Потребно ми е совет,кажано кратко коментар-забелешка за верзија мотор на Пежо 206 .
Дали се добри дизел 1.9 моторите на Пежо 206 1999година ? Дали вредат ? Или пак подобри се други верзии на мотори на пежо? Стрикно 1999 година или таа генерација околу Добри и слабости? Сестричкава сака да земе количе за работа,па ајде вака убаво количе ни се понуди 1.9 д 1999 година? Колку трошат вака иначе?
Ние го имавме како ново на времето во 2002 година. Тогаш беше најбарано и најпопуларно возило за кое прекупците и во 12 саат ноќе даваа пари.
И денес лесно се продава.
Потоа неколку мои пријатели купија како половно. Сосема солиден и убав избор. Барај само од 2002 година фејслифт моделите со новите проsирни фарови напред. Поубаво изгледа.
Мана им е заден трап кој на времето беше огин скап дел над 1000 евра. Денес е околу 300 евра, но не е нешто страшно и да се расипе. Колата и така може да се вози и да е безбедна.
Гледај само да не тропка позади и мирен ќе бидеш. 1.9 ХРД е одличен мотор, но мада 1.4 хди би бил уште подобар и поекономичен.
Јас би гледал некое со понова година и со посочуван ентериер.[DOUBLEPOST=1541725500][/DOUBLEPOST]
Ја видов денеска кратко на минување,неувезувана,купена од тука е,втор газда 180.000 поминато е историја,инаку колата е топ зачувана ,фамилијарна .Без клима е,иначе одма пали вака,сменет е трапот позади сеа .....Така ми спомна.
Ете си пишал веќе за трапот. Отпосле видов. И нашиот трап почна да прави проблем на 170.000км, со што многу веројатно дека е и точна километражата.
Штом е сменет, други поголеми давачки би немал. Ако е како прва кола одличен избор. Добро ќе беше да има и клима, но да имаше многу побрзо и човекот би ја продал
Мене ми смета само годината и ентериерот внатре особено ако го нема трокракиот волан. Со правиот изгледа ептен грдо
Но ако има убава цена, слободно земи ја. Колата има убава вожња[DOUBLEPOST=1541730357][/DOUBLEPOST]
seat ibiza 1.9 ti e najdobar izbor. od fiat pezo i citroen begaj. na opel ne ni pomisluvaj
Веројатно многу пати поставувано прашање тука, ама што кола би му препорачале на човек што појма нема за коли
.
Имам во буџет некој 4000 евра, и сакам да земам некое мало количе од типот на фиат пунто и тн, таа класа. Али не се разбирам во тип на мотори или било што такво па добро би ми дошло помош.
Според мене е сосема обратно. Кое пежо, фиат или цитроен е полош од Ибица?
Работам со коли и слободно можам да кажам дека Ибица е едно од најлошите возила кои сум ги имал кај мене.
Имав страшно лошо искуство со 3 Seat коли. 2 ибици и една Cordoba која беше стара 4 години а веќе се распаѓаше внатре.
Ако на некоја кола сум изгубил при продавање тоа беа двете ибици, за кои дадов еден куп пари за непланирани дефекти.
Ако се сеќаваш едно време мобилниов оператот Оnе ViP имаа Сеат Cordobа на работа.
Комшија секој ден доаѓаше од работа со неа. Катастрофа беа колите со голем број на дефекти по само 2-3 години експлотација.
Точно е дека носат VW мотор и тој е погоден, но другата изработка им е катастрофа. IТврда пластика насекаде во ентериерот. Ibiza 1.9 SDi беше најпромашено возило на цела VW групација кое трошеше уље како лудо.
И далеку е Ibiza од квалитетот на материјалите на Golf ,Polo. Целата внатре е со тврда пластика.
Со Сеат досега сум имал позитивно искуство само со Леон, за кој би кажал дека има солидно ниво на изработка
Но не на ниво на Голфот.
Со Шкода веќе е друга приказна. ИАко послаби од VW Moделите, Имаат квалитет и добра изработка па често моделите се добро покажани. Таксисти поминуваат и по 500-600.000 км со октавиите.
Од Цитроен слободно можам да кажам дека речиси сите модели се погодени освен неколку модели на C4.
А квалитетот на материјалите е еден од подобрите кај Цитроен. Има стари Хсари по 20 години а внатре изгледаат одлично. Цитроен Ц3 исто така има модели кои како да се од фабирка излезени.
Глупсоти се тоа дека имаат скапо одржување. Рекла казала. Скапо е ако нема делови. А за C3, C4, C5 има еден куп плацеви и еден куп делови.
Пежо воглавно е се погодено моторите 1.4 хди и 1.6 хди се едни од најдобрите мотори во поново време, кои се вградуваа и во голем дел на други марки.
Фиат досега сум имал можеби највеќе. И сум презадоволен од моторите. Никој ме нема изневерено
Моторите 1.2 8V се неверојатно тивки, погодени и евтини за одржување, па дури и како нови не коштаат многу..
МultiJet моторите на фиат донесоа многу новини и собраа еден куп награди за најдобри и најекономични мотори. Фиат прави страшно добри мотори во последниве 10 години.
Мене нешто страшно што ме иритира се фиатовите модели во задниве 3-4 години. Имаат промашени модели од типот на Linea, Doblo итн. и нив можам да ги наречам втора Ибица.
Не им требаше фабриката во Турција, но тоа е што е. АКо се иземат овие модели тогаш Фиат има со што да се пофали.
Во секое време би земал Grande Punto, Bravo, Polo, C3, Пежо 207, и уште еден куп други пред Ибица.
Мој Предлог до Димитар. Fiat Grande Punto. 1.3 Mjet или 1.9 некое со понова година. Од 2007 нагоре. За дизајн не би коментирал, бидејќи секој си има свој избор, но мене лично како целина ми се допаѓа. Eвтино одржување и докажано возило. Едни убави фелни и колата изгледа супер. Проблем е што има многу отпад донесено и треба да се помачиш за убав примерок.
C3 e исто погодена кола, ако не ти смета дизајнот.
Peugeot 207 солидно ауто, ако се најде убав примерок.
FIat Bravo е исто така еден од топ 5 изборот за мене. Проблем имаа само 8 вентилските мотори и мануелните клими, и моделите со овие работи треба да се избегнуваат
Се разбира вакви модели со 8V моторите и особено со мануелни клими највеќе се увезуваат кај нас. Но ако се земе примерок со автоматска клима к и 16V мотори ќе се добие фантастичен автомобил со проверен мотор koj нема смрт.
Сите други мотори и модели се погодени, брзи, комотни и евтини за одржување. Има примероци со доста опрема.
Се разбира и голф 5 би го ставил кој како и Фиат браво е веќе поголема класа на кола, но проверено ауто кое нема да изневери.
Се разбира треба да се помачи многу, за да се најде добар примерок, но и да се одвои минимум 5000 евра за добар голф ако се најде