Нема поента фаворизирањето на решена титула. Дефинитивно беше за да се гледаат возбудувања на патеката зашто имаше потенцијал за тоа. На крај заврши јако иако Албон не би се согласил со менеПрвиот Safety Car се појави на 53 круг, се повлече 59 круг. На заостанатите болиди им беше дозволено да претекнат во 58 круг.
Вториот Safety Car се појави во 66 круг, се повлече 69 круг, и покрај тоа што патеката беше значително понебезбедна отколку во случајот со Ботас. Притоа, 68 круг, за време на Safety Car, Строл се паркира покрај патеката, што значи и да ги исчистиле остатоците од гуми на патеката, имаше болид паркиран покрај, исто како претходно во случајот со Ботас. Плус, и не сум многу сигурен дека и Фераријата беа отстранети.
А сепак се донесе одлука за рестарт на два круга пред крај.
Заклучок: или се работи за тоа што некој погоре спомна - оставаат да видиме шоу во последните два круга, да не заврши трката зад Safety Car, или е заради фаворизирање на Хамилтон. Трето логично објаснување не гледам.
zasto bi se favoriziral nekoj koj veke osvoil titula, zasto ne ides i na treto Ili, za da trkata ne zavrsi so safety, i da vozat krugcinja do kraj bez apsolutno nikakva vozbuda. 200 000 lugje na tribini da gledaat bezvezno sporo vozenje so 0 vozbuda.Првиот Safety Car се појави на 53 круг, се повлече 59 круг. На заостанатите болиди им беше дозволено да претекнат во 58 круг.
Вториот Safety Car се појави во 66 круг, се повлече 69 круг, и покрај тоа што патеката беше значително понебезбедна отколку во случајот со Ботас. Притоа, 68 круг, за време на Safety Car, Строл се паркира покрај патеката, што значи и да ги исчистиле остатоците од гуми на патеката, имаше болид паркиран покрај, исто како претходно во случајот со Ботас. Плус, и не сум многу сигурен дека и Фераријата беа отстранети.
А сепак се донесе одлука за рестарт на два круга пред крај.
Заклучок: или се работи за тоа што некој погоре спомна - оставаат да видиме шоу во последните два круга, да не заврши трката зад Safety Car, или е заради фаворизирање на Хамилтон. Трето логично објаснување не гледам.
ОК, реков, тоа е логично објаснување. Но не може човек да не помисли и на другото. И во секој случај, ако тоа со Ботас беше небезбедно, ова беше далеку понебезбедно и според мене - погрешно.Нема поента фаворизирањето на решена титула. Дефинитивно беше за да се гледаат возбудувања на патеката зашто имаше потенцијал за тоа. На крај заврши јако иако Албон не би се согласил со мене
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Е па еве, како може во случајот со Ботас само зашто бил покрај патека да се влечкаат 6 круга, а сега со 3 болида покрај патека и можеби остатоци од гума (ама ете, да речеме ги исчистиле) да е безбедно? ОК, баталете го муабетот со фаворизирањето на Хамилтон, не сме го спомнале. Другава ситуација не е логична.Ne veruvam inaku deka gi pustija da vozat bez pritoa da se uverat u bezbednosta na patekata, nema sansa, glupo e od rakav da vadime vakvi muabeti na forum, ipak posle ona so bjanki apla vnimavaat na bezbednost i ubeden sum deka istata bila na dovolno nivo za da se izvozat krugovite do kraj bez safety.
Кога има вакви инциденти во последните кругови од трка од кои зависат првите три места мислам дека мора казните да се изрекуваат побрзо. Греота е вака Саинц првпат во кариерата е на 3-то место, ама Хамилтон се сликаше, прскаше со шампањ итн. Па и Мекларен, после колку години се трети. Сетете се пред неколку години во Мексико.BREAKING: Carlos Sainz is promoted to P3 after Lewis Hamilton receives a five second penalty
Прегледај го приврзокот 222530
Да. 5 секунди.Што направија со Кубица, дали го казнија за тоа во боксот?