|Volkswagen|
Тастатурата е посилна од мечот!
карбуратор
Супер! Имаш решение. Ама ќе ти земе на моќ. Трк направи адаптер плочка и стави карбуратор од 101/128/Југо 55. Минимум 2-3 литри ќе ти намали на потрошња.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
карбуратор
Супер! Имаш решение. Ама ќе ти земе на моќ. Трк направи адаптер плочка и стави карбуратор од 101/128/Југо 55. Минимум 2-3 литри ќе ти намали на потрошња.
Се придружувам и јас на прашањето.![]()
Имаш исти таков ровер?
ДА! 200 1.4i 16v 76kw 1997
Колку би ме коштало да ставам плин на ровер 214 si со боца кај резервно тркало?
Здраво дечки
Бидејќи сум нов на форумов го прегледав цел али нигде не видов плинску уред и искуство со тој плински уред за Citroen Xsara 1.6i 1998 год.Имено потрошња летно време ми беше 7,5л отворено а 9,5-10л градска.Крај на октомври вградив плински уред се опрчив 600 еура сосе атест и од тогаш наваму абре испод 14 литра неможам да симнам потрошња се да и нае...м.Нема на која плинара не сум бил во градов,од сегде сум полнел боца фул до горе за да тестирам и не бре брате со 35 литра плин (толку е боцата)едвај 250-260 километри поминуем (зборам за во град).
Некое чаре има ли да се стаат едно 5-8 коња у мируење од тие 90 коња нека влече помалце али барем да намали и потрошувачка е..м га.
Гестапо,
Ксара (1998 год.) спаѓа во групата на проблематични возила, од аспект на плински погон, и како што констатираше nikola_bb бара големо внимание при монтажа и калибрирање на плинскиот уред.
За да се намалат „коњите“ на возилото, потребно е да се намали плинската карта на вбризгување. Меѓутоа со влегување во сиромашна смеса, бензинскиот компјутер (ECU) го детектира самото осиромашување и како одговор праќа сигнал за зголемување на времето на отварање на бензинските инјектори. И покрај тоа што сигналот не стигнува до бензинските инјектори (возилото во моментот е на плински погон), самиот бензински ECU (кој има “self-learning”) ја детектира потребата од зголемено време на отварање на бензинските инјектори и може да помине во друг “mode” на работа, и како последица да се појават недостатоци во работата на моторот.
Второ, самото осиромашување на смесата (доколку се претера, а тие граници се доста „тенки“) ќе доведе до поголема потрошувачка на гас. Моторот се мачи да ги исполни вашите команди, вие тоа не го осеќате, меѓутоа тој да.
Значи, за да се намалат ,,коњите”, потребна е голема претпазливост.
Општо познато е дека потрошувачката би се јавила од недобра калибрација на плинскиот уред или неисправност на некој елемент од самото возило. За да се утврди тоа, некогаш е поевтино (под услов вашиот сервисер да не може да постигне ништо, или не сте сигурен во неговите тврдења) да се побара второ, евентуално трето мислење од други сервисери на плинска опрема, отколку да се задржи таа потрошувачка.
Меѓутоа, во вашиот случај (редукторот е Tomasetto, за дијагностика е важна електрониката од плинскиот уред која сигурно не е Tomasetto) дали ќе се најде сервисер (освен вашиот) кој има опрема за дијагностика за таа марка на автогасна опрема, за да даде второ мислење во поглед на потрошувачката.
Која марка е плинскиот ECU?
Pozdrav