- Член од
- 26 септември 2016
- Мислења
- 166
- Поени од реакции
- 190
- Возраст
- 39
Ке пробам генерално и во кратки црти:Би те замолил за одговор на едно прашање:
Како постапувате во случај доколку клима уредот е купен кај вас и се појави проблем кај истиот? Дали купувачот треба да се обрати прво кај вас и да реагира за проблемот и отстранувањето на истиот оди преку вас или пак ???
Однапред ти благодарам за одговорот.
Во најголем број случаи ( зависно од бренд ) клиентот добива гарантен лист со контакт информации и телефон од неколку овластени сервисери и централен сервис.
Во случај на проблем може да не контактира нас и ние да контактираме и помогнеме со комуникација и организација во соработка со сервисер/монтер/централен сервис нормално зависно од проблем, доколку клиентот сака можеме и само да го најавеме и поврземе со сервисер/монтер/централен сервис за дирекно да комуницираат или исто по желба на клиентот има можност сами дирекно да контактираат со сервисер/монтер/централен сервис. Во случај на проблем со сервисер/монтер/централен сервис клиентот може да не контактира за да реагираме соодветно.