Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Некој да сподели некакво искуство во врска Рено 5 Кампус?
Во смисла делови, одржување, предности, мани....
 
Се двоумам помеѓу:

1. Ford Focus 2001 хеџбек/караван верзии со мотор 1.8 TDCI (дизел)
2. Opel Astra Club 2001 хеџбек верзија со мотор 1.2 16V (бензин) + во иднина да и ставам плин

Цената на возилата е иста, мене ме интересира од искуство што препорачување, потрошувачка на гориво, одржување итн. ?
 
momentalno od dedomi imam ford fiesta 98 godina so motor 1.3 65 konji koj ima pominato samo 50.000 kolata mi e prepisana na mene i preku sobrakjajna se vodi pa taka da sakam da j anapraam nenormalno dobra vo igra bi mozele da vlezat turbo polnac,NOS,SPIRALI,DISKOVI, no sepak sakam da prasam so ovaa kola sasija i motor kolku najvkje ke komam da izvadam momentalno najveke razviva 170km vo 4
budzet imam okolu 4000 evra

sakam da ja napraam sto povekje sportska !!!!
 
Се двоумам помеѓу:

1. Ford Focus 2001 хеџбек/караван верзии со мотор 1.8 TDCI (дизел)
2. Opel Astra Club 2001 хеџбек верзија со мотор 1.2 16V (бензин) + во иднина да и ставам плин

Цената на возилата е иста, мене ме интересира од искуство што препорачување, потрошувачка на гориво, одржување итн. ?

1.2 моторот за во Astra е ПРЕСЛАБ! 1300кг кола а имаш 60 КС...па кога ќе стегниш плин...рачунај 50 коња на 1350кг каросерија.

За илустрација Фичото има 600кг и 25КС. Фичото со 50кг помалку ќе има повеќе кс/килограм отколку твојата Астра.
Се разбира има многу други параметри за брзина, забрзување ама во основа то е то...

Инаку Астрата ќе ти троши 8л плин на 100км, што сепак е релативно добро. Ако си од СК ќе си ставаш од евтиниот од Стаклара и некаде ти доаѓа (36,5 денари литар) 292 денари 100км.

Фордот ќе ти троши 5 до 6 литри дизел. Еве 6 ќе ги ставиме. 6*69,5=417 денари, ете нека бидат 430 денари (6,5).

Е сега, со Фордот ако не се лажам имаш 90КС...т.е. дупло повеќе КС и МНОГУ повеќе Nm што ти требаат за влечење на угроница и општ старт.

Цена на оддржување...секое дизел возило е далеку поскапо за одджрување од бензинец. Пример 4 греачи да смениш е 100 евра, а тие сигурно ќе ги смениш на сервис. Филтер за гориво е околу 900 денари...за разлика од 300-600 денари за бензинец.

Да не зборуваме за Bosch пумпи и сл. ствари што се многу поскапи кај дизелите отколку бензинците.

Така што никој не е паметен да ти објасни што да земиш.

Мој совет. 1.4 бензинец минимум за Астра. Ќе ти троши 10л градска што е околу 350-400 денари (зависи кај полниш плин) што е исто како дизел а имаш многу помал ризик за скапи поправки, за жал на цена на багажникот заради резервното тркало ако ставаш боца во резервна (ќе си купиш мала резервна ама пак местото си го фаќа).
 
Ај ако има некој искуство со Форд Ескорт 1.4 бенизнец од 1996 нека напишен нешто повеќе за колата.
 
Се двоумам помеѓу:

1. Ford Focus 2001 хеџбек/караван верзии со мотор 1.8 TDCI (дизел)
2. Opel Astra Club 2001 хеџбек верзија со мотор 1.2 16V (бензин) + во иднина да и ставам плин

Цената на возилата е иста, мене ме интересира од искуство што препорачување, потрошувачка на гориво, одржување итн. ?

Фокус од 2001 година со TDCi мотор нема да најдиш. Тие мотори од 2003 најрано или 2004 мислам дека почнаа во фокусите да се ставаат. До тогаш се вградуваа TDDi или Endura-та што одеа во ескортот претходно и се со 90 кс. Додека TDCi ти се нова технологија DuraTorq и се со 115 кс, а иста потрошувачка како Endura-та.
Плус, фокусот е првиот модел од средна класа каде што се вградува мултилинк задна оска, во астрата не верувам дека ја има, со што придонесува за многу подобри возни карактеристики и комоција.
А и изгледот кога би го споредил, фокусот е далеку пред астрата.
2004_ford_fcvh_interior.jpg vs. opel-astra-g-interior.jpg

Focus%20mk1.jpg vs. f23_122_AstraE2.jpg

Е за одржување, мислам дека астрата е поевтина, макар да и фордовите не се скапи за одржување.
 
Ај ако има некој искуство со Форд Ескорт 1.4 бенизнец од 1996 нека напишен нешто повеќе за колата.

За тој конкретно не знам, за 1.6 бензинците со 90кс и 1.8 дизелите (без турбо) со 65кс имам слушано и читано по форуми дека се најизджливите воопшто вградувани во ескорт.
 
momentalno od dedomi imam ford fiesta 98 godina so motor 1.3 65 konji koj ima pominato samo 50.000 kolata mi e prepisana na mene i preku sobrakjajna se vodi pa taka da sakam da j anapraam nenormalno dobra vo igra bi mozele da vlezat turbo polnac,NOS,SPIRALI,DISKOVI, no sepak sakam da prasam so ovaa kola sasija i motor kolku najvkje ke komam da izvadam momentalno najveke razviva 170km vo 4
budzet imam okolu 4000 evra

sakam da ja napraam sto povekje sportska !!!!

Купи фичо и стај му го моторот од фиестата. Поефтино ќе те фати бар, и помала ќе биде бламажата.
 
дечки ми треба помош. Дали имате информации каде во Скопје можам да најдам делови за Фиат Браво, ми требаат некои финеси, нови кваки и сл.
 
дечки ми треба помош. Дали имате информации каде во Скопје можам да најдам делови за Фиат Браво, ми требаат некои финеси, нови кваки и сл.

ако евентуално нешто може да се најде за браво е во радишани, кај првиот влез, т.е. само што ке го поминеш мостот кон радишани, идеш налево по угорницата и од лева страна има еден голем авто отпад... ако тука не најдеш, мислам дека во скопје и нема да најдеш. следна дестинација ти е тетово, а а ко и таму не најдеш, идеш даље во струга, во тоа селото како се викаше...
 
Јас извозив пред некое време на другар 5ка Кампус и делуваше солидно, мада не можам да кажам многу за него. Недостаток е што како за мала кола градска си троши до 9-10 бензин, и нема серво па за паркирање станува интересно. Ова за кое зборувам е ок одржавано и нема посериозни дефекти. Е сега, го јадат годините...
 
Ми треба мала помош! Ми треба авто лимар некаде до Скопјево, па ако знае некој што добро работи да ми препорачате и уште нешто, каде има да се купи боја за кола, ама да биде иста нијанса со колата?
 
Во Скопје Север до КАМ маркетот кај кулите има лимар со неколку гаражи 3-4,работат солидно колку што можам да приметам на другарче компјутерски му погодија зелена металик и речиси и ич не се познава дека е правена и еве веќе добра година и нешто нема појавено негативни знаци.
 
Како може да се дознае дали моторот на некоја кола е продуван? Дали има некои финти и трикови? Имам слушнато дека ако дува од капачето за ставање уље додека работи машината дека моторот е продуван, ме интересира дали ова е точно.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom