Загадувањето не сопира, секоја година нови 4.500 заболени од рак!

Член од
26 јануари 2009
Мислења
11.782
Поени од реакции
18.393
Рекордното загадување е заради греењето на ќумбиња

Не знам од што повеќе сум разочаран: дали од „мерките“ кои владата ги предлага за справување со екстремното загадување, или од неписменоста на огромното мнозинство премудри аналитичари низ коментарите, со предлози како филтри на оџаци, зеленило, точаци, ваква забрана, онаква забрана и што уште не...

Просто не ми се верува дека мораме да објаснуваме нешто толку очигледно: рекордното загадување Е ЗАРАДИ ГРЕЕЊЕТО НА ЌУМБИЊА.

Бидејќи повеќето од вас кои кукурикате и кокодакате „ааа колите, ооо оџаците без филтри, иии дивите депонии, блеее дизели мизели, муууу градежните активности“ ОЧИГЛЕДНО НЕ ЗНАЕТЕ да прочитате и протолкувате наједноствани статистички дијаграми, еве јас ќе се обидам да ви помогнам да престанете да се резилите пред семејството, пријателите и пошироката јавност со тресење глупости на оваа тема.

Имено, со помош на јавно достапни информации, ви „нацртав“ дијаграм на зависноста меѓу надворешната температура и загадувањето со гадните ПМ честички заради кои сите (со право) лелекате. Податоците се од минатата година. На кој било функционално писмен човек тие статистички податоци би му биле сосем доволно еднаш засекогаш да ја затвори устата полна со стари дизели, диви депонии и оџаци без филтри, но вам сепак морам да ви „прочитам“ што кажуваат тие податоци:

1. Рекордните загадувања се кога е ладно. Не кога работат фабриките, не кога возат колите, не кога се гради, не кога се палат депонии. Фабрики, коли, градење и депонии има преку целата година, а не само во зима.

2. Доколку се елиминира греењето со горење дрва, сите други причинители на загадување, сите стари дизели, сите оџаци без филтри, сите диви депонии НЕ СЕ ДОВОЛНИ загадувањето да се качи во просек над дозволените граници. I'll let that sink for a moment. Ќе повторам: дури и ако не се стави ниту еден филтер, дури и ако ниту еден стар дизел не се исклучи од сообраќај, и дури и ако ниту една дива депонија не се елиминра, загадувањето во просек ќе биде ПОД максимално дозволените граници.

3. Доколку не се адресира ВИСТИНСКИОТ проблем - а тоа е ГРЕЕЊЕТО - сите други мерки се ЏАБЕ. Загадувањето во зима ПОВТОРНО ќе биде екстремно. Пар-непар, точаци, филтри дрн дрн како мерки ќе го намалат загадувањето, но НЕЗНАЧИТЕЛНО.

4. Копирање на мерки од други места со загадување е ИДИОТСКО доколку генезата на загадувањето е различна. На пример, во Париз и Лондон загадувањето потекнува од коли и фабрики и кај нив нормално дека ќе се намали со пар-непар, филтри дрн дрн. Но, безумно копирање на таа мерка кај нас е, да повторам, моронски потег, зашто кај нас најголемиот дел од загадувањето НЕ ПОТЕКНУВА од коли, фабрики, дрн дрн, туку од ќумбиња.

Извинете на тонот, ама сум изнервиран + разочаран. Ќе ми помине... ама загадувањето ќе остане сè додека не му се погледне на проблемот во очи, а не да се замајуваме со небитни глупости.
Дур не се гасифицира Скопје целосно и со закон не се забрани горење на дрва и друг огревен материјал џабе ќе се нервираш (прашање е и дали ќе се спроведува и каде ќе се спроведува). Оваа влада го најавува овој проект ко една од капиталните инвестиции која што планираат да ја тераат. Па ќе видиме што ќе направат. Искрено не би се сложил за сообраќајот, кога Скопје не би се потпирало само на автобуски јавен превоз би било многу поинаку и сообраќајот нема да биде до толку закрчен и нема да биде тутма по автобуси.
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.703
Поени од реакции
27.659
Отворив прозор и се замагли, ама се замагли онака, сиво, гадно, загадено.
Обична кондензација <3
 
Член од
22 јули 2016
Мислења
1.748
Поени од реакции
750
Отворив прозор и се замагли, ама се замагли онака, сиво, гадно, загадено.
Не отварај :( земи си еден од оние хепа прочистувачи за воздух[DOUBLEPOST=1510302528][/DOUBLEPOST]
Е ЗАРАДИ ГРЕЕЊЕТО НА ЌУМБИЊА.
Очигледно немаш претстава.
Скопје е некаде на прво место најзагаден во Европа.
Значи позагаден од тешки индустриски зони.
Загаден на ниво на Пекинг. 21милионски густо населен град со силни индустрии..

И ќе ми кажеш дека тоа било од ќумбињата од да или не 100к семејства? Како од Скопје до Пекинг да нема баш никој друг да користи ќумбиња ко што ние користиме?


Од 20 август.
Кој се греел на ќумбиња на 20 август?
Како тоа има 100 разлика помеѓу Центар и Карпош??



3-7 август
 
Последно уредено:
Член од
26 јануари 2009
Мислења
11.782
Поени од реакции
18.393
Не отварај :( земи си еден од оние хепа прочистувачи за воздух[DOUBLEPOST=1510302528][/DOUBLEPOST]
Очигледно немаш претстава.
Скопје е некаде на прво место најзагаден во Европа.
Значи позагаден од тешки индустриски зони.
Загаден на ниво на Пекинг. 21милионски густо населен град со силни индустрии..

И ќе ми кажеш дека тоа било од ќумбињата од да или не 100к семејства? Како од Скопје до Пекинг да нема баш никој друг да користи ќумбиња ко што ние користиме?


Од 20 август.
Кој се греел на ќумбиња на 20 август?
Како тоа има 100 разлика помеѓу Центар и Карпош??



3-7 август
http://fokus.mk/ertertertfateni-zhiteli-na-karposh-kako-gorat-elektrichni-kabli-za-da-go-izdojat-bakarot/

Знаеш ли ти кој живее од друга страна на Вардар?
 

Nikola Nini

Doktor bez nauka
Член од
5 септември 2017
Мислења
353
Поени од реакции
179
Ludje gorenjeto vo drisla izgleda e problem
Italijanskata firma sto ja zema i sto uvezuva odpat plus
Pred 1 god ja zemaa i se poklopuva so problemite sto gi imame
Ni edna institucija do sega ne napravi proverka na nisto do sega
 
Член од
2 септември 2010
Мислења
7.148
Поени од реакции
7.516
Има право Branchez, да нема ќумбиња нагло ќе падне загаденоста. Нека види Петре што се гори во Драчево и Лисиче после 17:00 и што имаат складирано по подрумите. Од искршени каучи до стари прозори, паркети итн... Да не збориме за Чаир и Шутка. Се тоа треба да биде удрено по џебот.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.071
Поени од реакции
30.827
Рекордното загадување е заради греењето на ќумбиња

Не знам од што повеќе сум разочаран: дали од „мерките“ кои владата ги предлага за справување со екстремното загадување, или од неписменоста на огромното мнозинство премудри аналитичари низ коментарите, со предлози како филтри на оџаци, зеленило, точаци, ваква забрана, онаква забрана и што уште не...

Просто не ми се верува дека мораме да објаснуваме нешто толку очигледно: рекордното загадување Е ЗАРАДИ ГРЕЕЊЕТО НА ЌУМБИЊА.

Бидејќи повеќето од вас кои кукурикате и кокодакате „ааа колите, ооо оџаците без филтри, иии дивите депонии, блеее дизели мизели, муууу градежните активности“ ОЧИГЛЕДНО НЕ ЗНАЕТЕ да прочитате и протолкувате наједноствани статистички дијаграми, еве јас ќе се обидам да ви помогнам да престанете да се резилите пред семејството, пријателите и пошироката јавност со тресење глупости на оваа тема.

Имено, со помош на јавно достапни информации, ви „нацртав“ дијаграм на зависноста меѓу надворешната температура и загадувањето со гадните ПМ честички заради кои сите (со право) лелекате. Податоците се од минатата година. На кој било функционално писмен човек тие статистички податоци би му биле сосем доволно еднаш засекогаш да ја затвори устата полна со стари дизели, диви депонии и оџаци без филтри, но вам сепак морам да ви „прочитам“ што кажуваат тие податоци:

1. Рекордните загадувања се кога е ладно. Не кога работат фабриките, не кога возат колите, не кога се гради, не кога се палат депонии. Фабрики, коли, градење и депонии има преку целата година, а не само во зима.

2. Доколку се елиминира греењето со горење дрва, сите други причинители на загадување, сите стари дизели, сите оџаци без филтри, сите диви депонии НЕ СЕ ДОВОЛНИ загадувањето да се качи во просек над дозволените граници. I'll let that sink for a moment. Ќе повторам: дури и ако не се стави ниту еден филтер, дури и ако ниту еден стар дизел не се исклучи од сообраќај, и дури и ако ниту една дива депонија не се елиминра, загадувањето во просек ќе биде ПОД максимално дозволените граници.

3. Доколку не се адресира ВИСТИНСКИОТ проблем - а тоа е ГРЕЕЊЕТО - сите други мерки се ЏАБЕ. Загадувањето во зима ПОВТОРНО ќе биде екстремно. Пар-непар, точаци, филтри дрн дрн како мерки ќе го намалат загадувањето, но НЕЗНАЧИТЕЛНО.

4. Копирање на мерки од други места со загадување е ИДИОТСКО доколку генезата на загадувањето е различна. На пример, во Париз и Лондон загадувањето потекнува од коли и фабрики и кај нив нормално дека ќе се намали со пар-непар, филтри дрн дрн. Но, безумно копирање на таа мерка кај нас е, да повторам, моронски потег, зашто кај нас најголемиот дел од загадувањето НЕ ПОТЕКНУВА од коли, фабрики, дрн дрн, туку од ќумбиња.

Извинете на тонот, ама сум изнервиран + разочаран. Ќе ми помине... ама загадувањето ќе остане сè додека не му се погледне на проблемот во очи, а не да се замајуваме со небитни глупости.
Надлежните многу добро знаат каде е проблемот. Многу добро се гледа и по резултатите од фингираната студија, но дури и таму се согласуваат дека најголем загадувач е затоплувањето на домаќинствата.

Е сега, проблемот е во тоа што - ако се согласат дека проблемот е во горењето дрва, и горењето ѓубре, ќе треба да направат нешто за тоа. Ќе треба да забранат горење дрва и горење ѓубре. Но тоа не сакаат да го направат. Не сакаат да ја реализираат гасификацијата која СИТЕ ЈА ВЕТУВААТ.

Затоа ќе релативизираат со пар-непар, и забрана за постари автомобили и тоа без да се мери издувот, туку според година на старост - заеби што ново ауто може да биде крш загадувач (такси возено, итн). Сега Шилегов ни ги мачка очите, како Коце што ни ги мачкаше очите улиците со некои скапи хемиски страња.


Во меѓувреме целосно се прават слепи за горењето гуми и секакво ѓубре. И во власта никој не го боли фалусот. Куп огласи има уште од претходната власт, овој подолу е од Август годинава, и човекот сеуште без проблеми си продава бренери за прегорено автомобилско масло кое е ултра токсично да се гори, и неговото горење е најстрого забрането.
Така вели законот, но во реалноста:


http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=2383979

upload_2017-11-10_11-27-3.png [DOUBLEPOST=1510312446][/DOUBLEPOST]
Просто не ми се верува дека мораме да објаснуваме нешто толку очигледно: рекордното загадување Е ЗАРАДИ ГРЕЕЊЕТО НА ЌУМБИЊА.
Извинете на тонот, ама сум изнервиран + разочаран. Ќе ми помине... ама загадувањето ќе остане сè додека не му се погледне на проблемот во очи, а не да се замајуваме со небитни глупости.
Тоа се нарекува затварање очи пред реалноста, или когнитивна дисонанца. Не е можно никој да е толку глуп да не може да ги поврзе скоковите во загадивањето со периодите кога поголемиот дел од луѓето се дома (и ги палат ќумбињата). Корелацијата е ОЧИГЛЕДНА. Ама заеби логика. :(
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.932
Поени од реакции
15.952
Еве некои податоци како стоиме со возниот парк.
http://faktor.mk/izduvni-gasovi-kakva-eko--nalepnica-kje-dobie-vasheto-vozilo
и забрана за постари автомобили и тоа без да се мери издувот, туку според година на старост - заеби што ново ауто може да биде крш загадувач (такси возено, итн). Сега Шилегов ни ги мачка очите, како Коце што ни ги мачкаше очите улиците со некои скапи хемиски страња.


Во меѓувреме целосно се прават слепи за горењето гуми и секакво ѓубре. И во власта никој не го боли фалусот. Куп огласи има уште од претходната власт, овој подолу е од Август годинава, и човекот сеуште без проблеми си продава бренери за прегорено автомобилско масло кое е ултра токсично да се гори, и неговото горење е најстрого забрането.
Така вели законот, но во реалноста:


http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=2383979

Прегледај го приврзокот 180092[DOUBLEPOST=1510312446][/DOUBLEPOST]
Тоа се нарекува затварање очи пред реалноста, или когнитивна дисонанца. Не е можно никој да е толку глуп да не може да ги поврзе скоковите во загадивањето со периодите кога поголемиот дел од луѓето се дома (и ги палат ќумбињата). Корелацијата е ОЧИГЛЕДНА. Ама заеби логика. :(
незнам како мислат да спроведат ЗАКОН по година на производство, без мерење на гасови; најнапред разни марки и типови возила имаат различен ЕУРО стандард
Второ, многу од возилата ги извадиле катализаторите.
Во Хрватска воведоа на технички задолжително мерење на гасовите, но во почеток заради социалниот мир мереа само на тие возила што имаат ЕУРО стандард, па се случуваше ПАРАДОКС со стари стојадини и голфои да си поминуваат без проблем, а со понови возила да паднат на технички...
Истата логика како кога воведоа сигурносни ремени, некој што имаа фичовци фабрички немаа и за нив не важеше каиш, појео вук магарца .
Трета работа е што со постарите бензинци што е на ЛПГ, под која класа загадувачи ќе бидат тие АКО не се мерат гасови ??
Посебна работа е и кај новите коли наводно секое второ возило произведено во ЕУ има СтартСтоп систем ... АМА секое второ НЕМА :(
http://autonovosti.com/start-stop-sistem-kako-funkcionise/


 
?

..........

Гостин
Има право Branchez, да нема ќумбиња нагло ќе падне загаденоста. Нека види Петре што се гори во Драчево и Лисиче после 17:00 и што имаат складирано по подрумите. Од искршени каучи до стари прозори, паркети итн... Да не збориме за Чаир и Шутка. Се тоа треба да биде удрено по џебот.
По џебот? Тие ако имале во џебот нема да горат каучи и пластики, лугето немат пари да купуват дрва затоа горат каучи и одпад, за ово да се реши потребна е гасификација и ефтин гас.
 
Член од
22 јули 2016
Мислења
1.748
Поени од реакции
750
По џебот? Тие ако имале во џебот нема да горат каучи и пластики, лугето немат пари да купуват дрва затоа горат каучи и одпад, за ово да се реши потребна е гасификација и ефтин гас.
Гасот нема да биде ефтин, да не се лажеме.
Нема да биде магично стапче.
Многу попаметно да се инвестира во соларни централи за да не треба да плаќаме за увоз на странски енергенс, плус огромна сума за нови инсталации...
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.071
Поени од реакции
30.827
Гасот нема да биде ефтин, да не се лажеме.
Така да, цела Европа е на гас - глупи се тие ама „да не се лажеме“ ние сме попаметни, и ќе увезуваме СТРУЈА наместо гас.


Подобро да си плаќаме скапа струја, и да загадуваме како кретени со горење јаглен во РЕК Битола. Подобро е да си раскажуваме приказни за недостижни решенија со соларна енергија, чија реализација би коштала едно МИЛИОН ПАТИ ПОВЕЌЕ од демек „огромната сума“ колку што кошта гасификацијата. Пошто заеби разум и логика.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.071
Поени од реакции
30.827
Aаа чим кажал кажал "милион пати повеќе" мора да е во право и знае што зборува
:pos:
Забавно (на ретардиран начин), но и прилично иронично - за некој што само еден пост погоре цената на гасификацијата ја емпириски ја опишал како „огромна сума“... :coffee:

Како она кажа погоре, нешто во стилот дека „попаметно енергетските потреби да ги задоволиме со соларни централи“? На страна што тоа би коштало толку заглупувачки повеќе пари, да слободно можам да кажам и дека кошта "милион пати повеќе". Но ете, ако си во право - ајде дај ми пример за една држава, само ЕДНА, една држава која не 100%, ама ете држава која макар пола од енергетските потреби ги задоволува со соларна енергија - а јас за возврат ќе ти се извинам и ќе признаам дека не си глуп... како фалус.
 
?

..........

Гостин
Гасот нема да биде ефтин, да не се лажеме.
Нема да биде магично стапче.
Многу попаметно да се инвестира во соларни централи за да не треба да плаќаме за увоз на странски енергенс, плус огромна сума за нови инсталации...
Абе дрва кубик ти се 50+ евра, гасот во најлош случај и да е иста цена како да се грееш на дрва, пак е подобро и плус ср намалува загадувањето.[DOUBLEPOST=1510325295][/DOUBLEPOST]Друга реална мерка што може да се воведе е намалување или целосно укинување на скапитр царини и даноци за увоџ на автомобили.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom