Плински уреди

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
карбуратор
Супер! Имаш решение. Ама ќе ти земе на моќ. Трк направи адаптер плочка и стави карбуратор од 101/128/Југо 55. Минимум 2-3 литри ќе ти намали на потрошња.
 
Член од
25 мај 2007
Мислења
6.662
Поени од реакции
947
Супер! Имаш решение. Ама ќе ти земе на моќ. Трк направи адаптер плочка и стави карбуратор од 101/128/Југо 55. Минимум 2-3 литри ќе ти намали на потрошња.
Баш денеска зборев со другарми тражеше чаре за ова,
добро ќе му дојде советов.
 

D&E

Член од
15 февруари 2009
Мислења
87
Поени од реакции
1
Ти пишав на темата што си ја отворил РОВЕР 214.
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Колку би ме коштало да ставам плин на ровер 214 si со боца кај резервно тркало?
Цената на секвенционалните плински уреди од Италијанско производство, меѓу кои и Ланди Плус Макс, со плинска боца кај резервно тркало со зафатнина од 43 литри, изнесува 570 евра (35,050 денари)

Фотографии од вграден плински уред Ланди Плус Макс на Rover 214 SI

Торусна плинска боца на место на резервно тркало
.




Плински уред – моторен дел








Позиција на полначка за плин


Контролно копче на плинскиот уред поставено ма шалт-табла




 

GestapoSS

Нема
Член од
18 јануари 2011
Мислења
15
Поени од реакции
0
Здраво дечки

Бидејќи сум нов на форумов го прегледав цел али нигде не видов плинску уред и искуство со тој плински уред за Citroen Xsara 1.6i 1998 год.Имено потрошња летно време ми беше 7,5л отворено а 9,5-10л градска.Крај на октомври вградив плински уред се опрчив 600 еура сосе атест и од тогаш наваму абре испод 14 литра неможам да симнам потрошња се да и нае...м.Нема на која плинара не сум бил во градов,од сегде сум полнел боца фул до горе за да тестирам и не бре брате со 35 литра плин (толку е боцата)едвај 250-260 километри поминуем (зборам за во град).
Некое чаре има ли да се стаат едно 5-8 коња у мируење од тие 90 коња нека влече помалце али барем да намали и потрошувачка е..м га.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
dizni tomaseto? mnogu specificni se tie motori na citroenot i kaj mene na pezoto 1.8 i baraat iskustvo za montaza za da bide sve tip top, pocekaj si odgovor od plimont
 

GestapoSS

Нема
Член од
18 јануари 2011
Мислења
15
Поени од реакции
0
Ај плимонт хелп......се кратат коња или не..?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Здраво дечки

Бидејќи сум нов на форумов го прегледав цел али нигде не видов плинску уред и искуство со тој плински уред за Citroen Xsara 1.6i 1998 год.Имено потрошња летно време ми беше 7,5л отворено а 9,5-10л градска.Крај на октомври вградив плински уред се опрчив 600 еура сосе атест и од тогаш наваму абре испод 14 литра неможам да симнам потрошња се да и нае...м.Нема на која плинара не сум бил во градов,од сегде сум полнел боца фул до горе за да тестирам и не бре брате со 35 литра плин (толку е боцата)едвај 250-260 километри поминуем (зборам за во град).
Некое чаре има ли да се стаат едно 5-8 коња у мируење од тие 90 коња нека влече помалце али барем да намали и потрошувачка е..м га.


Гестапо,
Ксара (1998 год.) спаѓа во групата на проблематични возила, од аспект на плински погон, и како што констатираше nikola_bb бара големо внимание при монтажа и калибрирање на плинскиот уред.
За да се намалат „коњите“ на возилото, потребно е да се намали плинската карта на вбризгување. Меѓутоа со влегување во сиромашна смеса, бензинскиот компјутер (ECU) го детектира самото осиромашување и како одговор праќа сигнал за зголемување на времето на отварање на бензинските инјектори. И покрај тоа што сигналот не стигнува до бензинските инјектори (возилото во моментот е на плински погон), самиот бензински ECU (кој има “self-learning”) ја детектира потребата од зголемено време на отварање на бензинските инјектори и може да помине во друг “mode” на работа, и како последица да се појават недостатоци во работата на моторот.
Второ, самото осиромашување на смесата (доколку се претера, а тие граници се доста „тенки“) ќе доведе до поголема потрошувачка на гас. Моторот се мачи да ги исполни вашите команди, вие тоа не го осеќате, меѓутоа тој да.
Значи, за да се намалат ,,коњите”, потребна е голема претпазливост.

Општо познато е дека потрошувачката би се јавила од недобра калибрација на плинскиот уред или неисправност на некој елемент од самото возило. За да се утврди тоа, некогаш е поевтино (под услов вашиот сервисер да не може да постигне ништо, или не сте сигурен во неговите тврдења) да се побара второ, евентуално трето мислење од други сервисери на плинска опрема, отколку да се задржи таа потрошувачка.

Меѓутоа, во вашиот случај (редукторот е Tomasetto, за дијагностика е важна електрониката од плинскиот уред која сигурно не е Tomasetto) дали ќе се најде сервисер (освен вашиот) кој има опрема за дијагностика за таа марка на автогасна опрема, за да даде второ мислење во поглед на потрошувачката.

Која марка е плинскиот ECU?

Pozdrav
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
А дали и Ксара од 2003 со 1.4 бензински мотор спаѓа во истата група проблематични возила?
 

GestapoSS

Нема
Член од
18 јануари 2011
Мислења
15
Поени од реакции
0
Гестапо,
Ксара (1998 год.) спаѓа во групата на проблематични возила, од аспект на плински погон, и како што констатираше nikola_bb бара големо внимание при монтажа и калибрирање на плинскиот уред.
За да се намалат „коњите“ на возилото, потребно е да се намали плинската карта на вбризгување. Меѓутоа со влегување во сиромашна смеса, бензинскиот компјутер (ECU) го детектира самото осиромашување и како одговор праќа сигнал за зголемување на времето на отварање на бензинските инјектори. И покрај тоа што сигналот не стигнува до бензинските инјектори (возилото во моментот е на плински погон), самиот бензински ECU (кој има “self-learning”) ја детектира потребата од зголемено време на отварање на бензинските инјектори и може да помине во друг “mode” на работа, и како последица да се појават недостатоци во работата на моторот.
Второ, самото осиромашување на смесата (доколку се претера, а тие граници се доста „тенки“) ќе доведе до поголема потрошувачка на гас. Моторот се мачи да ги исполни вашите команди, вие тоа не го осеќате, меѓутоа тој да.
Значи, за да се намалат ,,коњите”, потребна е голема претпазливост.

Општо познато е дека потрошувачката би се јавила од недобра калибрација на плинскиот уред или неисправност на некој елемент од самото возило. За да се утврди тоа, некогаш е поевтино (под услов вашиот сервисер да не може да постигне ништо, или не сте сигурен во неговите тврдења) да се побара второ, евентуално трето мислење од други сервисери на плинска опрема, отколку да се задржи таа потрошувачка.

Меѓутоа, во вашиот случај (редукторот е Tomasetto, за дијагностика е важна електрониката од плинскиот уред која сигурно не е Tomasetto) дали ќе се најде сервисер (освен вашиот) кој има опрема за дијагностика за таа марка на автогасна опрема, за да даде второ мислење во поглед на потрошувачката.

Која марка е плинскиот ECU?

Pozdrav

Плимонт а да дојдам ја до кај вас најдобро би било нели?Патем која цена би било отприлика ако има некоја компјутерска интервенција за калибрирање доколку не е добро калибрирана?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom