Не мислевме под безбедносното возило. Зборевме дека имаа шанса да сменат гуми под виртуелното безбедносно возило претходно, некаде на пола трка беше тоа. Макс смени гуми, можеше истото да го направи и Хамилтон али од Мерцедес решија да остане и да ја заврши трката со тие стари тврди гуми.
Ако влезеше одма послем Макс немаше да изгуби, го викнаа од бокс он кажа негатив за послем два круга да ги прашува дали да влезе е тука веќе курац губеше позиција
^ ОК малу едукација пошто F1 на Спортклуб не се гледа. Коментаторите ќори вие ќори, ќори и ќе останите.
Хамилтон и во двата случаеви Било да е VSC било да е SC значи и со Џованаци и со Латифи и во обата случаеви не можеше да влезе да промени гуми.
Зошто?
Затоа што при првиот VIRTUAL SAFETY CAR
Разликата помеѓу Хамилтон и Ферштапен е 7.8 секунди.
Разликата помеѓу Ферштапен и Перез е 30 секунди.
Влез промена на Гуми и излез од Пит Стоп е просек 20-25 секунди.
Кој имаше можност за да промени гуми? Макс!
Ако Хамилтон влезеше ќе го пречекореше времето и мораше да го отстапи првото место. Независно дали некој влегол пред или после.
Се смета времето измеѓу два болида пред да се случи инцидентот и времето поминато во Пит Стоп - Проста математика.
За Макс Пит Стопот траеше 21.871 што е испод 30
При вториот случај Actual Safety Car - Исти курац Макс може да влезе - Хамилтон не може.

Макс е 26 секунди испред Перез - Што значи Free Pit Stop.
Хамилтон од друга страна? 12 секунди. пред Макс
Или во превод - Го папал немиен.