Извади минус на акумулатор, остави га 20 секунде и ќе ти се рестартира. За било што знае да покаже грешку, и мене исто ме рецка, само сас предњо лево светло, работи а покажуе дека не, рестартирам га на овј начин и се среди.На Mercedes E200 CDI ми јавува инфо да се провери сијаличката од табличката за регистрација ама таа си свети. Нуб сум за коли, пред расипување е сијаличката или нешто лажен аларм од електрониката?
Јас само во овластен за опел ја носев и ставаа GM масло. Одкако почнав да ставам кастрол еџ, колата преде ко маче. Тоа ГМ масло некој зејтин ќе да е.И репсол и тотал се каде каде подобри од ГМ масло. Јас уште не сфатив кој и што го прави ГМ маслото па толку специјално да биде само за опел. Демек ферари возиш па ти треба упм некое масло кизнај какво.
Што опел возиш ?Јас само во овластен за опел ја носев и ставаа GM масло. Одкако почнав да ставам кастрол еџ, колата преде ко маче. Тоа ГМ масло некој зејтин ќе да е.
Gm masloto e preporacano od samiot proizvidel na kolata poso e napraveno za nivnite koli, skoro isto ko audi sho preporacuva castrol edge. Spored nivnite inzineri dava podobri performansi u nivniot motor, sea kolku e tocno toa e druga rabota. Tuka kaj mene e preporacano za Vauxhall(opel) i u upatstvo go pise samo nego. Ali GM gi prodade opel/vauxhall pred nekoa godina taka da sea moze vekje ne e preporacanoИ репсол и тотал се каде каде подобри од ГМ масло. Јас уште не сфатив кој и што го прави ГМ маслото па толку специјално да биде само за опел. Демек ферари возиш па ти треба упм некое масло кизнај какво.
1.7 CDTIШто опел возиш ?
Битно е да ги исполнува условите и стандардите за DEXOS 2 другото е небитно. Не мора да е ГМ масло. Исто и со другите производители. Секој проиводител си бара определен стандард да има маслотоGm masloto e preporacano od samiot proizvidel na kolata poso e napraveno za nivnite koli, skoro isto ko audi sho preporacuva castrol edge. Spored nivnite inzineri dava podobri performansi u nivniot motor, sea kolku e tocno toa e druga rabota. Tuka kaj mene e preporacano za Vauxhall(opel) i u upatstvo go pise samo nego. Ali GM gi prodade opel/vauxhall pred nekoa godina taka da sea moze vekje ne e preporacano
Тешка кола со 1.4 бензин мотор на 140 000 ми изгледа дека животниот век на моторот е при крај. Провери убаво дали моторот не испушта душа.Брат ми е заинтересиран за Шкода SuperB на старо, 1.4 TSI (125 KS), 2009г, неувезена, 142 000км, втор сопственик околу 5300 евра. Некои мислења, совети?
Не е ова тој со 80 коњаТешка кола со 1.4 бензин мотор на 140 000 ми изгледа дека животниот век на моторот е при крај. Провери убаво дали моторот не испушта душа.
Eden drugar ima 1.8tsi od ista godina. Golema kola e taka da ne znam so 1.4tsi motor kako ke bide. On imase i seuste ima problem so gubenje moknost,nekoe minimalno gubenje ali nieden servis ne mozese da go najde problemot. Udobna kola e ali plastikata vnatre pocna da se 'topi' i toa tuka ne e taka zesko ko vo Mk.Брат ми е заинтересиран за Шкода SuperB на старо, 1.4 TSI (125 KS), 2009г, неувезена, 142 000км, втор сопственик околу 5300 евра. Некои мислења, совети?
Тси во превод директ коморно вбризгувањеБрат ми е заинтересиран за Шкода SuperB на старо, 1.4 TSI (125 KS), 2009г, неувезена, 142 000км, втор сопственик околу 5300 евра. Некои мислења, совети?
Уште полошо што не е од 80 коња. 125 коња на 1.4 мотор со тешка каросерија плус турбина и голема компресија на клипот ќе страдат дихтонзите, клипот и животниот век соодветно му е пократок.Не е ова тој со 80 коња