- Член од
- 9 јануари 2006
- Мислења
- 5.655
- Поени од реакции
- 7.504
Bas...2,5 ka 36bona, 3,5ka od 43 osnovni modeliUbav se arno ama vidi cenive kako da ziveeme vo Viena ili Minhen ...
Bas...2,5 ka 36bona, 3,5ka od 43 osnovni modeliUbav se arno ama vidi cenive kako da ziveeme vo Viena ili Minhen ...
Какви топлински пумпи и за какво греење ми зборуваш за Скандинавија која верувам и не си ја видел,освен на гоогле мап,и на форумче што си прочитал од некоја будала оти во Скандинавија се грееле на топлински пумпиИма разлика во начинот на греење, соодветно и цената варира многу. Се зависи и од објектот и изолација. основно најекономично е да го грее воздухот директно: Клима уред, калорифер, подно греење/под услов добра изолација испод/, парно, термо печка... Лоши се инфра црвени или истите варијанта кварцови. Греат објект пред себе и ѕидот, после ѕидот го грее воздухот. Има и вариајанти, во смисол калиева печка инфлуенција е 50% внатре и го топли ваздухот, а останатите 50 % одат надвор во ѕид. Со формата , материјата, бојта можеш да го дизајнираш соодносот на трите типа : Кондукција, Конвекција и Инфлуенција
Можеш со некој физички закони да "мултиплицираш" енергија, не е сосема така но реално се грееш доста поевтино.
Тој принцип е топлинска пумпа, колку и да се лажеме, не само инвертори, што сакаш ставај внатре, ако стварно се грееш ќе си плаќаш. Има разлика од систем до систем, но колку и да ставаш интелигенција неможе да се подигне КПД-то до бескрај, си има горна граница и мислам дека веќе е достигната.
Имам предвид за клима уредите, на -5 степени надвор самиот радиатор е на -10 или -20, ако го пумпаш до +50С компресорот врши определена работа и троши определена снага. Како сакаш модулирај, тракатанци, грнци, инвертори, ако ја трошиш таа моќност ја плаќаш.
Разликата од клима до клима уредот е освен софтвер, некаква интелигентност, радијаторите, надворешен и внатрешен. Ако можеш на 40С радијатор внатре да стоплиш собта на 30 степена е пофино отколку да радијаторот е 60%, внатре и не е толку важно температурата останува во соба, главното е надвор, ако температурата надвор е -10, и ако на еден модел климауред радијаторот е на -20, на друг е на -15 кога грее, тој на -15 е поекономичен. Тоа главно зависи од Размерот на активната површина на радијаторот.
Ако има интерес ќе напишам малку теорија на стварно ефтино греење со топлинска пумпа за куќа со двор, ги користат скандинавија, добиваш меѓу 1:6 до 1:10 'Зголемување'
Ако сакаш да видиш што споредува ќе си го изгледаш целосно видеото.Ovoj e prezenter glumec sto mu napisale toa ke kaze, za mnogu ruski firmi go ima na yutjub.
Konkretno za ova video pravi reklama za vebstrana shoping sajt ili firma koja prodava Electric ama neprodava Heavy i normalno za Electric naviva. Na videovo ne se gleda kako prvo sto modeli sporeduva moze se 9 Heavi i 12Electric....cista reklama e.
Сеуште е поарно поголем изменувач, само што некогаш лажи окото.... тоа сакав да потенцирам со видеово.Abe dolgo i siroko e ova za objasnuvajne neli vikame pogolem izmenuvac, povejke freon, pogolema zafatnina na kompresor, podobro i pojako /sega vika batkata ovoj e pomal a ustvari idi pogolem ?? znaci sepak pogolemoto e podobro/pojako od pomaloto ...
sto e cakava eve tuka se ispotepavte za mitsu/tosiba sto pravi vaka mitsu... politika?cena?pazar? .....???
Кој му јави?MITSUBISHI HEAVY e podobar od Mitsubishi Electric
И двата се добри....Кој митсу се подобри овие хеви или оние кои беа претходно таму ?
А од што зависи кофициентот на надворешниот радијатор...Да бе, жими мајка.
Работата е друго, надворешната средина го грее фреонот.
Работам со мојот пример, во капилара фреонот се испарува и се лади да речеме -20С, после во радијаторот зема топлина од надвор, ако е надвор -5, теоретски повеќе од -5С неможе да се дигне, реално е да речеме -10С. Потрошената моќност на климата таа температура на влез да ја трансформира во поголема, тоа не е сосема точно, тука работиме со количество топлина во џули на влез и излез, зависи од проток, материја со топлински капацитет и температура, реално тоа е моќноста што ја троши компресорот, ако работиш од -20С на +60С троши повеќе спрема -10С на 50С, А на колку ќе работиш зависи од надворешната температура - коефициентот на надворешниот радијатор, од таму е таа разлика во класи на клима уреди, другото е маркетинг и далавера на производителот.
Edna skandinavska toplotna pumpa od CTC od 22KW zimava ke topli i vo SkopjeКакви топлински пумпи и за какво греење ми зборуваш за Скандинавија која верувам и не си ја видел,освен на гоогле мап,и на форумче што си прочитал од некоја будала оти во Скандинавија се грееле на топлински пумпи
А башка со коп од 6-10 на тоа ладно и неповолно подрачје
Од кај ги најде па сеа пластични цевки кога тие се најлоши спроводници на топлина..Т
На друго ниво збориме не се разбираме, убаво напишав топлинска пумпа во куќа со голем двор, немав предвид класичен клима уред.
Тоа се Шведски, Фински, Норвешки системи, идеална но многу ретка варијанта е да имаш река езеро, таму го поставиш секундарриот круг за размена на топлина, во секој случај водата е потопла од нула, а и брзо се врши размена на топлина. Треба водата да тече или е голема, во бунар неможе.
Реалната варијанта е копаш околу 100 метра ров , може цик цак но да има површина 100-200 квадрата, длабочина минимум метар и пол, таму температурата е стално 15С, пофино 2 метра, таму полагаш пластични цевки да држат -20С. Два Секундарни разменици 50-100 литра сад, може затворени или отворени , во него ги монтираш радиаторите од клима уредот, или правиш твој, пошто е течност може и да се спирали.
Едниот круг го пуниш со антифриз, тој иде во земјата, другиот за парно /највисоко КПД имаш при подно греење/ и две пумпи.
Не прашувајте за КПД, од тоа поекономично нема, дури и е поевтино од дрвата.
Тука е целата игра работиш со мала диференција , пример 5С-40С на компресорот може да стигнеш до 1:10 коефициент.
И мене ми е сонот едно такво нешто да си направам во новата куќа. Реално гледано, плаќаш ден два багер да откопа и закопа, цевките не се скапи, ти треба и шахта или подрумче, фрижидерот/климауредот/ сам го конструираш, но принципно тие уникати се скапи, од друга страна ти требаат две поцинковани буриња или бојлери, со капак и 4 цевки.
Не ми е работна дејност тоа, но во минатото сум имал контакт со таа област, сме работеле со Фринко, и други Индустриски Хладилници, до 200 киловата на група, сепак имам некаков спомен како се работат тие ствари, сега некој тука да ми продава муда за бубрези, не иде. Не барам конфликт, а сакав конструктивно да го поделам овој систем, пошто гледам се дебатира за најекономично греење, од ова моево поекономично нема.
Точно за пресметување ова по неписмените /машинци/, барем во мое време беше така, може да пресметаат, коку квадрата земја за колку моќност ти требаат за оптимална работа, каде е контактот земјата нема да е15С а ќе се лади, влече топлина од земјината кора, колку брзо иде тоа неможам да кажам. Мислам дека е околу квадрат двор, со квадрат внатре.
Мицубиши значи три листа односно три дијаманти. Затоа и логото им е такво.Како што прочитав некаде тоа "Мицубиши" во името на компанијата во Јапонија се сметало како гаранција за квалитет.
Златко имам поназад пишано кратко искуство за Heavy, побарај низ моите постови. До сега Heavy има во две куќи кај мои роднини.Штета што немаме никој до сега на форумов што има модел од Mitsubishi Heavy па да се вратил да сподели искуство![]()
Поминале покрај Шведска прво накај Кина,па потоа под брендирано име во Шведска.Edna skandinavska toplotna pumpa od CTC od 22KW zimava ke topli i vo Skopje
Da citav za Heavy sporedba so Electric, dvete se super dobri i nema utka so dvete. Za Heavy karakteristicno e sto se extra kvalitetni i imaat mnogu golem zivoten vek, samo trebalo da se cistat redovno i pocesto od Electric inaku cop-ot im e podobar generalno i skoro bessumno rabotat.Златко имам поназад пишано кратко искуство за Heavy, побарај низ моите постови. До сега Heavy има во две куќи кај мои роднини.
Mitsubishi Heavy SRC/SRK 35ZS-W веќе е користена една сезона и се презадоволни. Лани цела сезона температурата беше на 25 степени пошто се постари луѓе, се греат 20тина м2 над гаража со стари дрвени прозори и 10цм стаклена волна на таван и ако се сеќавам добро просечната потрошувачката им беше околку 0,5KWh за цела сезоната.
Mitsubishi Heavy SRC/SRK 63ZR-W е наместена летово, кај друг роднина, да грее над 45м2, без изолација на таван, со гола цигла, PVC столарија и со изолиран подрум. Сеуште не е користена за греење па не можам да споделам никакво искуство. Просторот е практично идентичен со ситуацијата кај мене, оваа сезона ќе може да направам споредба и генерално очекувам околку 25% помала потрошувачка во споредба со мене.
Иначе генералниот впечаток ми е дека Mitsubishi Heavy, се значително поекономични (стандардниот COP ретко каде е под 4, а кај повеќето модели е околку 4,2) со потивки внатрешни единици ама се зависи по која цена ќе ги платиш.
Кога се земаше Mitsubishi Heavy SRC/SRK 35ZS-W беше за нијанса поевтина од MUZ / MZS AP35, плус имаше за нијанса поголем капацитет, беше значително потивка и имаше подобар стандарден COP од 4,26 наспроти 3,88 кај AP, и генерално мислам дека оваа подобра економичност е задржува низ целиот распон на работа, посебно што најголемиот дел од сезоната се грее над 0 степени.
Mitsubishi Heavy SRC/SRK 63ZR-W пак беше лесен избор наспроти MUZ / MZS LN50. Значително поевтина (над 10.000), со значително поголема моќ (PdesignH од 5,4KW и Тbiv на -10 со 5,4KW, наспроти PdesignH од 4,5KWи Тbiv на -10 со 4,5KW кај LN50), со подобар стандарден COP (4,33 наспроти 4,05 кај LN50) и повторно исклучително тивка внатрешна единица. Е сега е за една класа пониска од LN и ги нема луксузните опции за препознавање на луѓе во просторот и сл.
Од друга страна пак SRK / SRC 50 ZSX-W е пандан на LN50, со практично идентични карактеристики и перформанси и иста цена.
Ti ni tvojata Fujitsu ne ja imas probano na greenje ama i za Mitsu stana expert preku nokjDa citav za Heavy sporedba so Electric, dvete se super dobri i nema utka so dvete. Za Heavy karakteristicno e sto se extra kvalitetni i imaat mnogu golem zivoten vek, samo trebalo da se cistat redovno i pocesto od Electric inaku cop-ot im e podobar generalno i skoro bessumno rabotat.
Ne se nerviraj, klimata mi e odlicna i odlicno modulira spusta duri pod 600w, nekade okolu 160w po potreba za da odrzuva temperatura vo ovoj preoden period.Ti ni tvojata Fujitsu ne ja imas probano na greenje ama i za Mitsu stana expert preku nokjSakas da kazes deka pocna odposle da citas od koa se za*ba
![]()
Ja bi ti predlozil da pocekas uste nekoj den zasto od ponedelnik ke ja ima Evropskata verzija na Amber GWH12YC poznat model so niska modulacija.Zdravo decki
Ako moze mala pomos,sakam da kupam klima za soba od 23m2 so pvc so obicna fasada bez stiropol pa se mislam pomegu Vivax i Mitsubishi pokonekretno pomegu modelite mitsubishi heavy standart(43k) ili vivax ACP-12CH35REWI R32(43k) ili vivax ACP-12CH35AEVI R32(34k)
ne se razbiram mnogu od klimi pa ako moze nekoj da spodeli iskustvo ili da dade sovet koja klima bi bila po soodvetna
Oopsaa ke ima Novini od Gree.???Ja bi ti predlozil da pocekas uste nekoj den zasto od ponedelnik ke ja ima Evropskata verzija na Amber GWH12YC poznat model so niska modulacija.