Okolu 1500-1800 denari e bendeksot, plus lagerite...toa e...@gjoko-mkd фала за помошта, го извадивме со другарот алансерот сменето бендих и лагери, на страшно лошо место стои ни требаше повеќе од еден час да го извадиме, само цената малце скапо ми излезе, искрено помалку очекував, деловите ги купив 2000 и автоелектичарот 500 ми зеде.
Инаку имам и друг проблем да не случајно можеби знаеш што е работава, кога ќе го уклучам парното ми се уклучува и перката (двете) што е кај ладилникот, доколкку ја пуштам на ладно климата нема проблем.
Istoto go ima i kaj mene samo na sovozackoto mesto,i jas neznam od kaj prvo pomisliv da nee od gumicata na vratata kaj stoe se zatvara ..
od sto moze da bide mokro samo na ovaa mesto ? ne se suse veke 2 nedeli konstantno kako da e malce mokro.
Паркирај колата над каналот и влези под колата и види тоа местото да не е дупнато од ударен камен и слично ,и друго мирисни дали е масло или вода што и да е и ќе бараш причината и потоа под колата види каква е состојбата на металните цевчиња за глицерин. Се може да се наоѓа причина треба само да се види или можно е фреонот од климата ако имаш клима. Инаку што кола е?!
od sto moze da bide mokro samo na ovaa mesto ? ne se suse veke 2 nedeli konstantno kako da e malce mokro.
Вода ти фали ли?Istoto go ima i kaj mene samo na sovozackoto mesto,i jas neznam od kaj prvo pomisliv da nee od gumicata na vratata kaj stoe se zatvara ..
Se raboti za opel corsa 1.7 2002 god. Ja gledav kolata na kanal odolu posto site majstori se zafateni i ne visov dupnato nisto pod sedisteto plus toa edno kapace sto ima odolu si stoi. Ne guba antifriz kolata nitu te4e odkaj pedalata koga vrne.Паркирај колата над каналот и влези под колата и види тоа местото да не е дупнато од ударен камен и слично ,и друго мирисни дали е масло или вода што и да е и ќе бараш причината и потоа под колата види каква е состојбата на металните цевчиња за глицерин. Се може да се наоѓа причина треба само да се види или можно е фреонот од климата ако имаш клима. Инаку што кола е?!
Sent from my iPad using Tapatalk
pa toa go proveriv najprvo i kanalite bea cisti duri za da vidam dali tece vnatre so dve creva na sofersajbnata imitirav dozd ama nemase ni kapka da potece i kanalite si funkcioniraa i cisti, pogledav od dole da ne e skapana ne vidov nisto neznam sto drugo da proveram.Незнам како е решено кај Корсата овие каналите веднаш под шофершајбната за да истекува водата,знаат да бидат запушени од лисја и ѓубре а потоа преку вентилација да влегува во кабина.Кај мене во мало таков проблем имаа двајца со Ауди.
Имаше дождеви овие деновие..Исуши го убаво тепичето со фен стави нова гумена патосница и видиpa toa go proveriv najprvo i kanalite bea cisti duri za da vidam dali tece vnatre so dve creva na sofersajbnata imitirav dozd ama nemase ni kapka da potece i kanalite si funkcioniraa i cisti, pogledav od dole da ne e skapana ne vidov nisto neznam sto drugo da proveram.
dve nedeli go susam so pamucna krpa stavam i ja gazam da ja ismuka vodata od tepihok i + so fen i parnoto da duva dole kaj nozite koga ja vozam no problemo e tamu na toa mesto nikak da se isusi i pocna da me nervira , i sinoka imase dosta dozd sabajleto nemase nisto osven na toa mesto koga ke go pretisnas se oseka vlaznoИмаше дождеви овие деновие..Исуши го убаво тепичето со фен стави нова гумена патосница и види
Изгледа најверојатно и двајцата делиме ист проблем. И јас на мојата Корса 1.2. бензинец (при секое заврнување) се соочувам со прокиснување во пределот на патосниците, но со разлика што кај мене проблемот е кај задното седиште од кај возачот. Причините за појава на ваков проблем (како што споменаа и колегите кајганџии погоре) може да бидат од различна природа, но најчесто, како што е во мојов случај, е токму поради прокиснувањето. Попрецизно кажано, тоа може да е заради запушување на „одводните канали“ каде што се собира и потоа испушта дождовната вода, со талози од прашина во комбинација со кал или со лисја. Но може да биде, исто така, и поради пробивање (одлепување) на дихтунзите каде што електрониката влегува во кабината на возилото, т.е. од левата страна на возачкото седиште. Во прилог на ова, повели линкови од потенцијални решенија за овој горлив проблем. Јас се уште го немам применето овој метод бидејќи немам време, но дефинитивно ќе го применам штом имам слободно време и секако сончеви денови.Se raboti za opel corsa 1.7 2002 god. Ja gledav kolata na kanal odolu posto site majstori se zafateni i ne visov dupnato nisto pod sedisteto plus toa edno kapace sto ima odolu si stoi. Ne guba antifriz kolata nitu te4e odkaj pedalata koga vrne.
A kaj da vidam freonot dali te4e na toa cevkite pod kola sto se ? Ili pod tepisonot na kolata ima drugi ?
Бензин ако гледаш, само Опел, на сите фаќа плин да им вградиш. VW ти е више за дизелиЗдраво ме интересира ваше мислење околу купување половна кола,
Буџет 3000-3500еу Марки WV,Seat,Opel, 2002-2005 год гледам,
Во план ми е дневно да поминувам околу 60км,бев за дизел но кога удрив математика ми излезе опција и за бензин,плин, но за плин не знам колко е добро за еден мотор, а сигурно е поефтино,и одржување на бензин мотор е поефтин од дизел,еден другар зеде Форд 2000 ја возеше 1 год и проблем сега со бош пумпа и еве ја седи 3 месеци на мајстор досега има дадено 500 еу и не се знае дали ке ја опраи, затоа плинот ми е во план,
Ве молам за мислење и искуство, Фала