regler na alternatoro skroz izgoren i ti go trosi akomulatorot. Ko ke go potrosi ke snema svetla servo nisto nema da raboti. Vidi slucajno da ne go skina pk kajsot.Zdravo imam OPEL ASTRA 1.7 CDTI 2008
Vo vozenje mi se iskljuci skoro se i svetla i servo i dr. No Kolata seuste si raboti no nema sila. Potoa ne sakase da zapali ni da vergla. Nekoj sovet ili ISKUSTVO.
200 evra remont. Za prodazba do kaj 1500evra maxx mozi da zemis ako nema korozija.Zdravo, 10 godini vozam Opel vectra 1.8B ridizajn, so plinski ured, (Olel vectra motor XE1, ridizajn, godina 1999, 1.8 so star plinski ured, kupena vo Makedonija, jas sum 2 gazda) neso se rasipa ( se pretpostavuva deka e Skrsena klipnjaca i udira na radilica) iako redovno servisirana i nemase problemi. Odednas eden den nepali....Prasanje Kolku kosta ako toa e defektot za popravka? Koja realna cena e kolata za prodazba? Dali daja popravam pa prodavam ili ne? Vas sovet.
Ima na edno trkalo, zadno vozacko200 evra remont. Za prodazba do kaj 1500evra maxx mozi da zemis ako nema korozija.
BLAGODARAM200 evra remont. Za prodazba do kaj 1500evra maxx mozi da zemis ako nema korozija.
Kolata e moskvic, tromava, losi menjaci m32, lance se meniva isto kako kaj kolite so rebrast kajs... Za taja cena imas vectra C 1.9cdti 150konja 8v 2009 godina so mnogu oprema greaci sesista, klima na sedista, angel ayes svetla so rotiranje na lupi stranicni svetla pri vrtenje na volan trozinaki klimatronik i red drugi raboti.... Druga opcia opel astra J 1.7cdti 125ks ecotec ili 2.0cdti. poarno dodaj uste 1000 evra i kr vozis mnogu podobra kola negoli korsa. Korsa D za cupina pocetnici. Nema opel so go nemam voze o od iskustvo ti pisam. Slobodno prasuvaj.ајде опелаши дајте мислење дали вреди колава да се купи, дали е реална цената која ја бараат и ако не која би била најсоодветна да не биде ни кувачот ни продавачот оштетени, колку ориентационо би чинело нејзиното одржување: мал и голем сервис, поскапи дефеци на кола како овааа итн,
п.с може на повеќето би ви било чудно прашањево но цел живот сум на бензин ама по огласиве последно време гледам барем 70% од возилава што се продават се дизел и тешко можам да најдам соодветно возило,
од возилава кои ги прегледав по плацеви и луѓе се разочарав комплетно и на граница сум да ги датам париве што ги имам како учество а остатокот да го отплатам на рати за ново возило.
За 75% градска еуро 5 некако не иде баш. Ќе ти се уклучуе дизелпартикел филтерот на секои 100 км градска и ќе ти се запуши кога тогаш. Мора да имаш отприлика 50-50 градска долга релација.ти благодарам за одговорот, го ценам и почитувам твоето мислење но јас реално немам потреба од кола со толкава јачина (над 90HP),
но јас сум 40+ год. и за такво возило кое е во секој поглед подобро би ми бил поскап и зелениот картон а и АО полисата знам ќе речеш не се многу пари ама на семеен човек со две деца секоја пара му е важна,
замислата е да се земе возило од градска класа бидејќи ќе се вози 75% градска од поново годиште кое им е колку толку познато на сервисериве а има и резервни делови како нови така и половни,
сеуште не сум решен да го зеам ова но во скоро ќе морам да се одлучам за некое кое најверојатно би било во таа граница до 90HP заради погоре посочените услови.