Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
24 јули 2008
Мислења
285
Поени од реакции
5
Да си прашам, дали после промена на предни амортизери и спирали треба да се центрира предницата?
Зависи што кола ти е друже .. ако е од поновите не мораш .. али ако е од 90тите .. не само што е пожелно него и мораж пошо додека да ти легнат амортизерите ке ти бега напред .. ова ти го кажувам од искуство !! :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Зависи што кола ти е друже .. ако е од поновите не мораш .. али ако е од 90тите .. не само што е пожелно него и мораж пошо додека да ти легнат амортизерите ке ти бега напред .. ова ти го кажувам од искуство !! :)
и за поновите е препорачливо... зашто? затоа што со нови амортизери предницата е повисока барем за 2 сантими... 2 сантими кои се рефлектираат на тркалата кај Y точката и не лежат право. не приметно за голо око, ама приметно на трошењето на гумите... ке почне да ги јаде од надвор повеке...
 
Член од
17 октомври 2009
Мислења
9
Поени од реакции
0
Што мислите според вас кој автомобил е подобар од Opel Vectra B и Fiat Bravo и зошто е тоа вашето мислење?
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.581
Јас купив Браво пред 2 недели и сум презадоволен. Бравото има 1.2i мотор, истиот го вградуваат во Фиат Пунто спортинг 81кс 16в. Има потроувачка од 8 градска, 6 на отворен пат. Браво колите со поголем мотор трошат повеке имаш 1.4 кој е претходник на 1.2ката(препорачливо е да го избегнеш поради почести кварови) и 1.6 кој е доста јака машина има 105кс и е најчест мотор на пазарот, троши од 10-12 л во зависност од состојбата и стилот на возење. Има и гт и хгт 1.8 и 2.0 мотори кои се за луѓге со спортски дух, издржливи се но 150те коња си кажуваат и колку се скапи за одржување.Тешко да најдеш тука во мк, не издрнкан хгт мотор.

За вектрите не знам многу, тие се класа повисоко од Бравото, но исто така и бензинците трошат над 10 л, но се квалитетни коли.Мене лично не ми се допаѓаат.
Не сум сигурен за ова но генерално италијанците и французите имаат доста опрема и добар дизајн (тоа е мој вкус) додека немците идат повеке на квалитет.
 

General Centar

Се колнам... за ослободување на Македонија...АМИН
Член од
31 март 2011
Мислења
350
Поени од реакции
188
Јас купив Браво пред 2 недели и сум презадоволен. Бравото има 1.2i мотор, истиот го вградуваат во Фиат Пунто спортинг 81кс 16в. Има потроувачка од 8 градска, 6 на отворен пат. Браво колите со поголем мотор трошат повеке имаш 1.4 кој е претходник на 1.2ката(препорачливо е да го избегнеш поради почести кварови) и 1.6 кој е доста јака машина има 105кс и е најчест мотор на пазарот, троши од 10-12 л во зависност од состојбата и стилот на возење. Има и гт и хгт 1.8 и 2.0 мотори кои се за луѓге со спортски дух, издржливи се но 150те коња си кажуваат и колку се скапи за одржување.Тешко да најдеш тука во мк, не издрнкан хгт мотор.

За вектрите не знам многу, тие се класа повисоко од Бравото, но исто така и бензинците трошат над 10 л, но се квалитетни коли.Мене лично не ми се допаѓаат.
Не сум сигурен за ова но генерално италијанците и французите имаат доста опрема и добар дизајн (тоа е мој вкус) додека немците идат повеке на квалитет.
Jas imam vectra b 1.8 16v, i ne se sporeduva so bravoto, zasto bravoto e mala gradska kola i da malce trosi.
Vectrata e mislam dve ili tri klasi nad nego i e kruser za na pat limuzina, e sega potrosnja vo grad ispod 13 ne e ama ke go ostavi bravoto da i dise u auspuh :)
 
Член од
17 октомври 2009
Мислења
9
Поени од реакции
0
Ви благодарам многу на сите, верувајте многу ни значат вашите мислења. Ние сакаме автомобил кој е повеќе издржлив и помалку троши, а според вашите мислења заклучив дека Bravo то повеќе би одговарало на нашите потреби. А бидејќи сакаме да купиме постара кола т.е половна за кој од овие автомобили се поефтини резервните делови?
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.058
Поени од реакции
761
Ви благодарам многу на сите, верувајте многу ни значат вашите мислења. Ние сакаме автомобил кој е повеќе издржлив и помалку троши, а според вашите мислења заклучив дека Bravo то повеќе би одговарало на нашите потреби. А бидејќи сакаме да купиме постара кола т.е половна за кој од овие автомобили се поефтини резервните делови?
Од пред месец дена и јас сум сопственик на Фиат Браво од 98 година, 1.6 16v. Од колата сум презадоволен, има доста опрема ( клима, електрика, серво... ). Направив голем сервис со најквалитетни ( знам дека оваа изјава некој од вас ќе ја земе како релативна ) резервни делови и масло и сето тоа ме чинеше околу 11 000 денари денари сосе работната рака. За потрошувачката неможам да се пофалам, троши околу 11 литри, но има 105 коња кои даваат малку поинакво чувство и задоволство од мотор со 65 -70 коња. Земено предвид дека одлуката да го купам Браво-то не ми беше избрзана туку напротив темелно изанализирана, нормално базирано на моите потреби, би те советувал да земеш Браво. Слободно доколку те интересира нешто подетално пиши ми порака или прашај на форумот. Поздрав.


@cmx1000 : Не би се согласил дека Браво-то е мала градска кола. Ниту пак дека е 2 или 3 класи испод Вектра-та. Не ме сфаќај дека контрирам поради фактот што сум сопственик на Браво, туку едноставно верувај ми Браво-то има што да понуди повеќе од мала градска кола. Поздрав.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.581
Делови има и за двата модела.И Фиат и опел секаде ги има, и по достапни цени.
На пример, денес јас сменив 3 каиши, ребраст 850ден, каиш за пумпа 300ден и каиш за алтернатор 300ден на Бравото, тоа е вкупно 1450 ден, а си ги наместив сам, со помош на пријател мајстор.
Уљето е околу 1700 денари Селениа 4 литри, и со него според упатството можеш да возиш 20000км. Со обично масло од 150 денари 1 литро, можеш да возиш околу 5-6000км.Фиат го препорачува Селениа уљето, најдобро го подмачкува моторот и помалку троши и уље и бензин.
Филтер за уље е 250 денари.
Филтер за воздух ти е 250-300 денари.
Филтер за полен 300-350ден.
Сијалички за светла 20-30 денари.
Тие ти се цените стандард за Фиат, и за Опелот се слични цените.
Деловите за дизел моторите се малку поскапи, општо за сите дизели.

--- надополнето ---

Од пред месец дена и јас сум сопственик на Фиат Браво од 98 година, 1.6 16v. Од колата сум презадоволен, има доста опрема ( клима, електрика, серво... ). Направив голем сервис со најквалитетни ( знам дека оваа изјава некој од вас ќе ја земе како релативна ) резервни делови и масло и сето тоа ме чинеше околу 11 000 денари денари сосе работната рака. За потрошувачката неможам да се пофалам, троши околу 11 литри, но има 105 коња кои даваат малку поинакво чувство и задоволство од мотор со 65 -70 коња. Земено предвид дека одлуката да го купам Браво-то не ми беше избрзана туку напротив темелно изанализирана, нормално базирано на моите потреби, би те советувал да земеш Браво. Слободно доколку те интересира нешто подетално пиши ми порака или прашај на форумот. Поздрав.


@cmx1000 : Не би се согласил дека Браво-то е мала градска кола. Ниту пак дека е 2 или 3 класи испод Вектра-та. Не ме сфаќај дека контрирам поради фактот што сум сопственик на Браво, туку едноставно верувај ми Браво-то има што да понуди повеќе од мала градска кола. Поздрав.
Се согласувам со тебе, за тоа дека бравото има што да понуди бидејки јас кога ке застанам на семафор, од што не се слуша моторот, не знам дали колата воопшто работи, исто така и во вожња, многу е мирен моторот и многу мека гастаа, а кога ке ја стиснеш до крај , верувај колку стискаш толку иде, без разлика што јас имам 1.2 мотор, и тој е брз има 81 коњ а тежи 1000кг што е за 200-300 кила полесен од Голфот, но секако не побрз од 1.6 ката. 1.2ката е истиот мотор што се вградува во Пунто спортинг така да исти ти се деловите од моторот во двете коли. Има многу добра вожња не замара во кривини.Многу е комфортна, јас сум висок 190cm и кога ке седнам позади со нормално наместени седишта, од моите коленици до предното седиште има слободен простор од околу 6-7 cm што ретко ми се случило тоа во други коли, освен во Мерцедес е-класа, Пасат и Фиат Добло.
Иначе Бравото спаѓа во класата на Голфот додека Пунтото во класата на Полото кога би споредиле со класите на VW.
Остај го ти CMX1000 што се перчи со Вектрата, јас се кладам дека он со неговиот мотор 1.8 да се трка со 1.6 Бравото, ке изгуби, затоа што е тежок и е потром, ама ај нека се теши пошто тоа ламјата му љока 13 литри во просек, и регистрацијата му е 100 евра поскапа од на бравото, :)
Ако си одбереш вектра земи си дизелче некое со исузу мотор, бидејки тие најмалку трошат а нели на тебе ти е битна економијата.
Ако си одбереш браво земи си 1.2ка како најекономично од тој модел или 1.6ка ако сакаш поспортска вожња. 1.4ките избегнувај ги.
Еве неколку слики од моето Браво.
bravo 007.jpg bravo 005.jpg bravo 006.jpg bravo 008.jpg
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Jas imam vectra b 1.8 16v, i ne se sporeduva so bravoto, zasto bravoto e mala gradska kola i da malce trosi.
Vectrata e mislam dve ili tri klasi nad nego i e kruser za na pat limuzina, e sega potrosnja vo grad ispod 13 ne e ama ke go ostavi bravoto da i dise u auspuh :)
1. Бравото е класа под Вектрата.
2. Тешко дека било која Вектра ќе остави кое било Браво да и дише во ауспух...
 

General Centar

Се колнам... за ослободување на Македонија...АМИН
Член од
31 март 2011
Мислења
350
Поени од реакции
188
Член од
12 март 2008
Мислења
1.058
Поени од реакции
761
Nemoj ne me raduj, covek bravo e ne e bmw.
Никогаш, апсолутно никогаш, не сум сакал агресивна вожња пропратена со перчење со коњски сили. Колата ја возам од 2200 до 2800 rpm. Значи, не сум тркач, но тоа што не е BMW, a e Браво не значи дека не лепи на седиште кога ќе стиснеш повеќе гас. Мојот модел има добар power to weight ratio и тоа ги прави неговите 105 коња снажни. Во секој случај, да не ја одвлекуваме темата во друг правец, да се обидеме да му помогнеме на човекот да донесе прав избор околу купувањето кола.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.581
Да не се напињаме, секој си има свој вкус. Ние треба да му помогнеме на дечкото што праша за да му се потврди она што тој го сака преку нашите предлози.
Мој совет е да си земе Фиат браво и да знае дека ако е сочувана колата (како и секоја половна) нема да зажали за парите кои ке ги даде.
Бидејки се двоууми помеѓу Вектра и Браво, јас ке направам една споредба од моја гледна точка.
Прво и најважно, Вектрата троши 12-13 литри на 10 км, Бравото троши 8-9 литри (зависи кој мотор, и како се стиска на педала за гас).
Вектрата има според мене, многу погрд изглед од бравото. Италијанците се познати по стилскиот дизајн.
Цените за делови се исти или приближни се релативно ниски и ги има насекаде.
Цените на двете возила се разликуваат. Сочувано Браво можеш да најдеш од 2000 до 2500 евра додека сочувана вектра од 3500 па нагоре (не знам точно до која цена се движат). Цените се со се регистрација на наши таблици.
Значи разликата во цена е околу 1000-1500 евра, што не е малку ако си ограничен со пари, а треба да
планираш дека ке требаат и откако ке се купи за менување на делови и сл.
Комфорот кај бравото кога би го оценил од 1 до 5 би му дал чиста 5ка. Не знам како е кај вектрата но не се сомневам дека е комфортна. Значи пак и двете се комфортни коли, Вектрата има поголем комфорт од Бравото, но разликата не би требало да е голема.
Тоа е единствено нешто на кое Вектраите би можеле да се вадат. Комфор и 5 врати, кој пак ке нагласам, не е толку поголем од Бравото.
Интериерот на бравото мене повеке ми е допаѓа ама пак тука се вкусови во прашање. Јас сакам да има добро осветлување, повеке звучници убави линии, убава шалтабла :), а тоа го има Бравото.
Опрема. Италијанците се полни со електрики и клими така да можам да кажам дека поопремено е Бравото од Вектрата него обратно.
Се што е од опрема (зборам опрема во тоа време значи 2000та год.) јас во моето Браво го имам.
Квалитет, германците се познати по квалитетната изработка, но кај колите стари по 10 години и повеке се се сведува на тоа, како тие биле одржувани и каква е нивната моментална состојба?
Јас повеке немам што да додадам, това е това.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom