Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
И на мене ми се случува на Ауди 1.9 тди кога на 140 и над 140 ме ограничува како да гуши и тоа мрснотијата го имам ама не е тоа проблемот туку до Маф сензорот е каде што е сместено со филтер за воздух тоа да се исчисти со специјален спреј за Маф сензор и втора работа треба барем два пати месечно да идеш по автопат да издуваш турбото максимално во спротивно да не остане угушен и после немај гајле,а тоа е мрснотијата е во текот на зимата се кондезира ама ништо страшно само исчистија да не стане полоша мрснотија тоа е ЕГР вентил

https://youtu.be/bbUNGjY3T9s


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Fala na odgovor ... maf senzorot bil vo prasanje... go smeniv I sega e se vo red.. :)
 
Дечки,
1.Знате ли кој вади DPF филтер и врши промена на софтверот/(да се исклучи DPF-OFF).
Се работи за Опел 1.9 CDTI ( Z19DTH )
2.Кој чисти DPF филтри и колку чини таа услуга?
 
Последно уредено:
Дечки,
1.Знате ли кој вади DPF филтер и врши промена на софтверот/(да се исклучи DPF-OFF).
Се работи за Опел 1.9 CDTI ( Z19DTH )
2.Кој чисти DPF филтри и колку чини таа услуга?
Провери во Авто куќа гмц
 
Pobaraj na facebook Chip Tuning Davitkov


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kolata nekje da mi zapale opel korsa e 1.7d 98ma na butanje ja zapalam i posle dodeka e da recam zagreana pale,posle pa nekje ,do so moze da e greacite ?
 
Ne vergla ic ,a posle si pale od 1va dodeka e zagreana ..
Провери анласерот каква е состојбата или најубаво автоелектричар да поправи инаку тоа служи да врегла и да запали !? Или бомбината тоа е типичен проблем на ,,французи,,, а германскиот анласерот но тоа е ептен ретко најубаво автоелектричар да провери дијагнозата.
 
Neznam kolku cinese posto imam eden prijatel vo otpad sto raboti bez pare mi go dade ama mislam deka e nad 2000 denara
Ако ти се погоди значи супер е, инаку нов кинески е 50 евра ,а оригиналот над 120 евра ,а од отпадот најчесто е оригиналот.
 
Светлото за ABS свети веке неколку месеци, од кога беше ладното, тогаш почна да свети заедно со она за рачна кочница кое светеше само два дена и прекина, дали е можно да е откачен некаков сензор или треба да се смени некој потрошен дел од системот за кочење, инаку кочниците си фунционират нормално, освен рачната која слабо фаќа, ама така си беше и од порано.
Друго фаровите се многу пожолтени како да ги средам, или да барам нови?
 
Светлото за ABS свети веке неколку месеци, од кога беше ладното, тогаш почна да свети заедно со она за рачна кочница кое светеше само два дена и прекина, дали е можно да е откачен некаков сензор или треба да се смени некој потрошен дел од системот за кочење, инаку кочниците си фунционират нормално, освен рачната која слабо фаќа, ама така си беше и од порано.
Друго фаровите се многу пожолтени како да ги средам, или да барам нови?
А не кажа што кола имаш пошо се е тоа зависи од модел до модел иако понекогаш е исти принцип ама како што викаат исто е ама не е исто
 
Ако ти се погоди значи супер е, инаку нов кинески е 50 евра ,а оригиналот над 120 евра ,а од отпадот најчесто е оригиналот.
Pa ke vidime kako ke bide, sega za sega e dobro... inaku neznam dali se razbiras od servo posto imam problem I so servoto... kolata koga ja palam prv pat I koga vrtam na levo volanot tesko se vrti kako da nema servo a koga vrtam na desno nema nikakov problem, posle koga kolata ke zagree malku nema nikakov problem volanot si vrti ubavo i na levo i na desno.. atf ima sega mu smeniv posto mislev deka e do toa ama ne e
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom