Drukpat pa dizel da si zemes. Se e so po 300kkm+ i utepano od vozenje. Pameten covek si zema benzinec i si tura plin. Od toa ponovite dizeli sto podaleku toa podobro.
Polovnite dizel (i toa so e so plin) se vo prosek x2 do x3 so kilometraza onaa realnata vo sporedba so benzincite. Polovni dizeli so relativno malku km ne nosi nikoj, poso nema koj da gi plati. Pod malku km mislam okolu 200.000km, realno se e so preku 300kkm a ima i so po 500kkm+. Premnogu rasiplivi i skapi delovi imaat dizelite od 2004-5 nagore, ako pocne so kvarovi gotov si gospod ne te spasuva. Ubavo napisal kolegava na zalost kako mu se pogodil turanot, a veruvam deka barem 50% od lugeto so kupile dizeli se so slicni maki. Ke se slikas so nekoe kjumbe so uopste ne se ni poprava samo pari ke frlas dupka bez dno, da ne te snajde.
52.000 км со половен 1.3 мултијет 70кс увезен од италија без скоро никаква сервисна историја, досега сменети само 2 шајбни на дизни и 1 греач, никакви други кварови да чукнам во дрво, моментално на 183.000 км. Е ама 3000 евра го плативме пред 3 години, ме правеа будала зашто сум дал толку пари за пунто 2ка, демек некое "колиште" сум можел да земам за тие пари, ама како ми личи на мене, сите со таквите "колишта" везден кукаат на разноразни форуми ради честите кварови кои ги имаат. Па кој е сега будалиот у прикаскава, не знам.
Тоа што 1.9 тди 105кс е ѓубре од мотор шо крши брегасти и клипњачи не значи дека сите модерни дизели се такви. 1.7/1.9 8V цдти се одлични мотори, мада по мене астра Х е најфушерајска кола у свет, ебати колата шо нема една ебана сказалка за температура на шалтабла а коштала ѓаол ипол као нова, едно југо ебано има повеќе инструменти на шалтаблата.
И тоа дека на бензин/плин поарно ќе поминеш по дифолт, драпај си меот. Вкупно 3 бензинци во фамилија имавме во изминативе 15тина години (матиз 0.8, пунто 1.1, 206 1.1), сите до еден порасипливи од горенаведениот дизел кој моментално го поседувам и тоа ниеден не е возен на плин, значи чисти бензинци зборам, а и да имаа плин немаше да бидат ништо подобри, него баш обратно. Во заблуда живее тој што мисли дека кај бензинец нема што да се расипе, поготово ако е некој мотор со осетливи вентили што е конвертиран на плин.