Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
карбуратор

Супер! Имаш решение. Ама ќе ти земе на моќ. Трк направи адаптер плочка и стави карбуратор од 101/128/Југо 55. Минимум 2-3 литри ќе ти намали на потрошња.
 
Супер! Имаш решение. Ама ќе ти земе на моќ. Трк направи адаптер плочка и стави карбуратор од 101/128/Југо 55. Минимум 2-3 литри ќе ти намали на потрошња.

Баш денеска зборев со другарми тражеше чаре за ова,
добро ќе му дојде советов.
 
Колку би ме коштало да ставам плин на ровер 214 si со боца кај резервно тркало?

Цената на секвенционалните плински уреди од Италијанско производство, меѓу кои и Ланди Плус Макс, со плинска боца кај резервно тркало со зафатнина од 43 литри, изнесува 570 евра (35,050 денари)

Фотографии од вграден плински уред Ланди Плус Макс на Rover 214 SI

Торусна плинска боца на место на резервно тркало
2rz429j.jpg
.

2zgt7bd.jpg

oubiib.jpg


Плински уред – моторен дел
11ju0w7.jpg


2n7h7hc.jpg


2iswn0m.jpg


1z4c2tl.jpg


Позиција на полначка за плин
edhrc.jpg


Контролно копче на плинскиот уред поставено ма шалт-табла
28rgqcx.jpg


2chkq6a.jpg


241wefc.jpg
 
Здраво дечки

Бидејќи сум нов на форумов го прегледав цел али нигде не видов плинску уред и искуство со тој плински уред за Citroen Xsara 1.6i 1998 год.Имено потрошња летно време ми беше 7,5л отворено а 9,5-10л градска.Крај на октомври вградив плински уред се опрчив 600 еура сосе атест и од тогаш наваму абре испод 14 литра неможам да симнам потрошња се да и нае...м.Нема на која плинара не сум бил во градов,од сегде сум полнел боца фул до горе за да тестирам и не бре брате со 35 литра плин (толку е боцата)едвај 250-260 километри поминуем (зборам за во град).
Некое чаре има ли да се стаат едно 5-8 коња у мируење од тие 90 коња нека влече помалце али барем да намали и потрошувачка е..м га.
 
dizni tomaseto? mnogu specificni se tie motori na citroenot i kaj mene na pezoto 1.8 i baraat iskustvo za montaza za da bide sve tip top, pocekaj si odgovor od plimont
 
Здраво дечки

Бидејќи сум нов на форумов го прегледав цел али нигде не видов плинску уред и искуство со тој плински уред за Citroen Xsara 1.6i 1998 год.Имено потрошња летно време ми беше 7,5л отворено а 9,5-10л градска.Крај на октомври вградив плински уред се опрчив 600 еура сосе атест и од тогаш наваму абре испод 14 литра неможам да симнам потрошња се да и нае...м.Нема на која плинара не сум бил во градов,од сегде сум полнел боца фул до горе за да тестирам и не бре брате со 35 литра плин (толку е боцата)едвај 250-260 километри поминуем (зборам за во град).
Некое чаре има ли да се стаат едно 5-8 коња у мируење од тие 90 коња нека влече помалце али барем да намали и потрошувачка е..м га.



Гестапо,
Ксара (1998 год.) спаѓа во групата на проблематични возила, од аспект на плински погон, и како што констатираше nikola_bb бара големо внимание при монтажа и калибрирање на плинскиот уред.
За да се намалат „коњите“ на возилото, потребно е да се намали плинската карта на вбризгување. Меѓутоа со влегување во сиромашна смеса, бензинскиот компјутер (ECU) го детектира самото осиромашување и како одговор праќа сигнал за зголемување на времето на отварање на бензинските инјектори. И покрај тоа што сигналот не стигнува до бензинските инјектори (возилото во моментот е на плински погон), самиот бензински ECU (кој има “self-learning”) ја детектира потребата од зголемено време на отварање на бензинските инјектори и може да помине во друг “mode” на работа, и како последица да се појават недостатоци во работата на моторот.
Второ, самото осиромашување на смесата (доколку се претера, а тие граници се доста „тенки“) ќе доведе до поголема потрошувачка на гас. Моторот се мачи да ги исполни вашите команди, вие тоа не го осеќате, меѓутоа тој да.
Значи, за да се намалат ,,коњите”, потребна е голема претпазливост.

Општо познато е дека потрошувачката би се јавила од недобра калибрација на плинскиот уред или неисправност на некој елемент од самото возило. За да се утврди тоа, некогаш е поевтино (под услов вашиот сервисер да не може да постигне ништо, или не сте сигурен во неговите тврдења) да се побара второ, евентуално трето мислење од други сервисери на плинска опрема, отколку да се задржи таа потрошувачка.

Меѓутоа, во вашиот случај (редукторот е Tomasetto, за дијагностика е важна електрониката од плинскиот уред која сигурно не е Tomasetto) дали ќе се најде сервисер (освен вашиот) кој има опрема за дијагностика за таа марка на автогасна опрема, за да даде второ мислење во поглед на потрошувачката.

Која марка е плинскиот ECU?

Pozdrav
 
А дали и Ксара од 2003 со 1.4 бензински мотор спаѓа во истата група проблематични возила?
 
Гестапо,
Ксара (1998 год.) спаѓа во групата на проблематични возила, од аспект на плински погон, и како што констатираше nikola_bb бара големо внимание при монтажа и калибрирање на плинскиот уред.
За да се намалат „коњите“ на возилото, потребно е да се намали плинската карта на вбризгување. Меѓутоа со влегување во сиромашна смеса, бензинскиот компјутер (ECU) го детектира самото осиромашување и како одговор праќа сигнал за зголемување на времето на отварање на бензинските инјектори. И покрај тоа што сигналот не стигнува до бензинските инјектори (возилото во моментот е на плински погон), самиот бензински ECU (кој има “self-learning”) ја детектира потребата од зголемено време на отварање на бензинските инјектори и може да помине во друг “mode” на работа, и како последица да се појават недостатоци во работата на моторот.
Второ, самото осиромашување на смесата (доколку се претера, а тие граници се доста „тенки“) ќе доведе до поголема потрошувачка на гас. Моторот се мачи да ги исполни вашите команди, вие тоа не го осеќате, меѓутоа тој да.
Значи, за да се намалат ,,коњите”, потребна е голема претпазливост.

Општо познато е дека потрошувачката би се јавила од недобра калибрација на плинскиот уред или неисправност на некој елемент од самото возило. За да се утврди тоа, некогаш е поевтино (под услов вашиот сервисер да не може да постигне ништо, или не сте сигурен во неговите тврдења) да се побара второ, евентуално трето мислење од други сервисери на плинска опрема, отколку да се задржи таа потрошувачка.

Меѓутоа, во вашиот случај (редукторот е Tomasetto, за дијагностика е важна електрониката од плинскиот уред која сигурно не е Tomasetto) дали ќе се најде сервисер (освен вашиот) кој има опрема за дијагностика за таа марка на автогасна опрема, за да даде второ мислење во поглед на потрошувачката.

Која марка е плинскиот ECU?

Pozdrav


Плимонт а да дојдам ја до кај вас најдобро би било нели?Патем која цена би било отприлика ако има некоја компјутерска интервенција за калибрирање доколку не е добро калибрирана?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom