- Член од
- 2 август 2014
- Мислења
- 1.791
- Поени од реакции
- 4.152
Mene ako me prasuvas, ova so niskava modulacija e samo diganje calam. Sto mi e mene gajle dali ce ima COP 4 ili 7 na na +15C i modulacija od 150W! Toa se epten smesni zastedi. Toa se po mene cisti gluposti.@tzlatko
Vivaks =Midea koja e filozofija na Toshiba koja znaeme najmnogu stedi rabotejki na niski potrosuvacki togas ima najgolem cop. Ama toshiba vo site svoi modeli ima EEV dodeka Midea ili vivaks od site ovie modeli AEMI AERI AESI islicno odi so kapilara i ednoredbi izmenuvaci kaj 12kite i deklarira nekoi minimalni potrosuvacki(da ne baram sega nalepnici imam videno) od 100do150w min na ladenje i greenje koi realno ne mozat da se postignat okolu 300w -400w min e realen na kapilara(ne e ova nekoja malverzacija). Dodeka ova toshiba opremena so eev moze da go postigne.
Midea modelot sto go pravi za Carierot I plus isto e opremen so ednoreden izmenuvac i kapilara.
Tolku e poskap EEV ventiot sto ne go vgraduvaat ili toa zavisi od kompresorot kolku moze na najniski hz da raboti?
Moe mislenje bitno e koga imame stvarno potreba od toplina klimata toa i da go dava. Kako i da e ce bide najmalku so COP 2, a toa e SOSEMA dovolno ako na -10C, 3.5Kw-na klima dava 2.8-3.0Kw, pa makar i so COP=2, ako ima podobar COP uste povece. Taka ne gi gledajte niskite modulacija tie se samo reklama.
Biten element vo rabotata na klimite e i EEV-to, koe direktno zasluzno za pravilno i pravovremeno doziranje. Kapilarata e "ergo omnes", za "seopsta upotreba" edno optimalno resenie vo eden potesen raboten rezim uparena so kompresorot i goleminata na izmenuvacite...... ne moze optimalno da odgovori na site barani rezimi na rabota.
Najdobra paralela e karburator-dizni kaj motorite SVS. Na primer FIAT-oviot JTD motor ( FIAT prv napravi comon reil direktno ubrizguvanje so pumpa za visok pritisok, pa patentot go prodade na Mercedes, poradi ne bas dobrita elektronika na MAGNET MARELI ) ubrizguva preku diznite, koga motorot e na niski vrtezi TRI PATI vo eden ciklus, za da motorot raboti mirno. Koga se zgolemuvaat vrtezite brizganjeto odi vo eden podolg interval ....... Sto mislite koja e taa elektronika sto ce go isprati ova? Karburatorot e ovde kapilarata.
Nesto slicno e i so klimite. EEV-to e normalno poskapo od kapilarata, no cenata ja diga elektronikata i softverot (vlozenata pamet) za da toa se funkcionira. Pretpostavuvam deka algoritmot e epten slozen bidejci treba da isprati mnogu kombinacii od temperaturi i pritisoci na gasot i na vtecnetiot freon, so razni kombinacii na kolicini na freon preku vremetraenjeto na otvaranje/zatvaranje na EEV-to..... Ne e daleku od pamet i deka toa raboti kaskadno kako diznite na motorite SVS.
Za kompresorite sigurno deka vazi praviloto posirok diapazon na vrtezi toa pogolema cena.....
Znaci koga ce se sobere se, se dobiva sekako dosta povisoka cena.