Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам проблем со задните одмрзнувачи на стаклото,имено од сите што ги има не ми работат неколку и тоа распар се, некаде мегу првите 4 реда 1 ред не ми работи .....и некаде помегу последните не ми работат 4-5 едно под друго...се прави овој проблем или јок ? Шкода Фелиција имам :)
 
Имам проблем со задните одмрзнувачи на стаклото,имено од сите што ги има не ми работат неколку и тоа распар се, некаде мегу првите 4 реда 1 ред не ми работи .....и некаде помегу последните не ми работат 4-5 едно под друго...се прави овој проблем или јок ? Шкода Фелиција имам :)
Се прави, треба да се смени стакло сосе греачи :). Колку е ова исплатливо е прашање...
 
Имам проблем со задните одмрзнувачи на стаклото,имено од сите што ги има не ми работат неколку и тоа распар се, некаде мегу првите 4 реда 1 ред не ми работи .....и некаде помегу последните не ми работат 4-5 едно под друго...се прави овој проблем или јок ? Шкода Фелиција имам :)

нема греачи за сакла да се монтираат посебно... како што рече џиш, цело стакло со се греачи... тие се фабрички “излеани“ на стаклото... не се лепени...
 
аааа... 55-ка од 97 веројатно има со 4 четкици алансер, т.е. брзиот, освен ако некој не го мењал претходно... ај баш пиши што ти констатирал и направил мајсторот... ама јас пак типувам на тоа дека е нешто околу брзината на вртење... алансер-послаби четкици, подпотрошени пиксни на ротор од него, ослабено на компресија и сега пошто е поладно малку по густо уље и ете ти проблем за прво палење... после преку денот си пали лесно пошто уљето веке е омекнато, кариките рашириле и има поголема компресија, алансерот е по топол а и акумулаторот загреан па повеке врти алансерот и така, има повеке причини што ти се склопиле за оваа дешавка... колку за утеха, не си единствен... како и да е, пиши што ти средил мајсторот...
Аланасерот бил. Мојот оргиналниот бил со 2 четкици од првите најстарите, лом беше кога го отворивме и ротор и четкици и се. Па му ставив со 4 четкици алансер како ново верглат сега. Фала за советот уште еднаш.
:helou:
 
Се прави, треба да се смени стакло сосе греачи :). Колку е ова исплатливо е прашање...

нема греачи за сакла да се монтираат посебно... како што рече џиш, цело стакло со се греачи... тие се фабрички “излеани“ на стаклото... не се лепени...

Фала,јас па мислев се прават некако ...ај не ми се толку битни тие,само средните да не се расипат тие што најмногу требаат :)
 
Проблем со Лада Нива 2006 годиште, при мала гас гасне.....

ако знае некој што може да е и решение некое...или добар сервисер во скопје
Фала однапред
 
Проблем со Лада Нива 2006 годиште, при мала гас гасне.....

ако знае некој што може да е и решение некое...или добар сервисер во скопје
Фала однапред

Во индустриската зона Пинтија има добар сервис за Лада и Пежо и не се скапи.
Ако сакаш бројче пиши ПП.
 
Вака сега, се работи за Шкода Фелициа, замрзна водата во ладникот во доводните црева и моторот, настана штета во цревата(ја поправив) ладникот беше дупнат на две три места(го залепив)
потоа ја запалив и ја повозив околу пет минути, кога ја паркирав отворив хауба и имаше исфрлено улје измешано со вода, исфрлено преку карбораторот, само од таму преку филтерот за воздух, има оштетување на моторот, дали е пукнат блок или сл, не се разбирам во тие работи, па ми треба некој сове што понатаму:toe:
Еден комшија кој порано имаше ист таков автомобил рече дека му се случил ист проблем, рече дека имало некој осигурувачи кои избивале во случај на преголем притисок или внатрешно замрзнување на водата, дали е тоа точно, дали постојат такви осигурувачи кај овој тип на автомобили?
 
потоа ја запалив и ја повозив околу пет минути, кога ја паркирав отворив хауба и имаше исфрлено улје измешано со вода, исфрлено преку карбораторот, само од таму преку филтерот за воздух, има оштетување на моторот, дали е пукнат блок или сл, не се разбирам во тие работи, па ми треба некој сове што понатаму:toe:
Еден комшија кој порано имаше ист таков автомобил рече дека му се случил ист проблем, рече дека имало некој осигурувачи кои избивале во случај на преголем притисок или внатрешно замрзнување на водата, дали е тоа точно, дали постојат такви осигурувачи кај овој тип на автомобили?
Прво: Капачиња на моторот има, а тие се на блокот. Ако има некое излезено, нема да стој ич водата во системот.

второ: маслото во карбураторот, е дојдено преку дишникот. Тоа е едно црево што од картерот оди во карбураторот. Од друго место да дојди масло во карбураторот е невозможно.

Мој тип е дека деклата ти е пукната или искривена, па ја меша водата со маслото а кога ќе напрај доволно притисок одвишокот масло измешано со вода го фрла в карбуратор преку дишникот.


Сума сумарум, барај друг мотор, овај не ти се исплати да го прајш.
 
Вака сега, се работи за Шкода Фелициа, замрзна водата во ладникот во доводните црева и моторот, настана штета во цревата(ја поправив) ладникот беше дупнат на две три места(го залепив)
потоа ја запалив и ја повозив околу пет минути, кога ја паркирав отворив хауба и имаше исфрлено улје измешано со вода, исфрлено преку карбораторот, само од таму преку филтерот за воздух, има оштетување на моторот, дали е пукнат блок или сл, не се разбирам во тие работи, па ми треба некој сове што понатаму:toe:
Еден комшија кој порано имаше ист таков автомобил рече дека му се случил ист проблем, рече дека имало некој осигурувачи кои избивале во случај на преголем притисок или внатрешно замрзнување на водата, дали е тоа точно, дали постојат такви осигурувачи кај овој тип на автомобили?
Вакво нешто слично му се случи на еден мој тетин.Тој доагајки си од работа од Скопје за Штип на автопатот неговата пеглица ја дигнал 140км/х и му ги измеша улјето и водата.Епилог од ова:колата стои 5-6години во место чекајки нов мотор.
 
Pa zasto se zgaziv od smeenje :D, postoi peglica so vodeno 126 bis megjutoa samo 2 se vo mk edna na onoj kaj plasticari so poprava peglici i edna u gostivar...
 
140 кренал со пегле:pos:...:sport1:
Јас имав на времето пегле,и тоа доста средено....максимална брзина,на удолница (Буково)на релација Охрид-Битола..125 km/h..:drk:
Ќе се распаднеше за малку колата....:cug:
 
Pa zasto se zgaziv od smeenje :D, postoi peglica so vodeno 126 bis megjutoa samo 2 se vo mk edna na onoj kaj plasticari so poprava peglici i edna u gostivar...
Знам зошто се згази од смеење, а јас не бев баш најсигурен за 126 бис дали беше водено, или воздушно, а незнам зошто, и бис мислам дека беше со воздушно, ама не е битно...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom