Автоматски или рачен менувач?

  • Креатор на темата Креатор на темата BeBe11
  • Време на започнување Време на започнување

Автоматик или мењач?

  • Автоматска

    Гласови: 24 16,9%
  • Мењач

    Гласови: 95 66,9%
  • И двете

    Гласови: 23 16,2%

  • Вкупно гласачи
    142
BusHav напиша:
да шалташ брзини и такви работи,супер си е
Така е бе братчко
 
Manuelen. Nema bolje filing koa ke pogodish da shlapnesh od prva u vtora samo na nekolku stotina vrtezzi pred da se ukluchi granichnikot. Plus i automaticite se troa pobavni na sprint a i poise troshat.
Zo znam...uvek sum imal vpechatok deka avtomaticite im se neophodni na glupite ameri na koi im se premgou komplicirani slobodnite dvizenja na manuelniot i premnogu natrupano dole so "duri" tri papuchi...

Manuelen FTW!!!

Alek
 
DuFFy напиша:
Абе сеа ако било подобро мењач немало да праат аутоматици :)

Автоматиците се направени за оние кои НЕ ЗНААТ да менуваат и кога да менуваат брзини, кои не знаат како да го отпуштат кумплунгот (квачилото) и не знаат зошто моторот им брчи кога ќе притиснат до „даске“ и уште поважно не ја сфаќаат улогата на менувачот.

Интересно е чувството да се вози автоматик, но ако сакате спортско возење подобро е да имате мануелен пренос, бидејки (кај поновите) дури електрониката да сфати дека сакате спортско возење (покрај Sport режимот на работа на менувачот) релативно доцни во испораката на сила можеби една секунда. Пример...застанувате наеднаш....и притиснувате на гас до „даске“ и моторот е збунет...т.е менувачот и треба 1 сек дур да прочкрипат тркалата...
 
дефинитифно мануелен мењач. не е интересно ако нема кумплуг не можњеш да извадиш максимум од машината, а може и секвенционален мењач ама и тие спаѓаат во рачни
 
Па дефинитивно рачен. Отпушаш кунплинг кога сакаш и менуваш кога сакаш. За угорница ставаш една подолу и оди многу повеќе. Автоматикот сам менува на определен број на вртежи, а за нагоре дури не опадне бројот на вртежи не менва или ке слези една подолу па ке завземи и ке смени погоре а со таа погорната нема да има сила. Е сега сепак зависи од ситуација. Во Америка (беше старио 6 месеци) на пр. се возат чисто автоматици. Мое мислење е дека Американците како нација се многу мрзливи. Ама старио вика дека имало многу гужви по авто-патовите нарочито кога се враќаат од работа. И за тргни застани (да поминиш 40 км за 2 саати) автоматикот е подобар. Во секој случај има и трип-троник кој има режим да работи и како автоматски и како рачен со тоа што нема кунплунг.
 
Сум приметил кога се возам во такси (зборам за авотматик) овој дава гас и колага уште стои у место па после 2 секунди тргнува.И некако автоматикот глупаво ги менува брзините, сепак мислам подобро е со мануелен или полуавтоматски да имаш позади воланот(за тркање)
 
Мењач ми кажале дека автоматскиот брзо се расипуваto e to
 
Нема врска за расипувањето...проблемот е во тоа што...дур да изреагира автоматикот...ќе преспијам...
 
Не си имал проблем со автоматик. Да прашаш како се менуваат ламели и колку ги има... (за Сузуки свифт автоматик 500 евра за ламели). За Лада Нива ламела+потисна+лагер 1500 ден кај бугарите.
 
Ех ...то е веќе цена на одржување :)

Имаше едно време Југо автоматик...има/ше во БТ едно црно, на газдата на слаткарницата „Битола” ...албанец...кома беше...
 
e ne kasni 1 sec vo milisekundi e kasnenjeto.ne ste se vozele vo dobra kola.Odete probajte vo Q7 da vidite koj filing e avomatskiot.Davas na gasta i odma trga.a nekoj gore so spomna deka za glupite e.epa ne e samo za glupi tuka i za lugeto so zboruvaat na tel po cel den a se vo kola.voa vi go kazuam oti znam deka e taka uveren sum sekoj den gledam.Kako ke postigne i da smeni brzina i da se javi i se.Vozete se ete vo nekoa od ponovive koli poluksiznive i kazete.a ne jugo avtomatik gluposti stari.Za nova tehnologija ako pravime muabet vise i site koli pocna da gi pravat so poluavtomatski menuvaci.Odnosno so rabotat vo mod na avtoamtik ili vo tiptronik so racki ad menuvacot bez kumplung.
 
Sase91 напиша:
e ne kasni 1 sec vo milisekundi e kasnenjeto.ne ste se vozele vo dobra kola.Odete probajte vo Q7 da vidite koj filing e avomatskiot.Davas na gasta i odma trga.a nekoj gore so spomna deka za glupite e.epa ne e samo za glupi tuka i za lugeto so zboruvaat na tel po cel den a se vo kola.voa vi go kazuam oti znam deka e taka uveren sum sekoj den gledam.Kako ke postigne i da smeni brzina i da se javi i se.Vozete se ete vo nekoa od ponovive koli poluksiznive i kazete.a ne jugo avtomatik gluposti stari.Za nova tehnologija ako pravime muabet vise i site koli pocna da gi pravat so poluavtomatski menuvaci.Odnosno so rabotat vo mod na avtoamtik ili vo tiptronik so racki ad menuvacot bez kumplung.

Ти кажувам за Mercedes SLK AMG најновиот модел ...притисни рачна (со притискање е), ќе залета задниот дел...притисни до даске гас...ти треба...1 сек дур да „му текни“ на мењачот да изреагира...

2006-mercedes-benz-slk-55-amg-_cop_ok.jpg
 
Каков автоматик....

Се губи и филинг и се! :)

Само мануелно, тоа ми е уживањето во колата...
 
Точно така...досадно е автоматик...аутоматик ис фор пусис...
 
дечки и јас сум за мануелен менувач ама само мала забелешка. НАЈНОВИТЕ автоматски менувачи (тие всушност се автоматизирани мануелни) како 7G-Tronic на Mercedes, SMG на BMW итн се со МНОГУ подобри перформанси од мануелните, односно подобро време на реагирање. Што значи, автоматскиот многу побрзо реагира од мануелниот ако се користи како полуавтоматски (со командите на или пред воланот,или пак со придвужување на менувачот напред-назад),а има иста брзина на реакција (во целосен автоматски мод) со мануелниот менувач.и мене не ми се веруваше ова ко го читав,ама проверив на интернетов.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom