62-годишна жена од Скопје загина откако ја удрил автомобил во населбата Маџари, додека друга жена е тешко повредена во сличен инцидент во Козле, соопшти МВР. Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber „На 14.10.2022 во 18.15 часот во СВР Скопје било пријавено дека на ул.„Благоја Стефковски”...
Добро бе кој им е менталниов проблем на овие од Батинци,повеќе луѓе убија со возење него сите други во земјава.Да не даваат награда таму за кој повеќе ќе убие,гарант на светско ниво се бетер од Афрички земји.
Секој ебан пат коа ќе видам наслов со загинат пешак ме асоцира на Батинци и некој ретардос бошњак шо убил некој невин човек и секој пат е од ебано козоебачко Батинци
На племево треба да им се забрани точак да видат не па автомобил или нешто друго, прочитајте погоре само и во изминативе страници ..ова не е војна на патиштата ова е војна на ретардирани бошњаци од Батинци шо убиваат луѓе по улиците.
62-годишна жена од Скопје загина откако ја удрил автомобил во населбата Маџари, додека друга жена е тешко повредена во сличен инцидент во Козле, соопшти МВР. Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber „На 14.10.2022 во 18.15 часот во СВР Скопје било пријавено дека на ул.„Благоја Стефковски”...
Добро бе кој им е менталниов проблем на овие од Батинци,повеќе луѓе убија со возење него сите други во земјава.Да не даваат награда таму за кој повеќе ќе убие,гарант на светско ниво се бетер од Афрички земји.
Секој ебан пат коа ќе видам наслов со загинат пешак ме асоцира на Батинци и некој ретардос бошњак шо убил некој невин човек и секој пат е од ебано козоебачко Батинци
На племево треба да им се забрани точак да видат не па автомобил или нешто друго, прочитајте погоре само и во изминативе страници ..ова не е војна на патиштата ова е војна на ретардирани бошњаци од Батинци шо убиваат луѓе по улиците.
Таму е крем де ла крем, микс од шипци, торбеши и Бошњаци.
Мал дел работат граѓевина (и местат тендери на големо), остатокот: кради дрва, продава дрога, оружје.
Таму е крем де ла крем, микс од шипци, торбеши и Бошњаци.
Мал дел работат граѓевина (и местат тендери на големо), остатокот: кради дрва, продава дрога, оружје.
62-годишна жена од Скопје загина откако ја удрил автомобил во населбата Маџари, додека друга жена е тешко повредена во сличен инцидент во Козле, соопшти МВР. Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber „На 14.10.2022 во 18.15 часот во СВР Скопје било пријавено дека на ул.„Благоја Стефковски”...
Добро бе кој им е менталниов проблем на овие од Батинци,повеќе луѓе убија со возење него сите други во земјава.Да не даваат награда таму за кој повеќе ќе убие,гарант на светско ниво се бетер од Афрички земји.
Секој ебан пат коа ќе видам наслов со загинат пешак ме асоцира на Батинци и некој ретардос бошњак шо убил некој невин човек и секој пат е од ебано козоебачко Батинци
На племево треба да им се забрани точак да видат не па автомобил или нешто друго, прочитајте погоре само и во изминативе страници ..ова не е војна на патиштата ова е војна на ретардирани бошњаци од Батинци шо убиваат луѓе по улиците.
Не е толку до Батинци колку што е од тоа вчера слегол од запрежна кола денес седнал да вози зад волан.
Еве во Прилеп живеам ако прошеташ по руралните места, истиот случај, пола колите не се регистрирани, ги возат малолетници и деца без возачка, писмено неписмено, шуто рогато, пијано трезно седнало да вози...
Не е толку до Батинци колку што е од тоа вчера слегол од запрежна кола денес седнал да вози зад волан.
Еве во Прилеп живеам ако прошеташ по руралните места, истиот случај, пола колите не се регистрирани, ги возат малолетници и деца без возачка, писмено неписмено, шуто рогато, пијано трезно седнало да вози...
Малите рурални места проблем е пијани возачи и тоа посебно на трактори, истите не возат накај град. Во одредени рурални места има и полиција на патови, на патот за факинг Луке и Подржикоњ возејќи точак сум ги сретнал како стопираат и казнуваат луѓе што се враќаат од пазар од градот. Другар на посета кај баба му го казнија за неносење каиш. 10км од градот стопрен, патот води само до неколку села што се на се дали имаат 500 жители. Стави сообраќајци во Батинци и прави контрола и ќе се намали.
Има полициска контрола на секој 10км деновиве. Дури и ја завлегов во невоља.
Знаете што? Некако се ќори на сите гомнарии на велосипедистиве. Како за нив норми и регулативи во сообраќајот не важат.
И како пешак и како моторист мора да ги избегавам кога летаат. А летаат сегде.
Да, да, велосипедистите се криви. Не се криви тие што паркираат коли на секој тротоар, па не можеш да возиш ни по тротоар, ни по велосипедска. Криви се затоа што нема никаква мрежа од велосипедски патеки во градов, што сред велосипедска патека имаш огромни контејнери што можеш да ги заобиколиш само ако се симнеш на улица или да влезеш во пешачкиот дел, што сред велосипедска патека имаш автобуски на кои стојат 100 луѓе и не се поместуваат кога те гледаат дека идеш, што на сред велосипедска патека луѓето си пешачат затоа што тротоарите се нефункционални од паркирани возила, старци буткаат колички за пазарење, родители буткаат колички со бебиња и секако моторџии ги користат за да избегнат семафори.
Да, да, велосипедистите се криви. Не се криви тие што паркираат коли на секој тротоар, па не можеш да возиш ни по тротоар, ни по велосипедска. Криви се затоа што нема никаква мрежа од велосипедски патеки во градов, што сред велосипедска патека имаш огромни контејнери што можеш да ги заобиколиш само ако се симнеш на улица или да влезеш во пешачкиот дел, што сред велосипедска патека имаш автобуски на кои стојат 100 луѓе и не се поместуваат кога те гледаат дека идеш, што на сред велосипедска патека луѓето си пешачат затоа што тротоарите се нефункционални од паркирани возила, старци буткаат колички за пазарење, родители буткаат колички со бебиња и секако моторџии ги користат за да избегнат семафори.
друже, да бидеме реални, нон стоп на коловоз возите без разлика што има велосипедски патеки. Човек мора како деца свои да ве пази кога е у кола да не ве собере. Вие тие ствари не ги разбирате пошто најверојатно не возите кола. Али човек треба да има шеснаес очи отворени да не сјебе некоја будалетинка со точак. Најјако ми е кога се двајца, па возат еден до друг и си чатуваат и изиграваат дека се кола, иако возат со 10 на саат а колите се движат со 40-50 по улицата.
Јас често возам на коловоз зошто морам. Главните Булеварите се средени ама обичните улици се катастрофа за велосипедисти. Не ми се проблем ни луѓето на тротоарите, проблем ми е висината на рабовите на тротоарите. Кренети до небо и мора на секое спуштање и качување да го кршам точакот. И тоа имам 29ка со солидни амортизери и пак се осеќа убаво. Оние со послаби гуми страдаат, да роуд бајк нашите тротоари се смрт.
Пример секојдневно поминувам кај Мајчин дом. Направиле патека а рабовите се високи и што ќе ми е мене патеката кога ја треба да лупам на секој 50метри.
Јас често возам на коловоз зошто морам. Главните Булеварите се средени ама обичните улици се катастрофа за велосипедисти. Не ми се проблем ни луѓето на тротоарите, проблем ми е висината на рабовите на тротоарите. Кренети до небо и мора на секое спуштање и качување да го кршам точакот. И тоа имам 29ка со солидни амортизери и пак се осеќа убаво. Оние со послаби гуми страдаат, да роуд бајк нашите тротоари се смрт.
Пример секојдневно поминувам кај Мајчин дом. Направиле патека а рабовите се високи и што ќе ми е мене патеката кога ја треба да лупам на секој 50метри.
И патиштата се полни со дупки и шахти, па страдаат бандажи, предници и гуми, па не гледам некој да вози по тротоари само за да не ја крши колата...
Малку мутава логика.
И патиштата се полни со дупки и шахти, па страдаат бандажи, предници и гуми, па не гледам некој да вози по тротоари само за да не ја крши колата...
Малку мутава логика.
Кон Аеродром нацртале велосипедски патеки, а нема такво спуштено за да се качиш на патеката кога од коловоз преминува на тротоар. Ивичњаците кренати до небо. Ајде спуштањето ќе го истрпиш со јајца правење кајгана, ама за качување мора да се симнеш и рачно да го кренеш точакот, освен ако не очекуваат дека можеме ко со скејт да глумиме Tony Hawk
друже, да бидеме реални, нон стоп на коловоз возите без разлика што има велосипедски патеки. Човек мора како деца свои да ве пази кога е у кола да не ве собере. Вие тие ствари не ги разбирате пошто најверојатно не возите кола. Али човек треба да има шеснаес очи отворени да не сјебе некоја будалетинка со точак. Најјако ми е кога се двајца, па возат еден до друг и си чатуваат и изиграваат дека се кола, иако возат со 10 на саат а колите се движат со 40-50 по улицата.
Ретки се тие што возат на коловоз. Секојдневно сум на точак и освен каде што нема велосипедска патека или слободен поширок тротоар, никогаш не возам сред улица. И кога возам, сум прилепен за тротоар. Тоа што возачите се нервозни од хаосот во сообраќајот и не можат да почекаат неколку секунди за да им се отвори можност за претекнување (заобиколување со мал влез во спротивна лента) на велосипедистот, не е проблем на точкарите, едноставно такви можности нуди градот.
Да, има и такви какви што ги наброи ама генералната слика е дека тие се поединци (и воглавно постари луѓе, бар од тоа што сум видел) и велосипедистите имаат мнооооогу поголем проблем да се снаоѓаат низ градов, отколку што пречат во нормално одвивање на сообраќај.
Земи точакот еден ден, ќе возиме заедно, практично СЕКАДЕ каде што имаш велосипедска патека на коловоз, имаш и паркирани коли меѓу столбовите. Едноставно немаш слободен тек, мора некогаш да влезеш на коловоз, а некаде поради високите тротоари, не можеш да се вратиш назад до некој следен спуштен дел.
Единствено послободен е текот по велосипедската на Партизанска, ама како што набројав таму имаш автобуски станици сред патека и контејнери на секои 5 метри.
Целата инфраструктура е лоша, посебен културен шок после враќањето од Холандија ми беше баш ова колку е све нелогично кај нас. Ама од друга страна има и голем број необразовани велосипедисти, еве у Куманово заградија булевар од крај до крај само за да се ослободи велосипедската патека и 70% возат на булевар оној пат се расправав и ми вика ПА ВОЗАМ ПО КРАЈ ШТО САКАШ.
И патиштата се полни со дупки и шахти, па страдаат бандажи, предници и гуми, па не гледам некој да вози по тротоари само за да не ја крши колата...
Малку мутава логика.
Да, да, велосипедистите се криви. Не се криви тие што паркираат коли на секој тротоар, па не можеш да возиш ни по тротоар, ни по велосипедска. Криви се затоа што нема никаква мрежа од велосипедски патеки во градов, што сред велосипедска патека имаш огромни контејнери што можеш да ги заобиколиш само ако се симнеш на улица или да влезеш во пешачкиот дел, што сред велосипедска патека имаш автобуски на кои стојат 100 луѓе и не се поместуваат кога те гледаат дека идеш, што на сред велосипедска патека луѓето си пешачат затоа што тротоарите се нефункционални од паркирани возила, старци буткаат колички за пазарење, родители буткаат колички со бебиња и секако моторџии ги користат за да избегнат семафори.
Не дека не си во право, но мислам дека сликана повеќе му се однесува за оние бициклистине на скапи точаци што мислат дека цел град е нивни и СЕКОГАШ возат по коловозна лента иако имаат обезбедена велосипедска патека за нив.
Скорешен пример, на маратонот, бул. Трета Македонска Бригада беше блокирана за автомобили затоа што се трчаше по неа, и како што си пешачам слушам група точаци, ме престигнуваат и еден од нив гордо вика "ееејјјј брат, цела улица слободна за нас, еј!". ШУ-ПА-ЦИ!!!
И уште еден апсурден пример, на семафорите пред Веро-Центар стои велосипедист за да врти лево кон центар по бул. Кочо Рацин, и како што врти си влегува во коловозна лента да вози иако велосипедската му е одделена со столпчиња на 1 метар од него. И не се трга.... ШУ-ПА-ЦИ!!!
Првин тротоаров е тесен за велосипедисти, на пешаци треба да им свириш цело време, со други велосипедисти тешко разминување освен ако не се симнеш.
И ај што е тесен тротоарот, имаш контињери на секој 100-150 метра, па симнување константно, на тротоар што е висок 10cm.
И бонус имаш паркирано џукела, кој смета и на мене и на возачите на булеварот. За да го поминам треба на пола булевар да искочам. За ваквите треба само им ги кршиш ретровизорите дур поминуваш, следен пат ќе размислат.
И ова не е до продавница за цигари на минута. Ова е кај американ колеџ, слободно паркирај се вака и иди на предавања.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.