А1 си воведе рандом трошок за плаќање на фактура во салон

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.561
Поени од реакции
24.917
Жити све, која дополнителна услуга? Па тоа вчера завчера не беше дополнитено, или бесплатно се викаше? :confused: Не разбирам како може да биде некој океј со ова, според тебе во иднина може да додадат друг трошок пример ако се јавиш на кол центар да ти наплатат, или пак идеш у салон и на наредна сметка ти ставаат „Дишење на чист воздух во салон“. Апсурд е ... (n)


Не ги исклучувам - ниту оправдувам и банките, дуплираат/триплираат профити.
Нема кој да се побуне, сите си прифаќаат се што ќе им биде наметнато и само викаат „тоа е“, монопол (едни од други и банки и оператори гледаат и се тркаат) ...

epa dojdi vcera... denes nekoj investiral i smenil nacin na naplata za da bide konkurenten i da ne nakacuva ceni ili da e profitabilen. ti dal opcija da plakas bez provizija ti ako nekes da ja koristis taa i insitiras na starata koja nego go kosta togas plati si...

ps. zvoni im ma wizz ili nekoj drugi budget kompanii pa vidi si ja smetkata, naplakaat ko hotline da se.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Жити све, која дополнителна услуга? Па тоа вчера завчера не беше дополнитено, или бесплатно се викаше? :confused: Не разбирам како може да биде некој океј со ова, според тебе во иднина може да додадат друг трошок пример ако се јавиш на кол центар да ти наплатат, или пак идеш у салон и на наредна сметка ти ставаат „Дишење на чист воздух во салон“. Апсурд е ... (n)


Не ги исклучувам - ниту оправдувам и банките, дуплираат/триплираат профити.
Нема кој да се побуне, сите си прифаќаат се што ќе им биде наметнато и само викаат „тоа е“, монопол (едни од други и банки и оператори гледаат и се тркаат) ...
Па за се е така, не е само за ова.
Дали некој се побуни за поскапувањето на акцизата кај горивата?
Дали некој се побуни за поскапувањето на струјата?
Дали некој се побуни за поскапување на буквално сите производи во маркетите?
Дали некој се побуни за поскапување на лаптопите/компјутерите/графичките? (Зошто јас да морам да платам 90 000 денари лаптоп кој пред година и пол кошташе 60 000 денари?)
Не сум сигурен дали смеат да ги дигнат цените и на сите услуги еднострано, но како е тргната инфлацијата, ако имаат право на таква работа очекувај да бидне и тоа.
Автоматски споено мислење:

epa dojdi vcera... denes nekoj investiral i smenil nacin na naplata za da bide konkurenten i da ne nakacuva ceni ili da e profitabilen. ti dal opcija da plakas bez provizija ti ako nekes da ja koristis taa i insitiras na starata koja nego go kosta togas plati si...

ps. zvoni im ma wizz ili nekoj drugi budget kompanii pa vidi si ja smetkata, naplakaat ko hotline da se.
wizz air мислам е 70 денари од минута, ќе изгубиш 20 додека да почнеш да зборуваш :D
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.034
Колку и да не се сложувате со некое мислање не мора да се навредувате.

Телеком оператори и слични големи фирми имаат тон правни консултанти пред издавање на било кој официјален документ и сметка. Дали со ситни букви, дали во договорот, тие се законски покриени со самото тоа што корисник е известен за трошокот. Дали тоа е коректно, хумано не ги интересира.
Со самото тоа што постои избор на плаќање со или без провизија, корисникот нема никаков основ да се жали.
Секоја голема фирма има тендеција да ги намалува оперативните трошоци: се промовираат онлине сметки и онлине плаќање. Ова е еден од начините да се стимулира таков начин на размислување.
 
Член од
6 септември 2007
Мислења
8.204
Поени од реакции
8.297
Абе, како можете да плачете за вакво нешто кога ова е најдобрата одлука што можат да ја воведат (сите) што имаат шалтерски систем? :) Никој не ви додава рандом трошок, туку луѓето свесно користат дополнителна услуга готовинско плаќање на шалтер, кое чини 15 денари.

Корисниците секако не се обврзани да ја користат оваа услуга (карактеристична за џаболебари, заглавени во минатиот век), туку може да си ги платат сметките електронски, на неколку начини, како и со користење на готовина (без провизија) со плаќање преку платомат во салоните.

И не, не е дека "не сте биле известени", туку толку се замарате да читате известувања. Буквално 2 месеци, на секоја сметка има известување за ова. Ама вас полесно ви е да утепате саат време чекајќи редици и разврзувајќи непотребни муабети во салон, отколку да го прочитате известувањето и да завршите работа за помалку од минута преку платомат или електронски.

Секое користење на ресурси си има цена, браво за одлуката која е донесена да ги смени навиките на подобро :)
6,7 i 8 не гледам таков известување од дополнителна наплата на шалтер, де направи скрин да се увериме , кажувам за А1

1633336320772.png
 
Z

zmej gorjanin

Гостин
Жити све, која дополнителна услуга? Па тоа вчера завчера не беше дополнитено, или бесплатно се викаше? :confused: Не разбирам како може да биде некој океј со ова, според тебе во иднина може да додадат друг трошок пример ако се јавиш на кол центар да ти наплатат, или пак идеш у салон и на наредна сметка ти ставаат „Дишење на чист воздух во салон“. Апсурд е ... (n)


Не ги исклучувам - ниту оправдувам и банките, дуплираат/триплираат профити.
Нема кој да се побуне, сите си прифаќаат се што ќе им биде наметнато и само викаат „тоа е“, монопол (едни од други и банки и оператори гледаат и се тркаат) ... Ако има регулатива за цени/трошоци, нема да прават профити до плафон.
Ако сакаат може и влез у салон да ти наплаќаат ко у клуб и ништо не можеш да напраиш. Договорот си го склучил за испорака на некоја услуга, користење интернет/тв/телефон и во никој дел од договорот не верувам дека во таа услуга спаѓа и некое лице да те услужува у салон пошто те мрзи да научиш да плаќаш онлајн. Дури и да не знаеш, имаш техничка поддршка по тел. и ќе те спроведат низ сите чекори на процесот.
 
Член од
6 септември 2007
Мислења
8.204
Поени од реакции
8.297
Ако сакаат може и влез у салон да ти наплаќаат ко у клуб и ништо не можеш да напраиш. Договорот си го склучил за испорака на некоја услуга, користење интернет/тв/телефон и во никој дел од договорот не верувам дека во таа услуга спаѓа и некое лице да те услужува у салон пошто те мрзи да научиш да плаќаш онлајн. Дури и да не знаеш, имаш техничка поддршка по тел. и ќе те спроведат низ сите чекори на процесот.
онлине можам да раскинам договор или морам у салон да чекам редици ???
баш да видам на 24 го раскинав договорот за интерне,т дали ке имам дополнителен трошок од 15ден
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.918
Поени од реакции
42.628
тоа е кога живееме во држава со монополи, додека надвор уживаат у придобивките на технологијата за ситни пари ние сепак имаме најскап интернет и телефонија
 
Член од
12 март 2009
Мислења
20.331
Поени од реакции
16.493
Потполно е во право @Igorcemk не може без писмена согласност на корисникот на услугата да му се воведе нова давачка и тоа од проста причина што така е по закон!

Моето размислување оди токму во таа насока. Но пред да се поднесе тужба за неосновано стекнување, треба да се провери основот (односно да "падне" основот за наплата на овие 15 денари кој не знам од каде го влечат, претпоставувам дека има некој позитивен пропис кој тоа им го дозволува).
Само за потсетувавање внесувам мој цитат од пред 9 години кога по иницијатива токму на група охридски адвокати беа масовно поднесувани тужби против ЕВН за наплата на "манипулативен трошок" кој го наплаќаа во своите фактури. Па за тој излет ЕВН плати неколку милиони евра на име судски и адвокатски трошоци, а износот на тнр "манипулативен трошок" (трошок за изготвување на месечната фактура!!!) беше само 6 денари по фактура. За жал оваа пракса со масовни тужби не се прелеа низ цела Македонија, па дури и многумина не ни беа запознаени со ваквата мала победа на обичниот граѓанин против моќната ЕВН.

Еве и линк за овој случај: https://mkd-news.com/frchat-tuzhbi-protv-evn-za-naplateniot-manipulativniot-troshok-od-6-denari/
се убаво кажуваш, ама вие во Охрид воведовте дузина нови намети, јал не јал, трошел не трошел, прво Нискоградба, па после и Проаква, со одлуки на општината, во други градови нема...
Е сега АКО е по Закон така предвидено, да може локална самоуправа да им одобрува манипулативни намети на локални комунални фирми а и да ги покачува ок, ама интересно колку знам само во Охрид ги има...
...Нешто слично имаше наводно и во Европа, негативни камати на штеден влог, ај што не ти дава туку ти зима, наводно борба против не трошење на пари, имаше таква криза пред 10 години...
Кај нас пак банките измислија дузина провизии, па и КМБ има голема провизија за секоја трансакција, ако ти е од шалтер...
Колку може да иде банкарскиот терор имаше пример пред 20-на години во Хрватска, наводно некој што имал незатворена штедна книшка од времето на ЕхЈу, банката му пресметала трошкови на затварање на книшката поголеми од влогот, па после КАМАТА на тие трошкови, па со години тоа растело, тој и не знаел, на крај му дошол извршител станот да му го зема :mad: ... не знам дали тоа и се спроведе или некој интервенира, ама го имаше во медиуми...
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.204
Пријател, објасни ми како сакаш банката да не ти наплати за услугата? Така ќе отидеш на шалтер, ќе активираш траен налог и готово, све тоа за без провизија? :ROFLMAO:
1.На шалтер не актовираш траен налог.
2.За траен налог кон ЕВН и фирми со кои (мојата) банка склучила таков договор немаш провизија.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
тоа е кога живееме во држава со монополи, додека надвор уживаат у придобивките на технологијата за ситни пари ние сепак имаме најскап интернет и телефонија
оф топик е муабетот, ама ме тригерира и морам да те цитирам :) како тоа имаме најскап интернет во мкд?

Словенија: https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki/ponudba/paketi#paketi-z-internetom/vsi-paketi-z-internetom (100/20 ти е 25 евра месечно само интернет, 40 евра со тв.)

Хрватска, 100/20мбпс + основен пакет за тв ти е 35 евра на 2 години договор, без договори над 40 евра.

Ирска, 100мбпс интернет ти почнува од 50 евра па нагоре, во комбо со ТВ имаш попуст ако си обврзан со година дена договор, ако не истеруваат пакетите и до 85 евра месечно.

Во Англија имаш нешто поефтини пакети бидејќи пазарот е кланица, има 50 нови оператори на оптика, Хипероптик (имаат канцеларии и во Србија и од таму му е пола кадар) нудат едни од најефтините пакети околу 15 фунти за 50мбпс (само интернет со договор на 24 месеци), инаку посериозните телекоми се над 40 фунти за интернет околу 100мбпс.

Грција до 100ка интернет ти е над 40 евра месечно, ако си приметил на одмор и мобилниот интернет и фиксниот им се катастрофа.

Албанија, 50тина мбпс ти оди по 25 евра само интернет со договори на 2 години.

Ние сме премал пазар и не ни има простор за повеќе оператори.
Да направат реален попис колку домови навистина се останати тука (без отселените) и каква е демографската состојба, ти гарантирам дека во следни 30 години нема никој ни да помисли да изгради нов оператор тука.
На хартија имаш 10 000 домаќинства во одреден град, оди прошетај на лице место, ќе сфатиш дека во пола куќи живеат по 1-2 старци кои освен аналоген ресивер од пазар не користат ништо друго.
Пола станови во Скопје се празни, и иако пример зградата има 60 станови само 30-40 се потенцијални корисници на услуга.
Кај мобилните иста приказна, имаш уште еден куп луѓе кои се на припејд и трошат по 200 денари месечно.
 
Член од
29 ноември 2014
Мислења
1.014
Поени од реакции
4.074
Чекај сега, за на шалтер се наплаќа 15 денари, а на тие апарати за самоплаќање ќе се наплаќа ли услугата? Ма да од нив и нема некоја голема корист пошто ретко кога работат/се исправни, барем за А1 зборувам.
 

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.211
Поени од реакции
34.456
Жити све, која дополнителна услуга? Па тоа вчера завчера не беше дополнитено, или бесплатно се викаше? :confused: Не разбирам како може да биде некој океј со ова, според тебе во иднина може да додадат друг трошок пример ако се јавиш на кол центар да ти наплатат, или пак идеш у салон и на наредна сметка ти ставаат „Дишење на чист воздух во салон“. Апсурд е ... (n)
Па и до вчера што си гледал одредени канали може да ги снемаш, ако направат промена во програмската шема. Слично е и со ова, прават промена во начинот на наплата - само што ти во никој случај не си оштетен ниту пак приморан да плаќаш на шалтер. Или, треба да запрат секаква иновација и подобрување на процеси само затоа што ти имаш повеќе време? Ако имаш, прилично едноставно е - плати си дополнително за тоа што те опслужува човек (а не машина), што трошиш време и одбиваш потенцијални нови корисници што чекаат ред да склучат договор, што претставуваш дополнителен ризик за вработениот во време на пандемија и тн.

Како што пишав, можеш пак да си платиш во готово преку платомат во салон. Само наместо да им досаѓаш на вработените со глупи муабети како овој погоре и да шириш негативна енергија и аеросоли во воздухот, ќе си завршиш работа и ќе излезеш одма од салон (што всушност е супер во време на пандемија, и за тебе и за сите останати во салонот).


6,7 i 8 не гледам таков известување од дополнителна наплата на шалтер, де направи скрин да се увериме , кажувам за А1

Прегледај го приврзокот 309042
Буквално на скриншотот што си го пратил ти пишува дека можеш да ги платиш сметките без надоместок, брзо и едноставно - онлајн (на два начина) и преку терминалите за самонаплата во продажните салони на А1. Ама, толку е :)
1633340021020.png
Автоматски споено мислење:

Чекај сега, за на шалтер се наплаќа 15 денари, а на тие апарати за самоплаќање ќе се наплаќа ли услугата? Ма да од нив и нема некоја голема корист пошто ретко кога работат/се исправни, барем за А1 зборувам.
На нив не се наплаќа услугата и секогаш работале кога сум плаќал.
Ако некогаш стварно не работат, тогаш веќе може да биде оправдано мрчењето.

Инаку, апсолутно нема никаква друга разлика помеѓу плаќање на шалтер и терминал за самонаплата, освен што на терминалот е далеку побрзо.
 
Член од
6 септември 2007
Мислења
8.204
Поени од реакции
8.297
Па и до вчера што си гледал одредени канали може да ги снемаш, ако направат промена во програмската шема. Слично е и со ова, прават промена во начинот на наплата - само што ти во никој случај не си оштетен ниту пак приморан да плаќаш на шалтер. Како што пишав, можеш пак да си платиш во готово преку платомат во салон. Само наместо да им досаѓаш на вработените со глупи муабети како овој погоре и да шириш негативна енергија и аеросоли во воздухот, ќе си завршиш работа и ќе излезеш одма од салон (што всушност е супер во време на пандемија, и за тебе и за сите останати во салонот).



Буквално на скриншотот што си го пратил ти пишува дека можеш да ги платиш сметките без надоместок, брзо и едноставно - онлајн (на два начина) и преку терминалите за самонаплата во продажните салони на А1. Ама, толку е :)
Прегледај го приврзокот 309043
Автоматски споено мислење:


На нив не се наплаќа услугата и секогаш работале кога сум плаќал.
Ако некогаш стварно не работат, тогаш веќе може да биде оправдано мрчењето.

Инаку, апсолутно нема никаква друга разлика помеѓу плаќање на шалтер и терминал за самонаплата, освен што на терминалот е далеку побрзо.
сеа проверив сметка од 11месец 2020 истото го пишува
 
Z

zmej gorjanin

Гостин
онлине можам да раскинам договор или морам у салон да чекам редици ???
баш да видам на 24 го раскинав договорот за интерне,т дали ке имам дополнителен трошок од 15ден
Не знам дали може, али не е научна фантастика и би требало да го направат да може.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom