Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мислам дека е подобро да се поправи одколку половен да се купи. Што мислите вие?
Ako se ošteteni ležištata/ piksnite....vredi da se reparira bidejki i.kaj polovnite kolku tolku se ošteteni tie lezista.

Dobar majstor piksnite ke ti gi napravi od "tvrd mesing" / bronza....a prevarant ke ti gi napravi od običen mek.mesing
 
Некој да не знае колку кошта регистрација возило од 125kw 2.0 multijet .
Прва регистрација одприлика горе доле цена ?
 
Имам неколку дилеми околу избор на моноволуменец, па ако има некој нека ми помогне.

Ford Galaxy 1.9tdi 90ks 1996 дизелаш - 2000еур

Renault espace 2.0 benzin plin atestiran dizna dizna - 1900еур

Renaut espace 2.2 dizel 2002g

Renaut espace 2.2 DCI dizel 2004g - 2800еур

Renaut espace 2.2 DCI 150ks Privilege 2004г- 2800еур

Исто, sharan бензин плин иди во опција за некои 2k eur

Што би препорачале од сите овие? На што да се внимава кај сите најповеќе и кој мотор му е докажан?

Понудете и нешто друго како опција до кај 2500еур.

Фала многу.


Фордот и било кој шаран за таа цена ќе бидат ќофте направени од возење.

Рено не би ти препорачал оти имаат специфични делови, а ретко има кај нас растурени па тешко се најдува половен дел особено за 2.2 дци.

Би ти препорачал Цитроен Ксара Пикасо ако може нешто помало.

Механиката е 80 % иста со обичната ксара, удобна вожња, евтино одржување, има и бензинци и дизели. 2.0 хди моторот нема варијабилен замаец во постарите верзии па нема потреба за тоа да мислиш.

Од бензинците најслабиот 1.6 е преслаб за таа каросерија па 1.8 е подобар избор. И двата супер поднесуваат плин.
 
Последно уредено:
Фордот и било кој шаран за таа цена ќе бидат ќофте направени од возење.

Рено не би ти препорачал оти имаат специфични делови, а ретко има кај нас растурени па тешко се најдува половен дел особено за 2.2 дци.

Би ти препорачал Цитроен Ксара Пикасо ако може нешто помало.

Механиката е 80 иста со обичната ксара, удобна вожња, евтино одржување, има и бензинци и дизели. 2.0 хди моторот нема варијабилен замаец во постарите верзии па нема потреба за тоа да мислиш.
Нема што нема веќе растурено и во мкд, имаш кај босанците на патот кон Косово еден куп француски, плус и на други отпади има скоро низ цела мкд, а и нови делови имаш од секакво производство.
Јас не би земал 2.2 дци туку 2.0 бензин со плин, само сепак со моноволуменец од овој тип е потешко оти од оваа година тешко да го најде под 250-300 илјади км особено ако е со 7 седишта.
 
Јасно е дека правиме муабет за големи километражи. Сепак може ќе излезе нешто поасално без разлика на километражата.
 
Фордот и било кој шаран за таа цена ќе бидат ќофте направени од возење.

Рено не би ти препорачал оти имаат специфични делови, а ретко има кај нас растурени па тешко се најдува половен дел особено за 2.2 дци.

Би ти препорачал Цитроен Ксара Пикасо ако може нешто помало.

Механиката е 80 % иста со обичната ксара, удобна вожња, евтино одржување, има и бензинци и дизели. 2.0 хди моторот нема варијабилен замаец во постарите верзии па нема потреба за тоа да мислиш.

Од бензинците најслабиот 1.6 е преслаб за таа каросерија па 1.8 е подобар избор. И двата супер поднесуваат плин.

Дефинитивно ќе ја земам и оваа опција во предвид, фала на насоките и коментарот.


Нема што нема веќе растурено и во мкд, имаш кај босанците на патот кон Косово еден куп француски, плус и на други отпади има скоро низ цела мкд, а и нови делови имаш од секакво производство.
Јас не би земал 2.2 дци туку 2.0 бензин со плин, само сепак со моноволуменец од овој тип е потешко оти од оваа година тешко да го најде под 250-300 илјади км особено ако е со 7 седишта.

Претпоставувам и јас дека мн возени ќе бидат во тој ценовен ранг што сега можам да си го дозволам, баш и затоа прашав кои би биле до некаде подобри воопшто како возила. Повеќе би одел на бензин/плин варијанта (ако најдам кола со вграден нормално) бидејќи донекаде возењето ќе ми биди поисплативо него со дизелаш, се надевам и маките од кварови помали. Искрено го меркав тој шаранот што ми го нудеа бензин плин, но сè уште го немам видено.

Фала уште еднаш и до двајцата за препораките, го ценам тоа.
 
320d само да најдеш со здрав замаец
Гледај замаец мотор турбина ... се менува тоа ама кошта сет со замаец околу 700евра
Најзастапени се 320ки затоа ги има по огласи
Јас имам 320д 150кс од 2003 и супер ми е
318 е полош и послаб
Ама нели е тој стариот мотор,ако не се лажам од 2005 се новите 320д е90?
 
Дефинитивно ќе ја земам и оваа опција во предвид, фала на насоките и коментарот.




Претпоставувам и јас дека мн возени ќе бидат во тој ценовен ранг што сега можам да си го дозволам, баш и затоа прашав кои би биле до некаде подобри воопшто како возила. Повеќе би одел на бензин/плин варијанта (ако најдам кола со вграден нормално) бидејќи донекаде возењето ќе ми биди поисплативо него со дизелаш, се надевам и маките од кварови помали. Искрено го меркав тој шаранот што ми го нудеа бензин плин, но сè уште го немам видено.

Фала уште еднаш и до двајцата за препораките, го ценам тоа.
Не знам како се бензинците од таа година на VW, реното не би требало да е лошо, од Прилеп има еден таксист со Еспејс (Адамо) произведен некаде 96-99 што вози релација Прилеп-Скопје секој ден, баш со него правев муабет и кажуваше дека на околу 500 000 сменил нов мотор и уште тера со иста шасија (ефтини се и моторите, за 400-500 евра со се промена ќе го најдеш, а надворешно имаат добра изработка и не корозира).
А мораш да земеш со 7 седишта, поголема фамилија сте или?
 
Подолго време само се двоумам и само прашувам и неможам да се одлучам. Во план ми се неколку возила и на едното е поефтино и постаро а другото е поново и поскапо и ме тера поќе да вложам, ама незнам кое како стој.

1. BMW E90 318d и 318i - некој да кажи искуства за двата мотори, какви се кварливи, скапи за одржување и сл.. Знам дека кај бензинецот нема турбина и нема замаец.
2. Volkswagen Golf 7 2013 - 1.6 TDI 105KS и 1.2 TSI 105KS- downsizing мотор
3. Mazda 3 Sedan 2014 1.5 атмосферски бензинец 100КС.
4. Skoda Octavia 2014+ 1.6 TDI

- Знам дека сите ќе речат јапонските возила си се јапонски, ама моторов мие слаб.
 
Подолго време само се двоумам и само прашувам и неможам да се одлучам. Во план ми се неколку возила и на едното е поефтино и постаро а другото е поново и поскапо и ме тера поќе да вложам, ама незнам кое како стој.

1. BMW E90 318d и 318i - некој да кажи искуства за двата мотори, какви се кварливи, скапи за одржување и сл.. Знам дека кај бензинецот нема турбина и нема замаец.
2. Volkswagen Golf 7 2013 - 1.6 TDI 105KS и 1.2 TSI 105KS- downsizing мотор
3. Mazda 3 Sedan 2014 1.5 атмосферски бензинец 100КС.
4. Skoda Octavia 2014+ 1.6 TDI

- Знам дека сите ќе речат јапонските возила си се јапонски, ама моторов мие слаб.
Zavisi vo kakva sostojba se site od navedenive
Ako baras familijarna kola togas octavia,imase skoro oglas 11600eur. Osven bmw za koe nemas godina na proizvodstvo,ostanative se cena 11-12k eur i se relativno novi.
 
Ама нели е тој стариот мотор,ако не се лажам од 2005 се новите 320д е90?
Зборам за Е46 од 2002 до 2005 се 320д со новиот комонрејл дизел 150 коња носат редизајнот... до 2001 се со 136 бош пумпа
Е90 од 2005 имаат 320д со 163 коња
Редизајн од 2009 имаат 177 коња и не е погоден страда ланче и др. проблеми
 
Последно уредено:
Во последно време приметувам ако антифризот бил на макс, иде на минимум... е сега, на изладена кола (не запалена 24h) кога ќе ја отворам капачката за антифриз се случува како да е под притисок и дури испрскува. И од кога ќе ја отворам, се пополнува тој дел што го снема... и нешто плус испрснува од дупчето од страна.

Некако чудно ми е, скоро никогаш на изладена кола не ми правело така. Искуства?
 
Во последно време приметувам ако антифризот бил на макс, иде на минимум... е сега, на изладена кола (не запалена 24h) кога ќе ја отворам капачката за антифриз се случува како да е под притисок и дури испрскува. И од кога ќе ја отворам, се пополнува тој дел што го снема... и нешто плус испрснува од дупчето од страна.

Некако чудно ми е, скоро никогаш на изладена кола не ми правело така. Искуства?

Дали е дизел или бензин н плин???


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom