игорче гори црвена нафта го буши озонот и qyr го боли. Али кај и да е Шваб ќе им дојде до ред.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Прво, не тоа што го линкаш не се научни студии. Јас ти посочив научни студии.Totalno si bez znaenje. Vo Germanija od 1960tite navaka imase 300 fracking proekti, znaci aktivno i uspesno i bez steti se pravese. Problem bese koga vo Amerika so Wild West maniri pocnaa da go pravat, bez red i nebezbedno. Od togas navaka se demonizira. Cenata moza da variira, vo prosek e povisoka nego crpenje drugi energensi ama sve zavisi od cenata na energensot na slobodniot pazar. Taga da momentalno sekako deka se isplakja.
So sekoj post dokazuvas deka vrska nemas od temata. Podobro sedi si na strana. Ednas i sam ovde si prizna deka nemas mnogu poznavanja mislam koga pisuvase okolu pritisokot za transfer na gas i kako polnite skladista bile za dzabe.
Inace ja ti pustiv link od Germanskata akedemija na tehnickite nauki. Ako ne za drugo, Germanskite indzeneri imaat kredibilitet i renome. https://www.acatech.de/publikation/...n-der-diskussion/download-pdf?lang=en_excerpt
![]()
FRACKING | Pronunciation in English
FRACKING pronunciation. How to say FRACKING. Listen to the audio pronunciation in English. Learn more.dictionary.cambridge.org
Povekje e e nego a. Slabo sprechen angliski.
Абе ти глув ли си или да?
Фракинг, факинг мада фака, фракинг!
Еве, ќе ти дадам пример со збор што повеќе иде на "е", иако некои области во Англиjа го изговараат на "а".
Fraction.
![]()
FRACTION | Pronunciation in English
FRACTION pronunciation. How to say FRACTION. Listen to the audio pronunciation in English. Learn more.dictionary.cambridge.org
Инаку Катар соопшти дека не од 2025 туку од дури 2026 ќе почнеле со достава на гас.Моjот став околу темата е дека ти немаш врска од "Енергетската криза во Европа".
Германците ќе добиле гас од арапите во 2025 година и тоа реално доста смешна количина, а ти го покажуваш како да ќе биде решението на кризата уште од утре. Земи таа куглата, растриj jа малку, да видиме што ќе ни донесе иднината, па после може и на Милан Тарот да конкурираш.
Од пред неколку дена се обjави дека Македониjа ќе донира ќебиња на украинците...приjави се во македонската амбасада во Немачка за ќебиња...ќе ти требаат.
More pisuvam Makedonski no na Latinica zatoa e freking. A original sekako e Fracking.Фраекинг би било најточно. Али секако не е фрекинг.
Не глуми експертизам жити све.
Фрекинг што го напиша е глагол.
Тезата за билиони и милиарди до кај ти е?
Автоматски споено мислење:
Попусто разговараш нешто со типцов.
Магаре во години
Рече појќе било на е него на а
Автоматски споено мислење:
Инаку Катар соопшти дека не од 2025 туку од дури 2026 ќе почнеле со достава на гас.
Ај ете не гледаш се спрема терен за фрекинг според Игорче![]()
More pisuvam Makedonski no na Latinica zatoa e freking. A original sekako e Fracking.
Од Канада според последната посета на Шолц тамуse raspravate za bezveze / bezpari.
fraking / freking / whatever, nema vo EU vo nasiot zivoten vek. i da dojde red da se utvrdi naogjalista i kapaciteti, imas milion dzabolebari (green peace bagra i ostali) da se izmolat pred da se pocne.
porealno e mkd da vleze vo eu, odkolku nekogas da ima serious size fracking u eu zemji. eu istoriski sekogas e uvoznik na energensi, a izvoznik na tehnologija.
hidrogen im e shemata sega, iako nikoj nema blage veze od kade i kako bi idel![]()
se raspravate za bezveze / bezpari.
fraking / freking / whatever, nema vo EU vo nasiot zivoten vek. i da dojde red da se utvrdi naogjalista i kapaciteti, imas milion dzabolebari (green peace bagra i ostali) da se izmolat pred da se pocne.
porealno e mkd da vleze vo eu, odkolku nekogas da ima serious size fracking u eu zemji. eu istoriski sekogas e uvoznik na energensi, a izvoznik na tehnologija.
hidrogen im e shemata sega, iako nikoj nema blage veze od kade i kako bi idel![]()
Имаат намалување на производството за 12 години за 180 тВ, а за 20 години ќе треба да го зголемат за 25%, тоа е на пример производството на цела Франција или некој 50-60 нуклеарни централи.How much electricity does EU produce?
Total net electricity generation in the EU was 2 664 Terawatt hours (TWh) in 2020 — a reduction of 4 % compared with the year before (see Figure 1). The level of net electricity generation in the EU in 2020 was 6.3 % lower than its relative peak in 2008, when total output stood at 2 844 TWh.
abe arno se trgnav od temava, so vaka me terate pak tukaНезнам дали беше на оваа тема или друга кога пишав дека за Северна ќе треба уште еден блок на РЕК Битола за да се напојуваат електричните возила, па ај една весела математика за ЕУ, податоците се од Гугл, може и да се многу точни ама отприлика не е лошо да имаме престава.
Во ЕУ имало некај 300 милиони коли и 20-30 милиони комерцијални (камиони комбиња и сл),
просечно за Германија на пример било над 14 илјади километри годишно, 38,5 километри дневно, на 100км електричните коли трошеле 15 кВ, математиката вика една кола троши 5,775 кВ дневно или 2,107 мВ годишно по 300 милиони коли 632,1 тВ (знаете дека е тера ват/час да не пишувам толку).
Интересно нешто излезе на Гугл ке го цитирам
Имаат намалување на производството за 12 години за 180 тВ, а за 20 години ќе треба да го зголемат за 25%, тоа е на пример производството на цела Франција или некој 50-60 нуклеарни централи.
Да не заборавиме дека камионите и комбињата не можат да бидат електрични, освен ако не планираат во камион од милон евра да носат гајба пиво, а и земјоделската механизација нема шанси да биде електрична, освен ако тракторот со 10 плуга не влече и 10 прикулици со батерии, а комбањот што сега г'та по тон нафта дневно не го приклучат директно на далекувод.
dali na nekoj mu se svigja ili, elektricen transport e idninata. dali za 10, 20 ili 50 godini, toa e idninata. vo site proekcii na site seriozni konsultantski firmi (mckinsey, bcg) sekade e postaveno kako idnina na transportot.
da, generalno zemji koi se uvezuvaci na oil n gas (germanija, francija, svedska, korea, japan, kina) imaat interesi vo zgolemen elektricen transport, da namalat zavisnost od uvoz, i da zarabotat od prodazba na tehnologija i vozila.Финтата е што на сила се наметнува електричниот транспорт, а не дека тоа е иднината, а уште полошо ќе е од еколошки аспект, но народ на што се не поверувал, не па на ова.
Никој не вика дека нема моментално било какви електрични машини, работата е што моментално се прескапи, си видел Волво имал камион што одел како воз, од каде пари за таа инфраструктура, на Тесла камионот нема никакви детали освен дека можел да вози 500км, не знаеме колкав товар носи, имаше проценки дека до 6 тона максимум ,abe arno se trgnav od temava, so vaka me terate pak tuka
dali na nekoj mu se svigja ili ne, elektricen transport e idninata. dali za 10, 20 ili 50 godini, toa e idninata. vo site proekcii na site seriozni konsultantski firmi (mckinsey, bcg) sekade e postaveno kako idnina na transportot.
vo EU ne e tolku problem deka nema generaciski kapacitet, povekje sega e deka obnovlivite ne se "dovolno integrirani". primer imas 100 GW kapacitet na veter, moze da ima proizvodstvo od 0 do 100 GWh vo 1h od denot.
ima dosta inicijativi sopstvenicite na elektricni (ajde da zememe Tesla i Powerwall kako najpoznato), da bidat "prosumers" vo idnina - i proizveduvaci i konzumiraci, da pomagaat vo balansiranje na mrezata, da koristat koga ima vishok, i da davaat koga e manjak.
bujrum, dojdi kaj mene na rabota nekogas, "electrification" mu e kako pm na balkanot
bas intenzivno se raboti na elektrifikacija na transport, gradezni masini, i vo nekoj del agrar vo Svedska.
se pravat giga-fabriki za baterii, i sorabotuvaat Volvo i Northvolt (za baterii) treba ogromna fabrika da pravat vo Geteborg.
Volvo ima elektricni kamioni (imam gledano povrzano so zhici, ne znam dali ima so baterii). na pocetok se, ama gi ima.
se raboti i na elektricni gradezni masini (ili barem nekoi hibridi), za ova znam 100% baraa studenti kaj nas.
otvore Volvo glavna strana, ili na Linkedin, kje vidis na sto se rabotat.
ima primena i na fotovoltaici vo agrarot (neznam za koj del tocno, ne mi e od interes)
Realno, ako gledas i Germanija, ima milion tehnicki izvedbi na razlicni energetski sistemi za site primeni (proizvodstvo na struja, greenje, transport, industriski itn). Ima eden ton proekti za kombiniranje na razlicnite sistemi kon podobro iskoristuvanje na energijata. Posto sekogas se uvezuvaci so minimalno sopstveno proizvodstvo, sekogas imalo potreba za efikasnost vo EU industrii i se rabotelo na toa.