П
Пепси_
Гостин
Ајде совет дајте...сакам да земам кола до 2-2500 евра настаро увозна од бугарија или словенија... што би ми предложиле за таа цена ( знам дека е малце
)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Ајде совет дајте...сакам да земам кола до 2-2500 евра настаро увозна од бугарија или словенија... што би ми предложиле за таа цена ( знам дека е малце)
Ајде совет дајте...сакам да земам кола до 2-2500 евра настаро увозна од бугарија или словенија... што би ми предложиле за таа цена ( знам дека е малце)
За до 2500 евра можеш да земеш некоја постара Opel Corsa или Fiat Punto. Јас за тие пари би земал corsa и гледај да не биде од Бугарија зашто до сега сите коли што сум ги гледал од Бугарија се крш, словенските се сепак посочувани.
Е сега и јас да прашам за совет. Подолго време барам да купам Honda Civic hatchback од 96 до 99/00, ама никако да најдам некоја асална. Значи де се китирани, префарбувани... Сега гледам на пазар3 на плац неколку такви со по околу 200 000 пројдени. Прашањето ми е колку издржуваат v-tec моторите за да знам дали воопшто да одам да ги гледам колите или да не си губам време.
Втора варијанта ми е Rover 25/200. Проблемот со роверите ми е за делови како се движат цените и дали лесно се наоѓаат ?
Е сега вие дајте совет што е подобро да купам, или пак некоја трета опција .... бтњ буџетот ми е 4000 евра.
Знам за хондата све како е. Имам зборено со луѓе што возат хондa долги години и никој немал некои посериозни проблеми, а затоа прашав дали воопшто се исплати да се земе хонда со 200 000 км дека ако земам таква и треба да се праи ремонт на моторот нема да биде дури ни средно жалосноИ за хондата и за роверот деловите се скапи и ретки
Знам за хондата све како е. Имам зборено со луѓе што возат хондa долги години и никој немал некои посериозни проблеми, а затоа прашав дали воопшто се исплати да се земе хонда со 200 000 км дека ако земам таква и треба да се праи ремонт на моторот нема да биде дури ни средно жалосно.
Не се сите со 200.000 ... еве ти пример неколку, првава не е увезувана и изгледа солидно за добра цена
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=940763
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=539628
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=811326
Е и за оваа од блиски извори знам дека е добра, од радишани е типот
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=1027033
Ризикуваш да пукне у секој момент. Подобро смени го на време.Што ќе биди со колата ако подолго време не се смени ребрасти каиш?
Што ќе биди со колата ако подолго време не се смени ребрасти каиш?
Имаш милион фактори шо влијаат на ова... мене ми се скина во возење на Кадетот (1.6 дизел) па само скрши 2 клацкалици кои се по 240 денари една. Ни глава, ни брегаста ни вентил, ни ташак. Ги сменав клацкалиците, од тогаш 30.000 км помина. А моторите на Ауди/Голф дизелите се дизајнирани да не се стигаат венилите, и да ти се скини каиш, никому ништо. Ќе го смениш и вози.ако недај боже се скине ребраст каиш, можеш да го фрлиш моторот одма. незнам за која кола станува збор, ама и небитно е, зашто за сите е исто... ке се заковаат клиповите во вентилите... епилог:
-искривени вентили
-скршени клипови
-пукната глава
-искривена брегаста
-и во 50% ситуации пука и радилица...
значи, ова веке не е ремонт туку цел мотор...
Што ќе биди со колата ако подолго време не се смени ребрасти каиш?