Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

Io Sono Interista

The original, one and only IoSono.
Член од
21 декември 2007
Мислења
Поени од реакции
Каква серија му прекинаа на човеков (ме мрзи сите години да ги покажувам на скриншатов, и сами си знаете) овие од Амазон..леле, леле, ја на место на Вуди никад нема да им простам иако ги победи на суд.... море мамицата :mad:

Прегледај го приврзокот 222327
Не разбирам шпански, што е работава?

Член од
17 октомври 2011
Мислења
Поени од реакции
Не разбирам шпански, што е работава?
Од 2002 до 2017 секоја година снимаше по едно филмче. Лани, со тоа ми-ту движењето не беше ни он поштеден со обвинувања за наводно сексуално злоставување на суштество од женски пол (не знам дали некоја накриво ја погледнал или му се дигнало курето), па така овој филмов што сега му го гледаат сите на Синедејс, а кој јас со задоволство би го пропуштил, наместо да излезе во 2018 (а готов беше), излезе во 2019. Така, испаѓа дека во 2018 нема снимено филм. :D
Автоматски споено мислење:

...or something like that!

Член од
5 април 2012
Мислења
Поени од реакции
Добра глума у режија, ама во целина Џокер не е топ филм. Премногу досадна беше приказната. 7/10

Последно уредено:

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
Поени од реакции
а наводно сексуално злоставување на суштество од женски пол (не знам дали некоја накриво ја погледнал или му се дигнало курето)
Вуди е докажан педофил.
Добра глума у режија, ама во целина Џокер не е топ филм. Премногу досадна беше приказната. 7/10
Темата непопуларни филмски мислења е that way >>>

Член од
29 јуни 2014
Мислења
Поени од реакции
Па и ја би се сложил, некако не ме воодушеви филмот, последниот пола саат беше некако окејиш. Слабо сценарио пред се. Ептен ме нервираше тоа ретардирано смеење на Џокерот, делуваше исфорсирано. Хит Леџер е правиот Џокер.

Член од
26 јуни 2013
Мислења
Поени од реакции
Арно не работеше форумов
Да ама после ќе речиш вратете го форумов,ако не за нишо друго бар за вато да читам негови смешки,и да си се кезам до раните утрински часови хехехехе.

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
Поени од реакции
I got the Disney+ trial to watch the Mandalorian with my buddies. We had a Samsung Smart TV, a laptop, desktop, and an Android phone on which we could try and watch Disney+.
First off, the Samsung TV app didn't work. When you play any content, it gets stuck at 0:00 and does not play anything. This is a 2 month old UHD TV of a friend of mine btw. Couldn't find it on the compatibility list, but the compatibility list might have only listed US models (I'm in the Netherlands).
Then we try and cast it through the Android app. Well, our Android phones only support L3 security DRM, not L1, so we couldn't even get the Android app installed on any of our phones.
Then we try plugging in the laptop directly with HDMI to the TV and stream it that way. Then we discover "Error Code 83" and find out that Disney+ does not work on Linux......... the OS on which all their servers are probably running on. Same with the Desktop, as it also runs on Linux.
All of this troubleshooting took about half an hour. Then I opened qbittorrent and we started watching the Mandalorian within 30 seconds and canceled my Disney+ subscription.
And that, ladies and gentlemen, is how you get your potential customers to pirate your content instead of paying for it.

Член од
17 октомври 2011
Мислења
Поени од реакции
I got the Disney+ trial to watch the Mandalorian with my buddies. We had a Samsung Smart TV, a laptop, desktop, and an Android phone on which we could try and watch Disney+.
First off, the Samsung TV app didn't work. When you play any content, it gets stuck at 0:00 and does not play anything. This is a 2 month old UHD TV of a friend of mine btw. Couldn't find it on the compatibility list, but the compatibility list might have only listed US models (I'm in the Netherlands).
Then we try and cast it through the Android app. Well, our Android phones only support L3 security DRM, not L1, so we couldn't even get the Android app installed on any of our phones.
Then we try plugging in the laptop directly with HDMI to the TV and stream it that way. Then we discover "Error Code 83" and find out that Disney+ does not work on Linux......... the OS on which all their servers are probably running on. Same with the Desktop, as it also runs on Linux.
All of this troubleshooting took about half an hour. Then I opened qbittorrent and we started watching the Mandalorian within 30 seconds and canceled my Disney+ subscription.
And that, ladies and gentlemen, is how you get your potential customers to pirate your content instead of paying for it.
Хахаха, ама добро бе, ептен се тазе, два дена нема како се во погон, ќе се оправат.
Автоматски споено мислење:

Screenshot_20191117-225507_Facebook.jpg

Последно уредено:
Член од
8 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
Еден порано ме јебаваше како подобри биле видео сервисиве.

Член од
13 јуни 2009
Мислења
Поени од реакции
Па и ја би се сложил, некако не ме воодушеви филмот, последниот пола саат беше некако окејиш. Слабо сценарио пред се. Ептен ме нервираше тоа ретардирано смеење на Џокерот, делуваше исфорсирано. Хит Леџер е правиот Џокер.
Апелирам да не се гледа јокер ,прочитав дека содржи скриени пораки кои го хипнотизират мозокот :) ,исто како шо на Горбачов му го испраја мозоко да го растури СССР ,i da snima reklami za Pizza HUt

ob1

Член од
7 март 2010
Мислења
Поени од реакции

Kajgana Shop

На врв Bottom