Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
туку зне ли некој дека законов за забрана на фолии паднал т.е. го смениле? имаше закон со кој се ЗАБРАНУВА затемнување на стакла... ми кажаа дека не важи више... информиран е некој?

ИЗМЕНИ НА ЗАКОНОТ ЗА БЕЗБЕДНОСТ НА СООБРАЌАЈОТ

Цело Скопје вози со затемнети стакла

Според промените, затемнувањето може да биде делумно, односно на задните странични стакла, како и на задното стакло е дозволена поголема затемнетост, и за тоа нема посебно пропишано правило, но предните бочни стакла и ветробранското стакло може да се затемнети најмногу до 70 отсто

Скоп је врие од автомобили со затемнети стакла. Ако пред една година беше вистинска реткост да се видат возила со затемнети стакла, и тоа беше привилегија на службените возила, сега тие, практично, се секојдневна глетка.
До пред два месеца, законската регулатива предвидуваше единствено минимално фабричко затемнување на стаклата. Само така автомобилите можеа да поминат на технички преглед и да се регистрираат, а притоа сопствениците да бидат казнети за затемнувањето.
"Ко га пред три години отидов на редовен технички преглед за регистрација на автомобилот, ме вратија бидејќи сум имал заштитни фолии. И покрај дозволата, издадена од МВР, за затемнување, сепак, ми беше наложено да ги извадам бидејќи немаше да ме пуштат на технички. Не се сеќавам колкави беа тогаш казните, но сепак не беа мали. Сега, пак, нема никаков проблем. Комотно можеш да си возиш со затемнети стакла. Се разбира дека тоа нема да биде целосно затемнување, но сепак до висок степен", вели жител на главниот град.
Од Министерството за внатрешни работи потврдија дека се направени измени во Законот за безбедност и оти повторно е дозволен одреден степен на затемнување на стаклата. Затемнувањето е делумно, затоа што целосното затемнување на стаклата сe уште е е забрането. Степенот на затемнетост на стаклата се одредува со А-тест од Машинскиот факултет во Скопје.
"А-тестирањето се прави кај нас на Машинскиот факултет. Со помош на апарат, се одредува степенот на затемнетост на стаклата на возилата. На задните бочни и на задното стакло е дозволена поголема затемнетост, и за тоа нема посебно пропишано правило во Законот за безбедност. Но за предните бочни стакла и за ветробранското стакло е одредена затемнетост до 70 отсто" ,објаснуваат од Машински факултет.
Тие додадоа дека затемнувањето е најчесто со фолии кои фабрички се лепат уште во производството на автомобилите. Од Машинскиот факултет објаснуваат дека по А-тестот надлежното Министерство ја издава дозволата за степен на затемнување. (Љ.С.)

ВЕСТ (мислам од 17.09.2010)
 
70 % ????

Како се мери затемнетоста на стаклата ако знае некој да објасни. До сега немам слушнато за таква направа. Има сличност со стаклата кои се користат кај опремата за заварување, ама не е исто.
 
70 % ????

Како се мери затемнетоста на стаклата ако знае некој да објасни. До сега немам слушнато за таква направа. Има сличност со стаклата кои се користат кај опремата за заварување, ама не е исто.

Ги споредуваат стаклата со црнец. Ако стаклото е потемно, не смее да се стави.
 
70 % ????

Како се мери затемнетоста на стаклата ако знае некој да објасни. До сега немам слушнато за таква направа. Има сличност со стаклата кои се користат кај опремата за заварување, ама не е исто.

Еден начин е со помош на Visible Light Transmission Measurement (VLT Meter)
Овде има подетално објаснето.
vp1165b.jpg
vp1165c.jpg
 
Степенот на затемнетост на стаклата се одредува со А-тест од Машинскиот факултет во Скопје.
Шо значи, сам на своја рака затемнување.... 400 евра казна.
 
70 % ????

Како се мери затемнетоста на стаклата ако знае некој да објасни. До сега немам слушнато за таква направа. Има сличност со стаклата кои се користат кај опремата за заварување, ама не е исто.

Јас бев на машински и на вежби ни ја покажуваа опремата ... уредот од една страна пушта светлина од другата мери колку пропушта фолијата ...

и мислам дека 70% е дозволено да биде видливоста на предните стакла а не 70% затемнето
 
Јас не ја сфаќам логиката да затемнуваш ветробранско стакло. Бочните возачки стакла 70% е ОК.
 
Што викате за Alfa Romeo 156 со 1.9 JTD дизел машина ? добри се дизелите ?

за 4,100 евра вреди ? знам дека се скапи деловите и се тоа ама ми се допаѓа колава :) ја видов прееска во живо супер е сочувана

177169c4-df2a-482c-86f6-b42566f5ed95.jpg
092a1d0d-7c40-4827-969f-6a486e74d92b.jpg




http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=879214
 
и јас сакав алфа. џиш ме премисли :kesa:

Море ако се скапи деловите и така не поминувам многу километри ... барем меракот ќе си го истерам ... колава е топои
 
ИЗМЕНИ НА ЗАКОНОТ ЗА БЕЗБЕДНОСТ НА СООБРАЌАЈОТ

Цело Скопје вози со затемнети стакла

Според промените, затемнувањето може да биде делумно, односно на задните странични стакла, како и на задното стакло е дозволена поголема затемнетост, и за тоа нема посебно пропишано правило, но предните бочни стакла и ветробранското стакло може да се затемнети најмногу до 70 отсто

Скоп је врие од автомобили со затемнети стакла. Ако пред една година беше вистинска реткост да се видат возила со затемнети стакла, и тоа беше привилегија на службените возила, сега тие, практично, се секојдневна глетка.
До пред два месеца, законската регулатива предвидуваше единствено минимално фабричко затемнување на стаклата. Само така автомобилите можеа да поминат на технички преглед и да се регистрираат, а притоа сопствениците да бидат казнети за затемнувањето.
"Ко га пред три години отидов на редовен технички преглед за регистрација на автомобилот, ме вратија бидејќи сум имал заштитни фолии. И покрај дозволата, издадена од МВР, за затемнување, сепак, ми беше наложено да ги извадам бидејќи немаше да ме пуштат на технички. Не се сеќавам колкави беа тогаш казните, но сепак не беа мали. Сега, пак, нема никаков проблем. Комотно можеш да си возиш со затемнети стакла. Се разбира дека тоа нема да биде целосно затемнување, но сепак до висок степен", вели жител на главниот град.
Од Министерството за внатрешни работи потврдија дека се направени измени во Законот за безбедност и оти повторно е дозволен одреден степен на затемнување на стаклата. Затемнувањето е делумно, затоа што целосното затемнување на стаклата сe уште е е забрането. Степенот на затемнетост на стаклата се одредува со А-тест од Машинскиот факултет во Скопје.
"А-тестирањето се прави кај нас на Машинскиот факултет. Со помош на апарат, се одредува степенот на затемнетост на стаклата на возилата. На задните бочни и на задното стакло е дозволена поголема затемнетост, и за тоа нема посебно пропишано правило во Законот за безбедност. Но за предните бочни стакла и за ветробранското стакло е одредена затемнетост до 70 отсто" ,објаснуваат од Машински факултет.
Тие додадоа дека затемнувањето е најчесто со фолии кои фабрички се лепат уште во производството на автомобилите. Од Машинскиот факултет објаснуваат дека по А-тестот надлежното Министерство ја издава дозволата за степен на затемнување. (Љ.С.)

ВЕСТ (мислам од 17.09.2010)

и сега јас не сватив за атестот... гледам никој не ни прашува значи сите свативте.... кој треба да прави атест на затемнетост? јас со залепените фолии во машински, или оној што ги прадава и мести тие фолии? увек нашиве закони се извртени и увртени, ДВОСМИСЛЕНИ.... втора работа... што значи тоа затемнетотост до 70%? 70 посто затемнување на видливост т.е. 30 посто видливо или да се затемни до 70 посто видливост т.е. затемнување од 30 посто? ај сега да видам....

ај попросто ке прашам... ако е 100 цело, колку е дозволено да се гледа? 30 или 70?
 
Се согласувам дека не е добро прецизирано. Секој може да го толкува како сака. (впрочем како и за секој друг закон. секој си го толкува како му одговара)

кој треба да прави атест на затемнетост? јас со залепените фолии во машински, или оној што ги прадава и мести тие фолии?
Претпоставувам дека оној што ги продава и мести треба да има некаков сертификат, некаква дозвола. Така е логички, сега не ќе оди секоја кола на атест на машински. Сертифицирај ја фирмата и проблемот е решен. Но, за македонски услови, ништо чудно тоа да се прави на машински фак. само за да се земат повеќе пари.

што значи тоа затемнетотост до 70%? 70 посто затемнување на видливост т.е. 30 посто видливо или да се затемни до 70 посто видливост т.е. затемнување од 30 посто? ај сега да видам....
ај попросто ке прашам... ако е 100 цело, колку е дозволено да се гледа? 30 или 70?
Мислам дека станува збор 70% затементост т.е. 30% да се гледа. Затемнетоста од 30% ми изгледа некако мала.
 
Се согласувам дека не е добро прецизирано. Секој може да го толкува како сака. (впрочем како и за секој друг закон. секој си го толкува како му одговара)


Претпоставувам дека оној што ги продава и мести треба да има некаков сертификат, некаква дозвола. Така е логички, сега не ќе оди секоја кола на атест на машински. Сертифицирај ја фирмата и проблемот е решен. Но, за македонски услови, ништо чудно тоа да се прави на машински фак. само за да се земат повеќе пари.


Мислам дека станува збор 70% затементост т.е. 30% да се гледа. Затемнетоста од 30% ми изгледа некако мала.

денес се информирав за фолиите. значи:

затемнување на задни стакла може колку сакаш. затемнување на предни бочни стакла може максимум 30% затемнување т.е. 70% видливост. после тоа се иде на машински факултет ПОВТОРНО КАЈ СОКОЛОВ со колата, и уплатени 1400 денари за атест на затемнувањето. после идеш во мвр со документот-потврдата од атестот, плакаш таму нешто, и со менување на сообраќајната ке те фати околу 2000 денари атестот.

значииииии... скинаа забрана која на времто ја донесоа со образложение дека возачите СЕ ВО ГОЛЕМА ОПАСНОСТ со ставање на било какви фолии, за да дозволат сега да се тоа прави со атест, т.е. да се слеваат пари во буџет... сега кога и даваш пари на државата во ред е, безбеден си со фолии а инаку претходно не бев безбеден кога ме тераа да ги љупам од стакло... заради моја безбедност... абе у три лепе пичке матерне нека идат... све апаш до апаш на власт, одкако е осамосталена државава, нема дојдено саглам човек...
 
Здраво дечки,знам дека има Форд сопственици на форумов :icon_lol: па да прашам... имам Форд Фиеста 1,3 ефи 1997 год. и имам проблеми со гаста, колава работи на над 1600 обртаи константно во место,значи на многу ама рамномерно,а кога е притиснат кумплугот тогаш работи скрос нерамномерно,како на бранови... Што да е работава? :toe: Мислев дека е тоа за лер гаста или електронски кумплуг како и да се вика,така покажа и на компјутерска дијагностика демек,ама и кога ставивме ново такво за проба пак исто работеше.... а ако го исклучам тоа тогаш ок е... ај мислење,совет... а да,смета ако ја возам ден два со исклучено?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom