Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Приметив дека стрелката од температурата некогаш ми трипа. Пример покажува 90 и наеднаш се симнува на 60(минимум нели, неможе подолу, како да се гаси). После минутка пак се враќа на нормала.. Сеа два пати ми се случи во помалку од 10 тина минути.

Што се случува?
 
Приметив дека стрелката од температурата некогаш ми трипа. Пример покажува 90 и наеднаш се симнува на 60(минимум нели, неможе подолу, како да се гаси). После минутка пак се враќа на нормала.. Сеа два пати ми се случи во помалку од 10 тина минути.

Што се случува?

Дали во возење ти опаѓа, а во место се враќа на 90?
 
Сакам да прашам Opel Astra 2005 - 2008 , која е разликата помеѓу моторите 1,7цдти и 1,9цдти ? Кој е подобар?
 
Сакам да прашам Opel Astra 2005 - 2008 , која е разликата помеѓу моторите 1,7цдти и 1,9цдти ? Кој е подобар?
1.7 е партнерство на опел и исузу, додека 1.9 е на фиат јтд мотор
подобар во овој случај е 1.9
 
Здраво сакам да ве прашам за проблем во врска со Пежо 406, 2.0 HDI 2000г. Му ја променив пумпата за нафта, и сега стрелката за нафта (имам пола резервоар полн) а ми покажува дека воопшто немам нафта (стрелката му е падната долу) и трепка сијаличката дека нема нафта. Совет ?
 
Pa ke vidime kako ke bide, sega za sega e dobro... inaku neznam dali se razbiras od servo posto imam problem I so servoto... kolata koga ja palam prv pat I koga vrtam na levo volanot tesko se vrti kako da nema servo a koga vrtam na desno nema nikakov problem, posle koga kolata ke zagree malku nema nikakov problem volanot si vrti ubavo i na levo i na desno.. atf ima sega mu smeniv posto mislev deka e do toa ama ne e

Ми личи на пумпа за серво што се поврзани хидраулично црево /цевки на двете страни едното (левото) може да е згуснато од дотраен глицерин АТФ и покрај менување тоа старото пак си останува додека не се загрее и пак си работи нормално значи до цевките или внатре во пумпата и втора причина може да е јаболчиците што се закачени како ,,виљушки" таму да се види тука е како дотраена амортизација може да биде проблем , но сепак тоа само нагаѓање и не е сигурно додека не се провери со сигурност ,а вака на слепо може да сум грешка.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:
Приметив дека стрелката од температурата некогаш ми трипа. Пример покажува 90 и наеднаш се симнува на 60(минимум нели, неможе подолу, како да се гаси). После минутка пак се враќа на нормала.. Сеа два пати ми се случи во помалку од 10 тина минути.

Што се случува?

Дали бевте на сервис пред некои ден или месеци???


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Ми личи на пумпа за серво што се поврзани хидраулично црево /цевки на двете страни едното (левото) може да е згуснато од дотраен глицерин АТФ и покрај менување тоа старото пак си останува додека не се загрее и пак си работи нормално значи до цевките или внатре во пумпата и втора причина може да е јаболчиците што се закачени како ,,виљушки" таму да се види тука е како дотраена амортизација може да биде проблем , но сепак тоа само нагаѓање и не сигурно додека не се провери со сигурност ,а вака на слепо може да сум грешка.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Fala na odgovor ke proveram dali e nesto od toa...
 
Здраво сакам да ве прашам за проблем во врска со Пежо 406, 2.0 HDI 2000г. Му ја променив пумпата за нафта, и сега стрелката за нафта (имам пола резервоар полн) а ми покажува дека воопшто немам нафта (стрелката му е падната долу) и трепка сијаличката дека нема нафта. Совет ?

Ако пумпата за нафта се наоѓа до резервоарот или во за гориво тогаш можно е при менување нешто се откачил за пловакот што покажува мерачот сепак оди кај истиот мајстор да провери да не пропуштил нешто, а има такви некои модели коли до осигурувачот е и да се менува или филтерот и се побунил мерачот види на ЈуТуб и ќе разбереш што мислам


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:
Дали во возење ти опаѓа, а во место се враќа на 90?
Не се случува секогаш, ретко е така што не сум потполно сигурен ама мислам дека нема поврзаност.

Дали бевте на сервис пред некои ден или месеци???
Обични проверки правам кај локален мајстор, последен пат пред неколку недели бев да сменам масло и филтри, ама ова сум го забележал поодамна и сомнително ми беше, само денес беше онака апла пред очи да ми се случи.
 
Не се случува секогаш, ретко е така што не сум потполно сигурен ама мислам дека нема поврзаност.


Обични проверки правам кај локален мајстор, последен пат пред неколку недели бев да сменам масло и филтри, ама ова сум го забележал поодамна и сомнително ми беше, само денес беше онака апла пред очи да ми се случи.

Ако продолжи пак брзо ладење тоа би значело термостатот ти е пред крај инаку термостатот не е како тие за партизанските коли туку електронски е и ако следниот ден на ладно нејќе да пали тоа е ве истроши акумулаторот бидејќи термостатот односно вентилаторот продолжува да врти и покрај гасење на моторот и исцрпува туку оди на дијагностика


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Дали можам да најдам негде кај нас вакво ???

gn5002.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom