е фрекинг.


Не глуми експертизам жити све.

Фрекинг што го напиша е глагол.


Тезата за билиони и милиарди до кај ти е?
Автоматски споено мислење:



Попусто разговараш нешто со типцов.

Магаре во години :icon_lol:

Рече појќе било на е него на а :pos:
Автоматски споено мислење:


Инаку Катар соопшти дека не од 2025 туку од дури 2026 ќе почнеле со достава на гас.


Ај ете не гледаш се спрема терен за фрекинг според Игорче :pos:
More pisuvam Makedonski no na Latinica zatoa e freking. A original sekako e Fracking.
 
More pisuvam Makedonski no na Latinica zatoa e freking. A original sekako e Fracking.


Аха значи пак грешка во чекори стори со исмевање на соговорникот.

Ах Игорче Игорче.

Бисер до бисер редиш.
 
se raspravate za bezveze / bezpari.

fraking / freking / whatever, nema vo EU vo nasiot zivoten vek. i da dojde red da se utvrdi naogjalista i kapaciteti, imas milion dzabolebari (green peace bagra i ostali) da se izmolat pred da se pocne.

porealno e mkd da vleze vo eu, odkolku nekogas da ima serious size fracking u eu zemji. eu istoriski sekogas e uvoznik na energensi, a izvoznik na tehnologija.

hidrogen im e shemata sega, iako nikoj nema blage veze od kade i kako bi idel :ROFLMAO:
 
se raspravate za bezveze / bezpari.

fraking / freking / whatever, nema vo EU vo nasiot zivoten vek. i da dojde red da se utvrdi naogjalista i kapaciteti, imas milion dzabolebari (green peace bagra i ostali) da se izmolat pred da se pocne.

porealno e mkd da vleze vo eu, odkolku nekogas da ima serious size fracking u eu zemji. eu istoriski sekogas e uvoznik na energensi, a izvoznik na tehnologija.

hidrogen im e shemata sega, iako nikoj nema blage veze od kade i kako bi idel :ROFLMAO:
Од Канада според последната посета на Шолц таму :icon_lol:
 
se raspravate za bezveze / bezpari.

fraking / freking / whatever, nema vo EU vo nasiot zivoten vek. i da dojde red da se utvrdi naogjalista i kapaciteti, imas milion dzabolebari (green peace bagra i ostali) da se izmolat pred da se pocne.

porealno e mkd da vleze vo eu, odkolku nekogas da ima serious size fracking u eu zemji. eu istoriski sekogas e uvoznik na energensi, a izvoznik na tehnologija.

hidrogen im e shemata sega, iako nikoj nema blage veze od kade i kako bi idel :ROFLMAO:

kina ili eventualno korea posto ruski nekat :pos:

dosuse ke mora kineski od korea moze samo tehnologija da kupat posto nemaat svoja
 
Незнам дали беше на оваа тема или друга кога пишав дека за Северна ќе треба уште еден блок на РЕК Битола за да се напојуваат електричните возила, па ај една весела математика за ЕУ, податоците се од Гугл, може и да се многу точни ама отприлика не е лошо да имаме престава.

Во ЕУ имало некај 300 милиони коли и 20-30 милиони комерцијални (камиони комбиња и сл),
просечно за Германија на пример било над 14 илјади километри годишно, 38,5 километри дневно, на 100км електричните коли трошеле 15 кВ, математиката вика една кола троши 5,775 кВ дневно или 2,107 мВ годишно по 300 милиони коли 632,1 тВ (знаете дека е тера ват/час да не пишувам толку).

Интересно нешто излезе на Гугл ке го цитирам
How much electricity does EU produce?
Total net electricity generation in the EU was 2 664 Terawatt hours (TWh) in 2020 — a reduction of 4 % compared with the year before (see Figure 1). The level of net electricity generation in the EU in 2020 was 6.3 % lower than its relative peak in 2008, when total output stood at 2 844 TWh.
Имаат намалување на производството за 12 години за 180 тВ, а за 20 години ќе треба да го зголемат за 25%, тоа е на пример производството на цела Франција или некој 50-60 нуклеарни централи.

Да не заборавиме дека камионите и комбињата не можат да бидат електрични, освен ако не планираат во камион од милон евра да носат гајба пиво, а и земјоделската механизација нема шанси да биде електрична, освен ако тракторот со 10 плуга не влече и 10 прикулици со батерии, а комбањот што сега г'та по тон нафта дневно не го приклучат директно на далекувод.
 
Хидрогенот дефинитивно е решение и за колите и општо, само треба да се инвестира во тие технологии. Што моментално е недоволно.
 
Незнам дали беше на оваа тема или друга кога пишав дека за Северна ќе треба уште еден блок на РЕК Битола за да се напојуваат електричните возила, па ај една весела математика за ЕУ, податоците се од Гугл, може и да се многу точни ама отприлика не е лошо да имаме престава.

Во ЕУ имало некај 300 милиони коли и 20-30 милиони комерцијални (камиони комбиња и сл),
просечно за Германија на пример било над 14 илјади километри годишно, 38,5 километри дневно, на 100км електричните коли трошеле 15 кВ, математиката вика една кола троши 5,775 кВ дневно или 2,107 мВ годишно по 300 милиони коли 632,1 тВ (знаете дека е тера ват/час да не пишувам толку).

Интересно нешто излезе на Гугл ке го цитирам

Имаат намалување на производството за 12 години за 180 тВ, а за 20 години ќе треба да го зголемат за 25%, тоа е на пример производството на цела Франција или некој 50-60 нуклеарни централи.

Да не заборавиме дека камионите и комбињата не можат да бидат електрични, освен ако не планираат во камион од милон евра да носат гајба пиво, а и земјоделската механизација нема шанси да биде електрична, освен ако тракторот со 10 плуга не влече и 10 прикулици со батерии, а комбањот што сега г'та по тон нафта дневно не го приклучат директно на далекувод.
abe arno se trgnav od temava, so vaka me terate pak tuka :D

dali na nekoj mu se svigja ili ne, elektricen transport e idninata. dali za 10, 20 ili 50 godini, toa e idninata. vo site proekcii na site seriozni konsultantski firmi (mckinsey, bcg) sekade e postaveno kako idnina na transportot.

vo EU ne e tolku problem deka nema generaciski kapacitet, povekje sega e deka obnovlivite ne se "dovolno integrirani". primer imas 100 GW kapacitet na veter, moze da ima proizvodstvo od 0 do 100 GWh vo 1h od denot.

ima dosta inicijativi sopstvenicite na elektricni (ajde da zememe Tesla i Powerwall kako najpoznato), da bidat "prosumers" vo idnina - i proizveduvaci i konzumiraci, da pomagaat vo balansiranje na mrezata, da koristat koga ima vishok, i da davaat koga e manjak.

bujrum, dojdi kaj mene na rabota nekogas, "electrification" mu e kako pm na balkanot :D
bas intenzivno se raboti na elektrifikacija na transport, gradezni masini, i vo nekoj del agrar vo Svedska.
se pravat giga-fabriki za baterii, i sorabotuvaat Volvo i Northvolt (za baterii) treba ogromna fabrika da pravat vo Geteborg.

Volvo ima elektricni kamioni (imam gledano povrzano so zhici, ne znam dali ima so baterii). na pocetok se, ama gi ima.
se raboti i na elektricni gradezni masini (ili barem nekoi hibridi), za ova znam 100% baraa studenti kaj nas.
otvore Volvo glavna strana, ili na Linkedin, kje vidis na sto se rabotat.

ima primena i na fotovoltaici vo agrarot (neznam za koj del tocno, ne mi e od interes)

Realno, ako gledas i Germanija, ima milion tehnicki izvedbi na razlicni energetski sistemi za site primeni (proizvodstvo na struja, greenje, transport, industriski itn). Ima eden ton proekti za kombiniranje na razlicnite sistemi kon podobro iskoristuvanje na energijata. Posto sekogas se uvezuvaci so minimalno sopstveno proizvodstvo, sekogas imalo potreba za efikasnost vo EU industrii i se rabotelo na toa.
 
Последно уредено:
dali na nekoj mu se svigja ili, elektricen transport e idninata. dali za 10, 20 ili 50 godini, toa e idninata. vo site proekcii na site seriozni konsultantski firmi (mckinsey, bcg) sekade e postaveno kako idnina na transportot.

Финтата е што на сила се наметнува електричниот транспорт, а не дека тоа е иднината, а уште полошо ќе е од еколошки аспект, но народ на што се не поверувал, не па на ова.
 
Финтата е што на сила се наметнува електричниот транспорт, а не дека тоа е иднината, а уште полошо ќе е од еколошки аспект, но народ на што се не поверувал, не па на ова.
da, generalno zemji koi se uvezuvaci na oil n gas (germanija, francija, svedska, korea, japan, kina) imaat interesi vo zgolemen elektricen transport, da namalat zavisnost od uvoz, i da zarabotat od prodazba na tehnologija i vozila.

sekoja energetska tehnologija - jaglen, drva, otpad, hidro, nuklearna, oil n gas i fraking tuka, solar i veternici, imaat odreden negativen efekt kon okolinata, nekoi povekje nekoi pomalku, nekoi lokalno nekoi oddaleceno
 
abe arno se trgnav od temava, so vaka me terate pak tuka :D

dali na nekoj mu se svigja ili ne, elektricen transport e idninata. dali za 10, 20 ili 50 godini, toa e idninata. vo site proekcii na site seriozni konsultantski firmi (mckinsey, bcg) sekade e postaveno kako idnina na transportot.

vo EU ne e tolku problem deka nema generaciski kapacitet, povekje sega e deka obnovlivite ne se "dovolno integrirani". primer imas 100 GW kapacitet na veter, moze da ima proizvodstvo od 0 do 100 GWh vo 1h od denot.

ima dosta inicijativi sopstvenicite na elektricni (ajde da zememe Tesla i Powerwall kako najpoznato), da bidat "prosumers" vo idnina - i proizveduvaci i konzumiraci, da pomagaat vo balansiranje na mrezata, da koristat koga ima vishok, i da davaat koga e manjak.

bujrum, dojdi kaj mene na rabota nekogas, "electrification" mu e kako pm na balkanot :D
bas intenzivno se raboti na elektrifikacija na transport, gradezni masini, i vo nekoj del agrar vo Svedska.
se pravat giga-fabriki za baterii, i sorabotuvaat Volvo i Northvolt (za baterii) treba ogromna fabrika da pravat vo Geteborg.

Volvo ima elektricni kamioni (imam gledano povrzano so zhici, ne znam dali ima so baterii). na pocetok se, ama gi ima.
se raboti i na elektricni gradezni masini (ili barem nekoi hibridi), za ova znam 100% baraa studenti kaj nas.
otvore Volvo glavna strana, ili na Linkedin, kje vidis na sto se rabotat.

ima primena i na fotovoltaici vo agrarot (neznam za koj del tocno, ne mi e od interes)

Realno, ako gledas i Germanija, ima milion tehnicki izvedbi na razlicni energetski sistemi za site primeni (proizvodstvo na struja, greenje, transport, industriski itn). Ima eden ton proekti za kombiniranje na razlicnite sistemi kon podobro iskoristuvanje na energijata. Posto sekogas se uvezuvaci so minimalno sopstveno proizvodstvo, sekogas imalo potreba za efikasnost vo EU industrii i se rabotelo na toa.
Никој не вика дека нема моментално било какви електрични машини, работата е што моментално се прескапи, си видел Волво имал камион што одел како воз, од каде пари за таа инфраструктура, на Тесла камионот нема никакви детали освен дека можел да вози 500км, не знаеме колкав товар носи, имаше проценки дека до 6 тона максимум ,
друга работа е да не треба да возиме коли само кога има ветер, кога ќе нема да одмараме, треба да се направат 100 тина нуклеарни реактори за да имаме стабилно снабдување на сите можни електрични возила/машини.

Не велам дека за 50 или 100 години нема да ја биде, туку работата е што во моментов на сила се гура нешто што и реално нема да функционира, нека дојде 2035 ќе видеш дека ќе има одложување (освен ако не се случи нешто големо),
незнам дали си слушнал за во америка (не се секавам сега на градот) каде јавниот транспорт го направиле со електрични автобуси, ама ни одблиску не било како што било напишано на хартија.

Значи се на се ова е многу скап процес кој ќе биде само во Европа, во Америка се бизнисмени, во Африка немаат јадење, струја па ич, патишта со кал до колена, одма сите ќе си купат електрични коли да ја спасат планетата.

И едно видео за тролање на зелената агенда, зелено е само зборот зелено.
https://off.net.mk/video/razno/koga-zelenata-tehnologija-kje-stivne
 
електрфикацијата е невозможна, иако ја тераат како агенда, у пракса тоа све е гола вода. Тие возила не може да ги користиш за комерцијални ствари, поготово не за транспорт на тешка роба. Сеа амазон и слични се филмаат носат некакви пакетчиња, али далеку е тоа од пракса. Не можеш ти да вртиш 24/7 флота од камиони со електрични батерии. Батериите се трошат многу брзо кога возилото надминува фабричка спецификација. Што потежок товар тоа дометот се намалува и тоа драстично.

Друга работа е што ресурсите на копање на тие метали е ограничена. И едноставно на долг рок е многу полоша него терање дизел машини. Затоа хидрогенот е некаква опција, но многу малце се вложува во тоа, пошто целата фама е околу електрификација. Ќе треба време да се свестат и да излезат од филмовите инвеститорите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom