Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
како се проверуваат свекици ? :)

инаку, друго прашање, венто дизел 1.9 при промена на брзина почна да испушта црн чад од ауспух и уз вожна си иде најнормално. Само при промена од прва у втора или втора трета и обратно... чади ептен... не чадеше до вчера.
Проблем некој или од старост ? :)

Pustas gas koa saltas? :-)

--- надополнето ---

Probaj vo ler vo mesto da dades gas na naglo da go pustis da vidis dali ke cadi pri odpustanje na gasta. Ako cadi znaci moze da e nekoja dizna ili pumpata neznam drugo so bi mozeloda bide.
 
Ako е од прашокот(оловен) ЧАРЕ???

Care ispustaj tecnosta i turaj nova aliprvo proveri sve drugo dal e ok da ne ispustas zadzabe a neso drugo da e problemot. Prvo ja bi go proveri ltermostatot so e na glavata na motorot dali otvara ko so treba. Druga rabota perkata ne treba da se uklucuva i isklucuva non stop taa se vkluvuva samo koga motorot e zagrean poveke odkolku so treba za da ne prokuva, ako tebe perkata ti se vklucuva cesto znaci deka ti greemotorot poise negoso treba. Problem moze da napravil olovniot prasok, mozno e ako ne si proveril do sea termostatot na glavata da ne otvara ko so treba, a moze i si go zatnal hladnjakot so prasokot. Prvo proveri si go termostatot ako ne e on ondak neso pokrupno kako na primer hladnjakot moze dae u prasanje, ili ne daj boze vodnata pumpa.
 
Каде поточно се наоѓа у Автокоманда, бројче нешо од сервисот ако може да ми даеш?
Иначе фала на одговорот ;)

Eve ti brojce 3109-516 ke ti ojasnat oni kaj se naogaat potocno poso ne ja poznavam taa oblast od SK dobro pa nemozam da ti objasnam precizno kade se naoga. Otidi nema da zazalis ja stalno idam kaj nego mn pedantno rabotat.
 
Ako е од прашокот(оловен) ЧАРЕ???

ако е од него, ке се исчисти, испере и слично... ама наместо да поставуваш премногу стручни прашања на кои ке добиеш одговор од нас, а сепак во пракса неможеш да ги примениш, нај убаво е да се однесе во сервис и таму стручно лице да му се чуди... и сите овие муабети и одговори се со 75% шанса да се точни, бидејки се е само на дискусија... едно разгледување од 3 минути неможеш да го опишеш ни со 5 страни текст... тоа ми беше поентата...
 
Е тоа незнам ... порано зборев со другарчето он е мајстор и ми кажа мора да има тие прајмери прво за да не се испука и излупи бојата, правевме математики мислам дека околу 2000 ден излегуваше за цели браници, за лајсни мали се не е проблем, кваки не би ти препорачал за фарбаш според мене

значи околу 50-тина евра и више сигурно ќе те фати

Другар ти работи баш на фарбање и средување лимарија? Ако работи на тоа, можеш да ми кажеш кај има "радња" и евентуално телефон да ми дадеш? :smir:
Или некој друг ако знае добар сервис за тоа?
Фала однапред!
 
Фала на форумот за одговорите кои ми беа потребни за разменување на мислења во смисла ако е некој ситен дефект со некое лично искуство да се реши.Инаку јас бев на сервис и таму ми рекоа дека моторот работи убаво но јас кога ја возам знам како колата возела сега а како пред неколку месеци.Имено перката не ми се уклучува постојано се уклучува како што треба .Бидејки е малку посуптилен проблемов јас побарав мислење од форумов не дека преку него ќе се направи колата..........тогаш зошто некој би поставувал прашања????НЕЛИ
 
Фала на форумот за одговорите кои ми беа потребни за разменување на мислења во смисла ако е некој ситен дефект со некое лично искуство да се реши.Инаку јас бев на сервис и таму ми рекоа дека моторот работи убаво но јас кога ја возам знам како колата возела сега а како пред неколку месеци.Имено перката не ми се уклучува постојано се уклучува како што треба .Бидејки е малку посуптилен проблемов јас побарав мислење од форумов не дека преку него ќе се направи колата..........тогаш зошто некој би поставувал прашања????НЕЛИ

I so sakase da kazes so ova ne te svativ ???
 
Другар ти работи баш на фарбање и средување лимарија? Ако работи на тоа, можеш да ми кажеш кај има "радња" и евентуално телефон да ми дадеш? :smir:
Или некој друг ако знае добар сервис за тоа?
Фала однапред!

Да работи и на тоа ќе ти пишам број негов по ПП ако се договорите кажи торте ме препорача кај тебе ;)
 
Знае ли некој колку ке ме чини да сменам држач на мотор за Fiat Punto ELX од 2000 година?

Фала однапред.
 
Имам ОГРОМЕН мерак фрлено на Mitsubishi Eclipse 1999 година.

Прашањето ми е: Која е најдобрата (најевтина) комбинација што можам да ја направам за да ја земам колава?

Пример да ја земам од бугарија или германија (или некоја друга земја, како е најлесно и најевтино). Таму со царини, преведување, дали да ми ја донесе некој, или да одам да ја земам.....
(а и општо за земање кола од странство)

Фала за инфо.
 
барам држач за пеѓо 206 пловен... горниот држач до ребрастиот каиш, крушковидниот... нов го најдов за 1400 оригинален француски, и турски најдов за 950 нов... барам половен...
 
Ако може некој да ми објасни зашо задното лево тркало дава некој чуден звук као да се трие метал од метал коа кочам? Значи со другарче ги мењавме клипчињата на двете тркала, гуртните беа замастени коа ги извадивме, т.е беа со глицерин напраени малце (пред да ги извадиме го даваа истиот тој звук на тоа тркало), и само ги исчистивме со шмиргла и ги вративме назад. Имаше на нив уште доста материјал за кочење, затоа и ги вративме истите.
Сега пак го дава истиот тој звук кога ке закочам, но само првиот пат, односно само откако ке ја запалам колата и кога е ладна кочницата. Знам дека без разлика колку е ладен добошот нетреба така да чкрипи коа ке стиснам.. Така да ако некој може подетално да ми објасни околу ова, и да ми каже каде е проблемот.
 
гуртните знаат да фпијат течност во себе... ако е вода ке се исуши ама ако е нешто абразивно ке го држи. како и да е глицеринот се разредува и исперува со вода.. пробај нешто околу тоа...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom