Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
И што сакаш да кажеш дека ако сакаш да го извадиш картерот треба да демонтираш клима? :))) Ахахаха ете зошто се педери французите...сакаат да ти го напикаат машки!
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
И што сакаш да кажеш дека ако сакаш да го извадиш картерот треба да демонтираш клима? :))) Ахахаха ете зошто се педери французите...сакаат да ти го напикаат машки!
не бе.. не треба да ја вадиш климата... туку имаш еден штраф повеќе за отштрафување... јаки муда... климата си стои кај што си е, само штрафот го вадиш...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Ааа...реков да не треба цел систем да се демонтира ...маме му...таквовам :)))
 
С

Спенсер

Гостин
Колкав шупак треба да си,за на автопат,при брзина од ~130км/ч при ~6000 вртежи,од трета,наместо во четврта,ти да убациш у прва... се искинале мислам карики (неразбрав убаво што ми кажаа), моторот буквално се влечкал по земја... парче... се работи за опел астра... дали воопшто е можно да се убаци вака...???
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Абе теоретски се е можно! Може и рикверц да ја ставиш. Многу е тешко тоа да го згрешиш, ама ееете имало таленти!
 
Член од
6 февруари 2008
Мислења
1.272
Поени од реакции
229
Што мотор би пасувал на Fiat 1100R ? Нешто што би трошело помалце од оргиналниов - 15l/100km :(((

Ај совет...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Колкав шупак треба да си,за на автопат,при брзина од ~130км/ч при ~6000 вртежи,од трета,наместо во четврта,ти да убациш у прва... се искинале мислам карики (неразбрав убаво што ми кажаа), моторот буквално се влечкал по земја... парче... се работи за опел астра... дали воопшто е можно да се убаци вака...???
Не треба многу.... доста е да си дрвеноглајца+насилник и појма да немаш од возење. Претежно сите возила имаат заштита во менувачот, од висок пренос неможиш да префрлиш во низок. Од 3-та во 1-ва не влегува, освен ако не си како примерот погоре дрвеноглајца, и насилник па се запна со цела сила. Шо е тука тука е...

Што мотор би пасувал на Fiat 1100R ? Нешто што би трошело помалце од оргиналниов - 15l/100km :(((

Ај совет...
Имаш Фиат 1100 и сакаш да му менуваш мотор??? За в затвор си ти бе... легендарни се тие возила, смртен греф е на тоа возило да му смениш било што. Чувај го во оригинална состојба, кога веќе го имаш, а купи си нешто за секојдневна употреба што би те коштало некои 600-700 евра кои ионака би ги дал за друг мотор.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Што мотор би пасувал на Fiat 1100R ? Нешто што би трошело помалце од оргиналниов - 15l/100km :(((

Ај совет...
LPG мотор! 16 литра плин * 32 денари (од ефтиниот) ете ти 500 денари за гориво место 1000 денари.

Е сега, според кажувањето на еден реставратор од Битола, наводно пасувал на Fiat 1100 (OHV како што имаш ти) менувач да ставиш мотор од 1100 SOHC (101/128/Југо 55). Има логика, ама не сум видел до сеа. Ценовно исто ќе ти дојди. 100 евра се зема одличен Застава 1100 мотор + монтажа + а-тест сигурно ќе ти бараат само за (ти имаш 1089 cc мотор со 48КС) што е 27 кубика помалку и 7 КС :) Барем за Fiat 126 600 на 650 бараат а-тестирање :)) што е околу 100 евра. Врти сучи ОКОЛУ 300 евра ќе се спружиш. Дали за плин или 101 мотор, со тоа што 101 ќе ти троши 10л бензин ( и си спасил 5 литра ) а со плинот возиш како 8 литра. Сето ова врз база на претпоставка. Многу работи зависат за потрошњата. Менувач, аеродинамика...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
A да го средиш оригиналниот мотор од 1100-ката, посебно карбураторот? Греота е...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Пак Струмикс ќе спаси колку ...1 до 2 литра. Сигурно му се затнати дизните и троши 15л.
Штеловање вентили, палење, кабли и чистење карбуратор ќе намали на 12 литри според мене easy. Ама ете плинот му е како варијанта. 12 плин (на тивко :D ) ќе троши. Што е супер и нема да се жали.

СЕПАК, ако не ти е возило за секој ден, тогаш ќе направиш како што реков и не се жали. Ако ти е за секој ден тоа е друга работа и сфаќам зошто бараш поекономична варијанта.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
144
Поени од реакции
7
Што мотор би пасувал на Fiat 1100R ? Нешто што би трошело помалце од оргиналниов - 15l/100km :(((

Ај совет...
Овака јас имам два фиати 1100 едниот е 1954 а другиот 1959 од вториот имам и тема отворено кликни тука . имам и доста резервни делови
За друг мотор исто и јас не би те советувал да ставиш а тоа шо ти троши толку 100% е до карбураторот , Јас лично го немам тестирано колку троши но еден човек шо имал порано ми рече дека на отворено од 6-7 литра а низ град оклу 8-9 највеке
Така да провери си го карбураторот ако не можеш да го управиш пробај да ставиш од југо обавезно смени си ги свеќиците и каблите за свекици филтерот за воздух доклу се стари и нормално провери го палењето ако ти се овие работи ок не би требало да имаш проблеми со потрошњата
Ако си запнал за друг мотор можеш да сатвиш но треба да го смениш и деференцијалот спрема моторот кубикажата инаку ке откаже деференцијалот.......... а тоа многу голема работа
Јас имам дома линиски мотор 1600 кубика со мењач е комплет од форд капри а го носат и таунусите и мислам дека ке влезе ако е помала корпата на мењачот но се разбира дека треба да се прават и нови држачи за моторот а тоа е голема работа
Така да остави си го моторот и ако неможеш да ја намалиш потошувачката стави си еден плин
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
14.591
Поени од реакции
14.398
Има ли некаде во Македонија да се стават неони на кола од доле, и ако има, колку пари би коштало тоа ? Фала однапред.
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Onak, се разбираш од клими. На мојата кола (Dodge Caliber со VW 2.0 CRD од 2006 год) после компресорот нема доволен притисок на фреонот и климата слабо ми лади. Од климаџиите некои тврдат дека е компресор, некои дека е шприц вентилот. Што мислиш ти, бидејки и шприц вентилот и компресорот се многу тешки за вадење?
 
Член од
5 ноември 2008
Мислења
264
Поени од реакции
72
Имам Опел Корса 1.0 со монтиран секвенционален мултипоинт(???) плински уред.
Последниве два дена ми се случува нешто невообичаено, за жал мајсторот ми е на одмор па може тука некој ќе има некаков совет.
Во моментот кога ке ја изгасам колата од ми титка “копчето“ каде што се менува режимот бензин-плин, а каде и кога ќе снема плин исто така титка.
Што може да е проблемот?
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Има ли некаде во Македонија да се стават неони на кола од доле, и ако има, колку пари би коштало тоа ? Фала однапред.
Тоа се вика кичерај. Освен ако немаш некоја екстра тјунирана Honda,Toyota,Mitsubishi, неонка ама ИЧ не личи.

Е сега, има во секоја поопремена продавница за тјунинг низ Скопје. Кај ЈБТ гимназијата има една, побарај по нет. Имаат и веб страни.

Пак ќе кажам. НЕОНКИ ептееееееен ако ја личи колата за тоа. Дури и тогаш е дискутабилно. Неонките беа шема до пред 3-4 години. Веќе и во Јапонија не ги праат така исто како Lambo doors.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom