Автоматски или рачен менувач?

  • Креатор на темата Креатор на темата BeBe11
  • Време на започнување Време на започнување

Автоматик или мењач?

  • Автоматска

    Гласови: 24 16,9%
  • Мењач

    Гласови: 95 66,9%
  • И двете

    Гласови: 23 16,2%

  • Вкупно гласачи
    142
Se vozev so Skl 200 automatik i bese feeling sekako ama koa gazis dodeka ne ti se naprai kejf....ama so znam Manual si e manual sea na C klasata ke vozam so 6brzini da go probam...drugo e manual
Зависи каков... Имам погоре пишано за автоматик-тип трноик на Мерцедес... А Skl??? Не сум слушнал до сега.
 
Za mene poubavo nesto od Aftomatik nema. Ja stavas kolata vo DRIVE, i samo furaj. Da pomalce konja ima (mozda 10) ama samo toa e losata strana vo Aftomatikot
 
Za mene poubavo nesto od Aftomatik nema. Ja stavas kolata vo DRIVE, i samo furaj. Da pomalce konja ima (mozda 10) ama samo toa e losata strana vo Aftomatikot
Тоа со коњите нема веза... единствено има одреден вртежен момент на кој се менува брзина нагоре, и на кој се менува надолу. Моторот ако е ист во 2 возила едното да е автоматик, другото да е со рачен менувач единствена разлика ке имаат во забрзување... (и потрошувачка!)
 
Шо знам, но некако поинтересно е со мењач.
 
Зависи до колата, ако земам џип или некоја лимузина како на пример С класа или седмица нормално дека е подобро автоматик, ако земам спортска кола многу подобро би ми дошол мануелен мењач или тип троник.
 
Сум возел кола со автоматски и кола со рачен мењач.Што знам јас преферирам рачно некако многу поубаво и поинтересно ми е.Автоматското некако ми е досадно.
 
Јас сум имал прилика да возам автоматик, и тоа во град неколку дена и една подолга релација на отворено. Верувајте дека нема нешто подобро од автоматиката . рај божји!!

Еве едно просто прашање, кога цената на колите би била иста и со мануелен и со автоматски менувач, што би земале? :) нели нема логика мануал да земеш, али енивеј...
 
А си видел потрошувачката на мануел и автоматик како се движи? Ист мотор, со автоматик менувач се испорачува со 4 брзини, а со рачен, со 6 (ова е кај сите Европски возила што имаат автоматик на листата на додатна опрема). И кој ке троши помалку?
Не зезај, автоматиката е за Американските дебили, ги мрзи да мислат дали треба да смени брзина или не, а и 5.000 кубици не осеќа разлика автоматик/рачен. Посекако 30 троши.
 
А си видел потрошувачката на мануел и автоматик како се движи? Ист мотор, со автоматик менувач се испорачува со 4 брзини, а со рачен, со 6 (ова е кај сите Европски возила што имаат автоматик на листата на додатна опрема). И кој ке троши помалку?
Не зезај, автоматиката е за Американските дебили, ги мрзи да мислат дали треба да смени брзина или не, а и 5.000 кубици не осеќа разлика автоматик/рачен. Посекако 30 троши.


Другар тоа беше порано, кога не беа усовршени автоматиците. Сега е веќе друга прикаска, еве ти еден конкретен пример. Сеат Алтеа 2.0 тди со 140 кс има автоматски менувач DSG со 6 брзини и плус типтроник за мануелно менување, нормално без кумплунг. За разлика од мануелниот со автоматски менувач троши отприлика некаде 10% повеќе гориво, ама затоа задоволството е 100% поголемо:). Јас пред 2 години заглавив во Белград во гужва, еден саат се мрдавме по 5 метри, левата нога почна сама да ми игра, па после и од кога седнав да возам автоматик сфатив кој благодет го нуди тоа совршенство!
 
Ах за во гужва се знае дека е подобар автоматикот, но тука веќе ти правиш споредба со тип-троник, кој е контролиран од компјутер. Надополнет од kick down и добар в6 (или поголем) мотор... Што ке ти е да менуваш рачно? Компјутер сам одредува кој режим на возење го користиш, па менува на ниски или високи обртаи. Сепак оваа опција кошта некои 1500-2000 евра на модел, што за наши услови е многу.
 
Ах за во гужва се знае дека е подобар автоматикот, но тука веќе ти правиш споредба со тип-троник, кој е контролиран од компјутер. Надополнет од kick down и добар в6 (или поголем) мотор... Што ке ти е да менуваш рачно? Компјутер сам одредува кој режим на возење го користиш, па менува на ниски или високи обртаи. Сепак оваа опција кошта некои 1500-2000 евра на модел, што за наши услови е многу.


Да да, на такви автоматици мислам, секако не на оние со 4 степени што ги спомна ти. :) Е сеа скапо е , тоа е.

А иначе и во некои модели и денеска сеуште ставаат 4 степени автоматици од причина што не се доволно развиени фабриките, добро тука не мислам на волксваген, бмв, мерцедес, рено, пежо, ауди..... туку на киа, сузуки.... Еве на пример кога ми кажаа дека на новата Гранд Витара автоматскиот менувач бил со 4 степени не веруев и отидов сам да проверам и стварно така било. Абе бог да чува едно евро да не се вложело во развој.:)
 
Веруваш дека сега почнаа да ставаат со 4? До пред 4-5 години автоматик се наоѓаше и со 3 брзини да купиш од фабрика. Толку малку вложуваа во него. Сепак F1 e најзаслужна за развитокот на поли-автоматските типтроник менувачи. Претежно такви се вградуваат и во камионите кои имаат и по 32 брзини (16 брзи 16 спори), па е убиствено да менуваш рачно толку многу брзини.
 
Веруваш дека сега почнаа да ставаат со 4? До пред 4-5 години автоматик се наоѓаше и со 3 брзини да купиш од фабрика. Толку малку вложуваа во него. Сепак F1 e најзаслужна за развитокот на поли-автоматските типтроник менувачи. Претежно такви се вградуваат и во камионите кои имаат и по 32 брзини (16 брзи 16 спори), па е убиствено да менуваш рачно толку многу брзини.

Го возиш тој камион и тој до тебе што седи те прашува абе у која брзина ти е? У 32ра :pos: замисли му фаца.
 
мануелен, без размислување. немам возено аутоматик, но сепак мислам дека ќе си останам на моето претходно. ама, не се знае дур не пробаш и типтроник =)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom